Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

witam. jestem tu nowy. chce kupić bmw 118d 122km.

oczytałem się już dużo tego ale wole napisać. auto chcę kupić w holandi. koszt około 5-6 tyś € oczywiście serwisowane i z oryginalnym przebiegiem.

czy przebiegi 240- 280 tyś są duże jak na takie auto? na co zwracać najbardziej uwagę? mam tu parę na oku

 

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m826610931-bmw-1-serie-118d-executive-met-climate-control-en-nap.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

 

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m824642744-bmw-1-serie-118d-high-executive-navi-clima-pdc.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

Opublikowano
u mnie jest 254kkm wg mnie jesli jest to prawdziwy przebieg to wcale nie duzo.... 1er ma sporo wspolnych czesci z 3er wiec zawieszenie bardzo trwale.. silnik zalezy jak kto dbal.. szukaj automata..
Opublikowano

raczej wolał bym manual. a czy siada sprzęgło? bo widziałem na ogłoszeniu dwie i też serwisowane ale w jednym sprzęgło siada a w drugim coś piszczy.

a warto kupować takie auto w którym trzeba będzie w póżniejszym czasie wymienic sprzegło?

te linki co podałem to one są serwisowane i przebieg oryginał bo maja certyfikat czyli pewność 100%.

Opublikowano

Witam Panowie:) wyhaczyłem jedynke od 1 właściciela z Wrocławia:) NIebawem ma mi podesłac VIN:) twierdzi że wszystko jest sprawne oraz ze w samochodzie byly malowane lewe drzwi od kierowcy prawy blotnik i tylny zderzak( drobne "przygody" na parkingu) Szyby oryginalne zapewnia ze dzwona nie bylo:) Wspominał takze ze byla jakas firma sprawdzac ten samochod (cos typu autotesco)...

Czy ktorys z uzytkowinikow byl ogladac ten samochod? Co o nim sadzicie ? czy jest wart tych pieniedzy?

Link http://olx.pl/oferta/bmw-seria1-118d-przebieg-101000km-servisowany-CID5-ID499nj.html#4e407d6c88

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

cra3y z ciekawostek - jak sprzedawałem swoją 1er to ten który odemnie kupił miał zamiar po tą w.w. lecieć samolotem :) ale jak zobaczył moją to obrał na moją kurs i kupił :)

 

ps. ona nie jest pewnie zła ale... stara bo 10 latek, malowana więc spory minus, no i droga, chyba :)

Opublikowano

Pod kątem widzenia "perełek" z Niemiec (typu nic nie stuka), to rzeczywiście cena wygórowana. Ciekawe jak z turbiną, czy innymi rzeczami TTTM tego silnika w tym egzemplarzu.

 

PS: Mnie nie przeraża malowany element (jeden czy dwa) - lepiej coś takiego niż "szczepan" czy inny "naciągany". Jeżeli zrobione profesjonalnie i ruda nie pojawia się, to czemu nie? Może jednak Ktoś oglądał to na żywo?

 

PPS: w DE podobnie chodzą (mówię o tych całych, z podobnym przebiegiem, mocą i skrzynią automatyczną)

http://suchen.mobile.de/auto/bmw-114.html?useCase=MiniSearch&isSearchRequest=true&maxFirstRegistrationDate=2008-12-31&maxMileage=150000&__lp=6&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=73%2C2%2C3%2C4%2C59%2C61%2C5%2C58%2C87&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=160&minPowerAsArray=PS&maxPowerAsArray=172&maxPowerAsArray=PS&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&transmissions=SEMIAUTOMATIC_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&lang=en&frequence=DAILY

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale co Polaka obchodzi co jest u helmuta ? przecie to auto salonowe...
Opublikowano

Nie rozumiem? Miałem na myśli to, że to auto z PL (ogłoszenie, które linkowałem) wydaje mi się w porządku (wyposażenie, pochodzenie, historia i w miarę cenę, może faktycznie ciut droga i za 30tkzł byłoby bardziej ok) i podparłem się tutaj mobile.de, gdzie za podobne parametry trzeba zapłacić podobnie (lub więcej). Miało to kontrastować do modeli 1er o podobnych parametrach, sprzedawanych w PL za powiedzmy 20-25tkzł tzw. perełek.

