Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Bo przy słabych silnikach strata dynamiki z automatem jest relatywnie duża. Przy dieslu prawe nie ma strat. Przy mocnych benzynach sa niewielkie. Benzynę do 2.0 wolał bym chyba bez automatu. 1,6 w ogóle bym nie chciał.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dodać należy, że jeśli ktoś woli manual to problem automatu przy 1.6 benzynie ma z głowy:) Byle znaleźć taki egzemplarz. Jak już wyżej napisali, wg preferencji.

 

Ktoś już w innym temacie napisał. Że wszystko dołożysz relatywnie tanim kosztem po zakupie oprócz iDrive oraz Xenonów. Zasada taka, że można kupić golasa w idealnym stanie, a można kupić składaka w PL z iDrive i Xenonami w tej samej cenie. Pytanie co wolisz, klejone auto z wypasem, czy golasa w perfekcyjnym stanie. Ja wybrałem to drugie. I w sumie nie żałuję. Chociaż brak mi iDrive'a do pewnych ustawień auta. A za xenonami jakoś nie tęsknie.

Opublikowano
Słuszna koncepcja. Ja sobie konfigurowalem jedynkę pod siebie i w sumie wypas mam skromny, choć lista i tak wydaje sie dość długa, obecnie uważam ze dużo za długa. Jednak stwierdzam, ze mogłem wybrać 116i 2,0 ze skrzynia ręczna i zawieszeniem M i kierownica M i miałbym wiecej frajdy z jazdy, nie mówiąc o cenie. Zawieszenia w zasadzie tez potem łatwo nie da sie zmienić.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
A skąd w ogóle wiadomo, ze auto jest z 2009 (oprócz ogłoszenia)

Widziałeś polskie papiery???

 

Tak widziałem jest napisane pod B. data pierwszej rejestracji pojazdu 27/VII/2009r i sam się dziwie.

 

A co jest w rubryce rok produkcji??

 

Pamiętaj, że w urzędach też pracują tylko ludzie, mnie przynajmniej dwa razy pomylili się w dowodzie rejestracyjnym.

 

Jest możliwe żeby urzędnik pomylił się dwa razy najpierw w dacie pierwszej rejestracji a później w roku produkcji? (chyba że pomylił się w dacie pierwszej rej. a później przepisał?)

Czy można to jakoś naprostować w papierach?

Opublikowano

Witam Panowie

 

Z racji tego, ze sprzedalem moja 118d 122 ps. Rozgladam sie rowniez za"jedynka" tyle ze mocniejsza. Najbardziej chcialbym 2.0 177 ps dlatego ze jest rowniez poliftowa czyli lepiej wykonana. Tylko jest problem poniewaz naczytalem sie ze sa strasznie duze problemy z rozrzadem w tym aucie, a koszt wymiany rozrzadu poki sie nie zerwie to kolo 3-4 tys zl a nawet wiecej gdy trzeba wymienic wal korbowy. Czy tak jest rzeczywiscie? Zarowno w 143 ps oraz 177 ?

Opublikowano
Witam Panowie

 

Z racji tego, ze sprzedalem moja 118d 122 ps. Rozgladam sie rowniez za"jedynka" tyle ze mocniejsza. Najbardziej chcialbym 2.0 177 ps dlatego ze jest rowniez poliftowa czyli lepiej wykonana. Tylko jest problem poniewaz naczytalem sie ze sa strasznie duze problemy z rozrzadem w tym aucie, a koszt wymiany rozrzadu poki sie nie zerwie to kolo 3-4 tys zl a nawet wiecej gdy trzeba wymienic wal korbowy. Czy tak jest rzeczywiscie? Zarowno w 143 ps oraz 177 ?

 

To szukaj silnika N47D20C - zmień rozrząd zaraz po kupnie (w tym silniku nie trzeba wymieniać wału) i ciesz się bezawaryjną jazdą i niskim spalaniem

Opublikowano

Czyli jest to n47 ktory wystepowal w poliftowej 1er? Chodzi mi czy byl 1 rodzaj n47 w wszystkich poliftach ?

