Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kiedyś chyba taki były. Ale nie w e87

No właśnie, nie w E87. Były np. w E34 i E36.

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Hej! Jestem na kupnie serii 1, zalezy mi na tym zeby auto mialo praktycznie wersje FULL( Napewno diesel,automatyczna skrzynia,przebieg do 50k)

 

 

Zobaczylem na otomoto taka oferte:

http://otomoto.pl/bmw-120-f20-dealer-bmw-sikora-premium-selection-C33324223.html

 

Jeszcze taka znalazlem:

http://otomoto.pl/bmw-120-f20-od-dealera-vat-23-mpakiet-C35029660.html

 

Co sądzicie o tych ofertach? Ile Wy płaciliscie za swoje jedynki?

Opublikowano

Hej,

Mam opcje kupienia 118i z niemiec za 42k.

90k km, navi, xenony, skory, bluetooth, sportowe fotele, auto klima, bezwypadek, 1 wlasciciel, serwis tylko ASO, ksiazka - jednym slowem ideal.

Auto z 09.2007.

I moje pytanie - wiem ze auta w niemczech sa ciut drozsze ale czy 42k to juz nie za duzo jak na jedynke z 2007 roku ?

Czy bede mogl to sprzedac w polsce za 3 lata bez straty 20k?!

 

U nas auta chodza po 20-30k, problem w tym ze praktycznie nie ma dobrze wyposazonych egzemplarzy i to w benzynie.

 

Bede wdzieczny za opinie. Cena raczej nie do stargowania:(

Dzieki

P

Opublikowano
Hej! Jestem na kupnie serii 1, zalezy mi na tym zeby auto mialo praktycznie wersje FULL( Napewno diesel,automatyczna skrzynia,przebieg do 50k)

 

 

Zobaczylem na otomoto taka oferte:

http://otomoto.pl/bmw-120-f20-dealer-bmw-sikora-premium-selection-C33324223.html

 

Jeszcze taka znalazlem:

http://otomoto.pl/bmw-120-f20-od-dealera-vat-23-mpakiet-C35029660.html

 

Co sądzicie o tych ofertach? Ile Wy płaciliscie za swoje jedynki?

 

Ładne egzemplarze, jeżeli masz do wydania ponad 100 tysi na jedynkę to uważam, że warto je obejrzeć bo są naprawdę fajne :cool2:

 

 

Hej,

Mam opcje kupienia 118i z niemiec za 42k.

90k km, navi, xenony, skory, bluetooth, sportowe fotele, auto klima, bezwypadek, 1 wlasciciel, serwis tylko ASO, ksiazka - jednym slowem ideal.

Auto z 09.2007.

I moje pytanie - wiem ze auta w niemczech sa ciut drozsze ale czy 42k to juz nie za duzo jak na jedynke z 2007 roku ?

Czy bede mogl to sprzedac w polsce za 3 lata bez straty 20k?!

 

U nas auta chodza po 20-30k, problem w tym ze praktycznie nie ma dobrze wyposazonych egzemplarzy i to w benzynie.

 

Bede wdzieczny za opinie. Cena raczej nie do stargowania:(

Dzieki

P

 

Jeżeli to "ideał" to jest warta każdej ceny :norty: a tak na serio to pomyślałeś zanim zadałeś to "głupie" pytanie? Wiesz co można kupić w Polsce za te 20-30 tysięcy by miało znaczek BMW i było z rocznika wyżej niż 2007??? Jeżeli nie to Ci powiem... coś w co będziesz musiał po zakupie wsadzić drugie 20-30 tysi by to jeździło i wracało na własnych kołach po wyjechaniu z garażu :mad2: więc jeżeli kupując auto kierujesz się jedynie ceną zakupu i chcesz by była ona jak najniższa a za razem była to "FULL OPCJA" oraz od razu liczysz ile na tym możesz zarobić lub stracić przy odsprzedaży to nie wróżę Ci dobrze :duh: Powiem brutalnie i w prost jeżeli nie stać Cię na zakup i utrzymanie BMW to kup sobie inne auto :!:

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Opublikowano

Hej

Zle mnie zrozumiales - doskonale wiem jak chory jest polski rynek i bron boze nie traktuje go jako benchmark. Niemniej jednak bede musial sie z nim spotkac za jakies 2-3 lata i stad moje obawy czy z miejsca nie strace 20k bo sie okaze ze "takie same" zlomy chodza teraz po 30k...