 

Zalinkowałem tutaj z myślą, że Ktoś to auto oglądał i mógłby się podzielić uwagami na jego temat.

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A chcesz ją obejrzeć lub kupić? Mogę wykonać wstępne oględziny o ile jest blisko centrum lub mokotów/ursynów bo tam bywam :)
Opublikowano

Poluję na benzynkę 2.0 143KM lub mocniejszą w automacie, a tych to jak na lekarstwo (116i nie chcę), więc od czasu do czasu rzucam okiem na diesla (N47 nie chcę, ponieważ - moim zdaniem - problemy z rozrządem, w tym te powracające grzechotanie i koszty ich obsługi, pewnie są dużo kosztowniejsze i bardziej denerwujące niż wszystkie problemy z M47 razem wzięte).

 

Innymi słowy - głośno myślę i próbuję siebie przekonać, żeby po raz 3-ci wejść w diesla (lekko denerwują mnie ekstra jazdy na wypalanie DPF - wiem, kiedy się zaczyna i staram się nie przerywać), "krótka i ostra" charakterystyka (dźwięk wkręcającego się N43 i to, jak rozwija moc, podoba mi się bardziej niż memlanie diesla) ale ..... ale podaż E87 w dieslu jest ogromna w porównaniu do benzyn i jest klops :?

 

PS: Gdybyś tam widział przy okazji to auto to tak, specjalnie się fatygować to nie ma sensu - myślałem, że ktoś oglądał i się wypowie :-)

 

PPS: 4 miesiące temu udało się kupić dla żony kolegi BMW 1er E87 2.0 N43 143KM w automacie, 2008 rok biała na czarnych alufelgach + zimówki za 36kzł w Poznaniu (przebieg 53tkm, potwierdzony książką i w systemie w ASO). Haczykiem był "wjazd" w murek i wystrzał poduchy (były zdjęcia z "wyzucia" zderzaka i nadgięty błotnik). Dziwne, że wystrzeliła, bo podłużnice całe. Geometria i punkty podłogi perfekt. Chętnie bym upolował nawet coś takiego dla siebie, ale nie ma :cry:

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Podobno 116i z silnikiem 2 litrowym to bardzo fajny motorek...
Opublikowano
Mówisz, ze 3000 zł na rozrząd raz na 200 tysięcy, a pewnie raz w ogóle to straszne pieniądze ?

 

3000 to pewnie same części :-) z robocizną pewnie z 5000 (przecież rozrząd jest od "bardzo wygodnej strony"). Przebolałbym to, ale lektura tego forum (i nie tylko tego) jest taka, że ten problem w tych silnikach zawsze powraca (u jednych wcześniej, u drugich później).

 

K8v8M, nie zrozum mnie źle - widziałem Twoją dużą listę wpadek M47 (generalnie turbo, które można zmienić na inne i zaprogramować u tunera i problem nie wróci, czy klapki wyrzucić, panewki to niedbalstwo poprzednich właścicieli - olej z czapy, przeciąganie jego wymian, czy pałowanie na zimno), ale jakoś nie mam przekonania do N47 w kontekście tego, że dalej nowe łańcuchy są liche.

 

oli222 w E87 116i to 1.6 w wersji z AT ... (nie szukam F20 - nie ten budżet)

 

PS: przepraszam za OT - nie kontynuujmy tego tutaj.

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niby wiesz duzo ale wciaz malo, rozrzady wymienia sie za 3 k za CALOSC. A w kwesti 116i e87 wystepuje 2 litrowy bodajze roxzniki 09 10 11...
Opublikowano

oli222, tak, występuje, ale nie w automacie ... (bynajmniej takiego nie widziałem). Po drugie - nie ten przedział mocy, który szukam (więcej niz 140KM), stąd brak zainteresowania tym modelem.

 

PS: jak 3kzł za rozrząd jako całość, to nieźle. W takim razie mojego znajomego naciągnęli w Poznaniu, wymieniał w E91 320d (wymieniał półtora roku temu, nie pytałem, gdzie wymieniał, ponieważ w tamtym czasie nie interesowało mnie to).

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

Opublikowano

116i 2.0 można przeprogramować na ok 150 KM. To jest ten sam silnik co w wersji 143 KM. Z automatem tez występuje.

