Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bogu niech będą dzięki, że mam możliwość znalezienia samemu auta do zrobienia i robienia go samemu albo chociaż nadzorowaniu co się dzieje.

 

Ale w 100% zgadzam się z Wami - najlepiej 150000 przebiegu i za darmochę. Samo to, że autko jest tańsze niż na mobile.de powinno dać do myślenia.

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Skierowano mnie (przynajmniej tak zrozumiałem) do tego tematu, więc skopiuje to co napisałem. W takim razie mój poprzedni wątek proszę o usunięcie.

 

Witam wszystkich, jako, że jestem tu nowy : )

Nie jestem jeszcze tak obeznany ze wszystkimi szczegółami nt BMW, więc proszę o wyrozumiałość. Sprowadza mnie do Was chęć zakupu BMW serii 1 i mam kilka pytań z tym związanych. Powoli składam kasę (student :D) i mam nadzieję, że za rok będzie mi dane zakupić ten samochód (może wcześnie jak się coś trafi).

Może wypunktuje swoje pytania.

1.Chciałbym przeznaczyć na ten cel około 6000-6500 €, czy w tej cenie kupie coś w miarę porządnego w Niemczech?

2. Teraz sprawa silnika, aktualnie mam Focusa MK1 1.8tddi i chciałbym coś trochę mocniejszego. Myślałem nad 1.8d 122KM lub 2.0d 163KM, ale chodzi mi o niezawodność, bo jakoś nie mogłem znaleźć konkretnych informacji o tych silnikach. Nie chciałbym wkładać kolejnych pieniędzy w turbo, dwumasy itd (jak w Focusie...). Jak to jest w jedynkach?

3. No i właśnie rozważam zakup benzyny jeśli pojawiają się problemy z dieslami. Nie ukrywam, że zależałoby mi bardziej na dieslu, bo zostawałoby więcej kasy na tankowania + trochę więcej KM. Co byście doradzili?

4. Ogólnie na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie?

Opublikowano
Skierowano mnie (przynajmniej tak zrozumiałem) do tego tematu, więc skopiuje to co napisałem. W takim razie mój poprzedni wątek proszę o usunięcie.

 

Witam wszystkich, jako, że jestem tu nowy : )

Nie jestem jeszcze tak obeznany ze wszystkimi szczegółami nt BMW, więc proszę o wyrozumiałość. Sprowadza mnie do Was chęć zakupu BMW serii 1 i mam kilka pytań z tym związanych. Powoli składam kasę (student :D) i mam nadzieję, że za rok będzie mi dane zakupić ten samochód (może wcześnie jak się coś trafi).

Może wypunktuje swoje pytania.

1.Chciałbym przeznaczyć na ten cel około 6000-6500 €, czy w tej cenie kupie coś w miarę porządnego w Niemczech?

2. Teraz sprawa silnika, aktualnie mam Focusa MK1 1.8tddi i chciałbym coś trochę mocniejszego. Myślałem nad 1.8d 122KM lub 2.0d 163KM, ale chodzi mi o niezawodność, bo jakoś nie mogłem znaleźć konkretnych informacji o tych silnikach. Nie chciałbym wkładać kolejnych pieniędzy w turbo, dwumasy itd (jak w Focusie...). Jak to jest w jedynkach?

3. No i właśnie rozważam zakup benzyny jeśli pojawiają się problemy z dieslami. Nie ukrywam, że zależałoby mi bardziej na dieslu, bo zostawałoby więcej kasy na tankowania + trochę więcej KM. Co byście doradzili?

4. Ogólnie na co zwracać szczególną uwagę przy zakupie?

 

bmw jest naprawde drogie w utrzymaniu dobrze sie zastanow czy chcesz kupowac samochod do ktorego czesci sa tak drogie... i jest ich tak duzo... 120d fajny

Opublikowano
Ongis, na pierwszy rzut oka wyglada ok,fajna konfiguracja, cena tez dobra, do tego salon PL, sprawdz ja w serwisie i jesli bedzie wszystko ok to ja bym bral :)
Opublikowano
Poproscypiska to moze CI ja sprawdzi jest z jego regjonu,troche dziwne bo jest na lodzkich blachach

Dzieki napisalem do cypryska , masz racje super opcja zobaczymy;)

Opublikowano
Poproscypiska to moze CI ja sprawdzi jest z jego regjonu,troche dziwne bo jest na lodzkich blachach

Dzieki napisalem do cypryska , masz racje super opcja zobaczymy;)

 

 

 

sprawdzilem dzisiaj vin w bmw ostatni przeglad w 2009 po 59 tys , kurcze w roku a tu jeszcze przez 4 latka tylko 60 tysięcy :( no nie wiem :?:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znam nie ktorych co serwisuja w aso ale przed kazda wizyta odwiedzaj magika ktory im przebieg cofa ,takze musisz sam ocenic auto,podlaczyc pod kompa moze jakis slad zostal no i miec troche szczecia...
Opublikowano
Auto kupione u Sikory w Bielsku na rejestracji z Łodzi sprzedawane w będzinie - więc pewnie taki pierwszy właściciel to nie jest. A co za tym idzie, każdy kolejny mógł jeździć inaczej. Co nie zmienia faktu, że przebieg podejrzany. Ale auto na pierwszy rzut oka ładne i warte zainteresowania.
Opublikowano

Witam. Poszukuje swojej jedynki i trafiłem na taką aukcję.