 

A wystepowaly bmki poliftowe z silikiem m47 163 konnym?

Opublikowano
Po lifcie występował jeszcze m47 163KM. Zastąpił go n47D20A (i tego raczej unikaj), który był do bodajże marca 2009 i wszedł N47D20C
Opublikowano
W 2008 roku w serii 1er montowali juz N47 D20C

 

Od którego miesiąca??

Opublikowano
Dokladnie nie wiem od ktorego miesiaca, ale znajomy ma z sierpnia 2008, seria 1 i na tabliczce znamionowej na slupku jest N47D20C.

 

Niemożliwe

Opublikowano
Bezpiecznie to szukac dobrego i zadbanego egzemplarza.... to co pod maska to 2 plan!!
Opublikowano
Dobrze, ale z tego co czytalem na tym forum jaki niemieckim to nie ma reguly przy jakim przebieguzaczyna sie cos dziac z lancuchem, pekajacyi blokami obracajace sie panewki. Ja osobiscie wolalbym bmke poliftowabo w srodku ponoc mniej trzeszczy wszystko jak w przedliftowej. Natomiast motor rozwazam miedzy tym 177 koni a benzynie 170 konnej , tylko ze benzyna ponoc nie dorowuje temu dieslowi, szczegolnie po chipie.
Opublikowano

Witam Was raz jeszcze.

 

Oglądałem wczesniej przezemnie zamieszczone ogłoszenie:

http://otomoto.pl/bmw-118-m-pakiet-klimatronic-C32224933.html

 

Auto +/- wyglądałoby na swoj wiek.

Niepokój u mnie wzbudziła jednak inna kwestia, mianowicie wycieki oleju przy wlewie i od spodu (przód silnika, przewody z przodu motoru).

Starałem się porobić odpowiednie zdjęcia, jednak z pewnością nie oddają one sytuacji faktycznej.

 

Czy wg Was może to oznaczać wyższe wydatki po jego zakupie i ew. z czym trzeba się liczyć?

Wg sprzedającego, na wszystko co było wymieniane sa dokumenty a brak tam wzmianki o turbinie, odmie, sprzęgle/dwumasie, kolektorze i obawiam się, że to wszystko może być w niedługim czasie przede mną..

 

Za wszelkie opinie dziękuję.

Krzysiek

 

BMW Tychy

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ona nawet nie stala kolo mpasztetu,pewnie była udezona z przodu dlatego wstawil zderzak :mrgreen:

Z przodu poci się przewod z serwa...

Opublikowano
Mpakiet? Chyba M-zlepiuch :lol: są dwie opcje albo jakiś fanatyk założył ten zderzak na własną rękę albo był dzwon i żeby podnieś atrakcyjność auta założyli zderzak Mpakietowy ale tylko przód bo tył to już za duży koszt przecież :norty: lub po prostu taki był pod ręką a że się spieszyło to taki założyli.... "KIEROWNICA SKÓRA Z DODATKAMI ALUMINIOWYMI" mam rozumieć że to aluminium to chodzi mu o znaczek??? bo blęda to raczej nie jest tu aluminiowa :norty: "ELEKTRYCZNE SZYBY PRZÓD PLUS TYŁ" z tego co widać na foto to tylko są z przodu... ciekawa opcja z tą gwarancją, ciekawe ile sobie za nią wołają... drugie tyle co za auto??? :mrgreen:

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Opublikowano

Ten cały 'M-pakiet' w tym aucie to można puścić bokiem bo i wiadomo opis opisem :wink:

 

Bardziej martwi mnie to pocenie się silnika i brak poważniejszych napraw o których pisałem powyżej.

 

Z faktu, które są przy aucie wynikało, że wymieniana była chłodnica i przednia szyba, co chyba wyjaśnia przedni zderzak. Tylko ciekawe jak wyglądał bezpośrednio przed tym zabiegiem..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.