A co do rozrzadu. Auta serwisowalem jak należy i u mnie mimo przejechania w sumie ponad 400 tys km problem z rozrzadem nie wystąpił. Gdybym dotarł z którymś autem do 200 kkm pewnie profilaktycznie bym wymienił. Koszt części w ASO to ok 1500 zł. Pomijając usterki silnik M47 pali ok 1l wiecej i pod kazdym innym wzgledem jest gorszy. Oczywiscie każdy robi jak uważa.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

K8v8M, wezmę Twoje informacje pod uwagę.

 

Rozglądam się dalej.

 

PS: Bynajmniej łatwiej ocenić stan rozrządu (słyszałem jego szuranie na własne uszy - przed i po wymianą) niż ocenić stan turbiny w M47 bez rozbierania ...

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

Opublikowano
ocenic stan turbiny to jakies 10 min... zdejmujesz rure miedzy przeplywka a turbina (2x imbus 5mm ) macasz... sprawdzasz jaki luz jakie opory podczas krecenia... jedyne czego nie sprawdzisz to kierownice dmuchawy.. ale to raczej nie pada... mozesz poszukac w wersji na turbinie garetta ( mniej awaryjne i lepiej sie kreca) wersje bez dpfa..
Opublikowano
ocenic stan turbiny to jakies 10 min... zdejmujesz rure miedzy przeplywka a turbina (2x imbus 5mm ) macasz... sprawdzasz jaki luz jakie opory podczas krecenia... jedyne czego nie sprawdzisz to kierownice dmuchawy.. ale to raczej nie pada... mozesz poszukac w wersji na turbinie garetta ( mniej awaryjne i lepiej sie kreca) wersje bez dpfa..
Opublikowano (edytowane)
ocenic stan turbiny to jakies 10 min... zdejmujesz rure miedzy przeplywka a turbina (2x imbus 5mm ) macasz... sprawdzasz jaki luz jakie opory podczas krecenia... jedyne czego nie sprawdzisz to kierownice dmuchawy.. ale to raczej nie pada...

 

ok ok - miałem na myśli to, że przy kupującym nie będziesz brał się za samodzielne rozkręcanie czegokolwiek :-) (np. ja bym sobie nie życzył, gdyby ktoś przypadkowy przed zakupem grzebał mi w samochodzie, co innego jak sprzedajesz samochód znajomemu itp.). Co innego, jak dać na przegląd przedzakupowy do ASO, wziąć mechanika na bok i poprosić o sprawdzenie - najlepiej, gdyby zawołał, gdy ma już elementy zdjęte (niby to samo, ale wiesz o co chodzi - jak ASO coś spieprzy, np. obejma spadnie, czy coś pękło, co ściągali itd. a wzięło pieniążki za usługę, to ma to poprawić).

 

mozesz poszukac w wersji na turbinie garetta ( mniej awaryjne i lepiej sie kreca) wersje bez dpfa..

 

Jak je rozpoznać? (mam na myśli, zanim pojedziesz oglądać i szukać oznaczeń turbiny. Czy to były konkretne roczniki/moce/coś charekterystycznego itd)

Edytowane przez cra3y

Pozdrawiam

K.Gajda(cra3y)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
116i 2.0 można przeprogramować na ok 150 KM. To jest ten sam silnik co w wersji 143 KM. Z automatem tez występuje.

A co do rozrzadu. Auta serwisowalem jak należy i u mnie mimo przejechania w sumie ponad 400 tys km problem z rozrzadem nie wystąpił. Gdybym dotarł z którymś autem do 200 kkm pewnie profilaktycznie bym wymienił. Koszt części w ASO to ok 1500 zł. Pomijając usterki silnik M47 pali ok 1l wiecej i pod kazdym innym wzgledem jest gorszy. Oczywiscie każdy robi jak uważa.

 

Miałem m47 z 2007 i n47 z 2007 - spalanie 0,3 l na korzyść n47 - tyle w temacie spalania :)

Opublikowano
wersja bez dpf ma garetta moc ta sama rocznikowo nie mam wiedzy... po rozkodowaniu vin to wyczaisz lub lusterkiem i latarka :) dojrzysz na mitsubishi dmuchawy ludzie narzekaja.. choc podobno latwo dostac tanio nowa z japonii (nie wiem mam garetta)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.