 

Tak jak mowisz, wole zaplacic wiecej ale byc pewny zakupu. Mam dosyc przepraw ze sprzedaza aut z malowanymi elementami...

 

Generalnie podzielam twoje zdanie, bylem tylko ciekawy czy 42k za 118i to nie jest "zdecydowanie za duzo".

Dzieki :)

Opublikowano
Niestety trudno jest odpowiedzieć na to pytanie, bo nikt nie wie co będzie za te dwa czy trzy lata to raz a dwa nie wiesz ile "wsadzisz" w to auto. Może być tak że będziesz tylko lał benzynę / olej i jeździł a może tak być że wymienisz pół silnika lub pomalujesz całe auto oczywiście Ci tego nie życzę ale tak może być. Druga kwestia, sam musisz sobie odpowiedzieć na pytanie ile dla Ciebie jest warte dane wyposażenie w aucie, dla jednego skóra czy xenon jest nic nie warte a nawet bym powiedział, że jest minusem a dla drugiego to niezbędne elementy i zapłaci za to każde pieniądze. Ja osobiście oprócz wyposażenia cenię sobie w aucie bardziej moc i własności jezdne ale nie ukrywam lubię auta z dobrym wyposażeniem dlatego moje auta muszą mieć zarówno mocny silnik jak i wszelkie "wodotryski" :norty: i rzadko kiedy się zastanawiam przy kupnie czy ja na tym aucie stracę czy zyskam... ważne jest dla mnie czy będzie mi się nim dobrze jeździć przez te lata kiedy będę je użytkował.

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Opublikowano

Mam generalnie podobne pojęcie.

Po pojeżdzeniu M3 e92 zmieniła mi się percepcja szybkich aut, więc myślę, że 118i do miasta będzie wystarczające i tanie w eksploatacji.

 

Pytanie z innej beczki - Czy te 143KM to zdecydowanie za mało, żeby mówić o dynamice ?

Mialem kiedyś 116i 115KM i to była na serio tragedia. Ale jednak miała 10.8 do 100, a 118 ma 8.7 - powinienem chyba odczuć różnicę ?

Uważam, że nie ma sensu dokładać +7k żeby mieć 120i, bo i tak nie odczuję chyba aż takiej różnicy vs. 118i. Jak myslicie ?

Opublikowano
E87 z silnikiem 2,0 116i 122KM w mieście sprawiała auta niesamowicie dynamicznego. O wiele bardziej niż moje 123d. Choć oczywiście pomiary obiektywne mówią co innego. Jednak wrażenie z jazdy a osiągi to dwie różne rzeczy.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

No 118d to jakieś pomieszanie muła z wężem.

Lampy i przedni zderzak nie z tego auta, do tego środek - fotele, deska, nawigacja też nieoryginalna... wtf???

 

A 130i to ciekawa propozycja, ale: lewa lampa już raczej wymieniona, brak uszczelki zderzaka i linka maski puszczona nieoryginalnie więc albo picowali ten przód albo coś juz czarowane było, zawieszenie już pewnie też wymienione. Lampy tł z polifta.

Podstawa to sprawdzić czy to pierwszy dzwon tej 130 sprawdzić historię i dostać zdjęcia środka oraz VIN

Opublikowano
Ten sam serwis sprzedawal jakies dwa lata temu 130i z przebiegiem 200k z uszkodzonym silnikiem. Wiec albo ktos zeswapowal silnik a teraz zaliczyl dzwona, albo to inne auto.
Opublikowano
Nie wierze w uszkodzone delikatnie auta do naprawy - dlaczego handlarz sam nie naprawi, nie zrobi dokumentacji i zgarnie +10-15k ?!
Opublikowano
Nie wierze w uszkodzone delikatnie auta do naprawy - dlaczego handlarz sam nie naprawi, nie zrobi dokumentacji i zgarnie +10-15k ?!

 

Ogladalem to auto jak przyjechało z ch, sprzedaje je moj znajomy.

