Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam BMW 524 TD.

A teraz do sprawy jade sobie nim spokojnie i jest wszystko ok spokojnie (do 3 000 obrotów) niestety jak przekroczę 3 000 najczęściej na biegu 3 albo 2 to mi zaczyna szarpać i przerywać (na jedynce nic takiego się nie dzieje) jak jeszcze chwile przytrzymam na gazie i obroty podskoczą do 3 500 to jedzie dalej normalnie nie mam zielonego pojęcia co to może być. Słyszałem że może to jakiś kabelek od gazu bo nie ma ponoć żadnych linek tylko elektrycznie ustawiane albo może pompa?

Z góry dziękuję za porady ;)

Pozdrawiam!

Opublikowano
Wiec tak ,jezeli chodzi o potencjometr to na jedynce tez by sie tak samo dzialo jezli nie dzialal by w calym zakresie ,pompa raczej tez odpada jak by nie trzymala cisnienia to bys mial problem z paleniem na cieplym ,jak juz to pewnie sterownik pompy (moze go wymontowywales) sprawdz czy nie jest gdzies przygnieciony kabel od niego?moze byl wymieniony.Rownie dobrze moga byc zegary (moze wymieniales na inne),obrotomierz dziala dobrze?
iZzI

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.