 

http://allegro.pl/120d-143km-po-lifcie-m-pakiet-full-opcja-i3610866978.html

 

Dostałem VIN od sprzedającego i byłem obejrzeć samochód. Samochód jest zgodny ze specyfikacja wyposażenia i ogólnie wygląda nieźle ale pod maską po zdjęciu osłony natrafiłem na zardzewiałe śruby oraz osad na aluminiowych częściach. Czy to normalne w tych samochodach przy przebiegu ~170 000

 

Jaka może być przyczyna rdzy? Całe życie spędził niegarażowany? Mocne czyszczące środki chemiczne? Auto było podtopione?

 

Zdjęcia spod maski oraz dołu zderzaka

 

http://imageshack.us/a/img23/4326/a757.th.jpg

 

http://imageshack.us/a/img34/3281/q3u.th.JPG

 

http://imageshack.us/a/img5/9014/628v.th.jpg

Opublikowano

To daj ten VIN..

Osad i rdza jest normalna.

To jest 118d a nie 120d :duh:

Kierownica nie jest z M pakietu

Prawy przedni błotnik był lakierowany ale to pewnie wiesz skoro oglądałeś auto

Opublikowano
To daj ten VIN..

Osad i rdza jest normalna.

To jest 118d a nie 120d :duh:

Prawy przedni błotnik był lakierowany ale to pewnie wiesz skoro oglądałeś auto

 

 

I tylni lewy. Ale nie widać spawów i jakiejś większej roboty.

 

VIN WBAUB37010VH38716

Opublikowano
Spawów nie zobaczysz przecież bo jak są to są zaszpachlowane, tylko te dwa elementy lakierowane??
Opublikowano
To daj ten VIN..

Osad i rdza jest normalna.

To jest 118d a nie 120d :duh:

Prawy przedni błotnik był lakierowany ale to pewnie wiesz skoro oglądałeś auto

 

 

I tylni lewy. Ale nie widać spawów i jakiejś większej roboty.

 

VIN WBAUB37010VH38716

 

Jeszcze raz - pomylilem VIN WBAUB31070VH38716

Opublikowano
Spawów nie zobaczysz przecież bo jak są to są zaszpachlowane, tylko te dwa elementy lakierowane??

 

Raczej tylko te dwa. Szyby mają te same numery. Zastanawiam się nad sprawdzeniem w ASO.

Kolejnym błędem w aukcji jest tempomat - ani na liście wyposażenia go nie ma ani dodatkowej trzeciej wajchy tempomatu przy kierownicy.

Opublikowano
Spawów nie zobaczysz przecież bo jak są to są zaszpachlowane, tylko te dwa elementy lakierowane??

 

Raczej tylko te dwa. Szyby mają te same numery. Zastanawiam się nad sprawdzeniem w ASO.

Kolejnym błędem w aukcji jest tempomat - ani na liście wyposażenia go nie ma ani dodatkowej trzeciej wajchy tempomatu przy kierownicy.

 

A co jest na tym zderzaku na dole? Wg mnie to niedopolerowanie po ponownym lakierowaniu.

 

Pierwsze sprawdź w ASO historię serwisową, a dopiero później umawiaj się na wizytę

Auto od handlarza w dobrej cenie, więc zastanów się za ile on musiał je kupić?

Opublikowano
Spawów nie zobaczysz przecież bo jak są to są zaszpachlowane, tylko te dwa elementy lakierowane??

 

Raczej tylko te dwa. Szyby mają te same numery. Zastanawiam się nad sprawdzeniem w ASO.

Kolejnym błędem w aukcji jest tempomat - ani na liście wyposażenia go nie ma ani dodatkowej trzeciej wajchy tempomatu przy kierownicy.

 

A co jest na tym zderzaku na dole? Wg mnie to niedopolerowanie po ponownym lakierowaniu.

 

Pierwsze sprawdź w ASO historię serwisową, a dopiero później umawiaj się na wizytę

Auto od handlarza w dobrej cenie, więc zastanów się za ile on musiał je kupić?

 

 

Zderzak, maska, lampy oraz szyba maja typowe odpryski od użytku drogowego. Lakierowany nie był. Wrzucając to zdjęcie bardziej miałem na myśli czy zderzak o tylu odpryskach wygląda porównywalnie do innych samochodów o przebiegach rzędu 150 000km - 200 000km.

 

Do ASO się wybieram za godzinę :). Mam również świadomość co do ceny. Przyciągające jest w tym samochodzie wręcz pełny wyposazenie i dobry wygląd wizualny. Jeżeli po kontroli w ASO wyszło by, że auto nadaje się do użytkowania i nie ma większych uszczerbków na zdrowiu to chyba bym je wziął.

 

Kolejna sprawa. Sprzedający kupił samochód w niemczech od jakiejś firmy. Czy dzwoniąc do niej byłbym w stanie ustalić przebieg? (czy taka firma mogła prowadzić książkę z przebiegami pojazdów?)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.