Ma 400 aut na placu nie chce mu sie bawic w naprawe i bujanie pozniej z polskim klientem - woli sprzedac tak jak jest zarobic swoje i kupic kolejne.

 

To auto jest do naprawy za jakies 10 tys trzeba dodac oplaty i na gotowo zrobi sie ok 75-77tys, a znalezc w Pl klienta na e82 za taka kase graniczy z cudem.

Opublikowano

No chyba ze tak. A powiedz mi kolego, bo widze ze jestes zorientowany: e87 118i z de, 90k km, 2007, jeden wlasciciel, absolutny bezwypadek, full historia, stan swietny, xenony, navi, sportowe fotele, auto klima. Na gotowo z oplatami wyszlo mnie 45k. To uczciwa cena czy przeplacilem ?

Na allegro widze fury za 20k i troche mnie to przeraza co bede mial przy sprzedazy. Mi zalezalo na pewnym, zadbanym i dobrze wyposazonym aucie, a takiego w pl nie znalazlem. Stad mam problem w ocenie czy 45k to wlasciwa cena.

Jestem bardzo zadowolony ale jakos nie daje mi to spac spokojnie ;)

Dziekp

Opublikowano

Pete kupiłeś auto:

1. dobrze wyposażone

2. bezwypadkowe

3. z małym przebiegiem

- i za to zapłaciłeś :cool2:

 

A w normalnym kraju za każdą z tych trzech cech trzeba zapłacić jakieś 1.000euro, więc rachunek prosty: golas z dużym przebiegiem i po dzwonie u handlarza kosztuje 28-30tys zł, dodasz do tego bezwypadkowość, dobry wypas i mały oryginalny przebieg i cena robi się taka jaką zapłaciłeś :cool2:

Skoro kupiłeś auto dla siebie ( na kilka lat) to pewnie to co wyłożyłeś na zakup zwróci się podczas użytkowania w bezawaryjnej jeździe :cool2:

 

Jedynie przy sprzedaży będzie problem - bo "Polak chce kupić tanio i okazyjnie" ale jak trafisz kogoś normalnego to spokojnie zapłaci właściwe pieniądze :cool2:

Opublikowano

No własnie z takiego zalozenia wychodzilem. Oszczedny placi dwa razy, wiec wolalem kupic pewne auto. Juz sprzedawalem raz lekko malowaną Hondę i nigdy więcej podobnego doświadczenia z przewracaniem oczu kupujących :)

 

Tak jak piszesz - liczę na rozsądnego kupującego :) Mam nadzieję, że znajdę, ale to zmartwienie na za 3 lata.

Dzięki i pozdrawiam,

Piotr

Opublikowano
Będzie BARDZO ciężko ;) w PL auto ma mieć "full wypas" przebieg rocznego auta a cenę jak za "gołe" dziesięcio letnie auto :mrgreen: jest pełno wątków na tym forum gdzie są ostre przepychanki o ceny aut i zawsze jest ta sama melodia, Ci co kupują twierdzą że na cenę nie wpływa ani wyposażenie ani fakt ze ktoś dba o auto tylko ważne jest jaki rocznik i jaki przebieg :) a Ci co sprzedają wręcz na odwrót... piszą że wyposażenie i stan to podstawa. Ja osobiście podzielam zdanie tych drugich i nie tylko dlatego że mam w planach sprzedaż swojego egzemplarza ;) tylko dlatego że to prawda że wszystko wpływa na cenę końcowa i każde auto trzeba rozpatrywać indywidualnie. Jeżeli ktoś dalej nie jest przekonany to niech idzie sobie do salonu i porówna ceny auta standardowego (golas) i dobrze wyposażonego (full wypas) i wtedy niech zabiera głos w dyskusji. Ale nie wiem jak by nie tłumaczyć to pewnych osób nie przekona i może nie ma co tego robić ;) prawda jest taka ze każde auto ma swojego kupca.

http://www.4shared.com/download/N-TL0Wk0ce/u5pw.jpg?sbsr=29fdbbca5e3a694bc526b93bccac24c495e&lgfp=3000


**********************

Moje byłe BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=112&t=209629

Moje obecne BMW: ...

**********************

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.