Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Panowie mam pytanie, jak sie ma silnik 3litrowy 204 konny na chipowanie ?? Mozna smialo go chipowac ?? Jeszcze pytanko gdzie robia jakies dobre i sprawdzone chipy do tego silnika??

 

Pozdrawiam

Opublikowano
Mozna smialo go chipowac ?? Jeszcze pytanko gdzie robia jakies dobre i sprawdzone chipy do tego silnika??

 

Pozdrawiam

...chipsować można jak najbardziej

..a gdzie?...to zależy skąd jesteś?..bo z profilu nic nie wynika :?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam,

 

oto lista na grupowe chipowanie u Aligatora w Tychach (Dynosoft)

 

1.Mike86 golf 1.9 tdi 1z+++

2.robertobadzio Oll 1,9tdi BXE z DSG

3.Guciek81

4. akolo - Octavia 2.0 TDI BKD

5. akolo (kolega) - VW Passat 1,9 TDi 130 KM

6. akolo (kolega) - Seat Toledo 1.9 TDi 105 KM

7. badboy9589 - Audi A4 - 1.9TDI AWX 131km.

8. Tomek 40 - Audi A4 - 1,9 TDI 115 km AJM

 

do 20 wrzesnia mamy czas i jeśli uruchomimy wszystkie swoje kontakty myślę że nazbieramy spokojnie 15 aut - mobilizacja panowie.

 

koszt ok. 1000zł - wymagana liczba aut- 10.

Opublikowano

Czyli do 20 września trzeba się zdecydować tak ?

Jeśli zdążę do tego czasu ogarnąć wydech, to ja też bym się pisał na soft u Aligatora, bo właśnie u niego planowałem robić, a skoro jest okazja grupowego to super :D Tylko tak jak mówię, konkretną odpowiedź dałbym właśnie parę dni przed 20 września.

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
w moim 330xd 184km wyszlo 235dzikich kucykow i 604nM zrobilem juz 30tys km i wszystko dziala jak nalezy (oczywiscie jezdze na motulu i dbam o turbine) moge polecic kreatora mocy w warszawie i zalatwic lepsza cene jakby cos pm
Opublikowano
w moim 330xd 184km wyszlo 235dzikich kucykow i 604nM zrobilem juz 30tys km i wszystko dziala jak nalezy (oczywiscie jezdze na motulu i dbam o turbine) moge polecic kreatora mocy w warszawie i zalatwic lepsza cene jakby cos pm

 

z tym kreatorem mocy to bym tak się nie zachwycał, robiłem u nich S60 D5, 184 KM w serii, prosiłem o 200 KM, tyle ile jest w nowej D5 a zrobili 212 KM i 498 nM, auto ciągnie jak wściekłe ale pali 2l więcej na 100 a przy gwałtownym przyśpieszaniu za samochodem widać ciemny (nie czarny jak w "dieslach") dym, trochę mnie to nie pokoi ale nie mam czasu do nich podjechać i pogadać.

Opublikowano
100 a przy gwałtownym przyśpieszaniu za samochodem widać ciemny (nie czarny jak w "dieslach") dym, trochę mnie to nie pokoi ale nie mam czasu do nich podjechać i pogadać.

...tu niema co narzekać...tylko trzeba od razu reagować..jeśli Ci przyrost nie odpowiadał...myślę że są przyzwyczajeni do tego że klienci raczej chcą więcej niż miej :twisted: ...wiem to po moich klientach...idę dość daleko w wydolność ukł. zasilania..a oni pytają czy można jeszcze troszkę :8)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

www.sub-iudice.blogspot.com

 

Chciałbym przytoczyć historię, która pewnego razu przewinęła się przez sądowe wokandy. Otóż pewien pan był szczęśliwym właścicielem samochodu, którego marka zwykle kojarzona jest z miłośnikami nadmiernie szybkiej jazdy (i świecących na niebiesko spryskiwaczy). Jak to też często w takich przypadkach bywa majątek nie nadążał za ambicjami, więc samochód nie był ani najnowszy ani też nie zaliczał się do kategorii sportowych, a w stajni pod jego maską stało niewiele koni. By temu zaradzić zlecił innemu panu dokonanie tzw. "chip-tuningu", czyli przeprogramowanie komputera sterującego pracą silnika, tak by wytwarzał więcej mocy. Operacja się powiodła, i w stajni zrobiło się wyraźnie ciaśniej. Szczęśliwy rajdowiec ruszył "w miasto" (a raczej "we wioske") by nacieszyć się swym "prawie sportowym" samochodem. Nie cieszył się jednak nim zbyt długo, bo po przejechaniu zaledwie kilkuset kilometrów silnik odmówił posłuszeństwa. Okazało się, że jego poszczególne części nie wytrzymały pracy w nowych warunkach. Biegły badający sprawę stwierdził, że oprócz przeprogramowania komputera należało znacznie zwiększyć wydajność układu chłodzenia i wymienić niektóre części silnika na odpowiednio wzmocnione, które wytrzymają pracę w zmienionych warunkach. Ogólnie rzecz biorąc zakres koniecznych prac był znacznie szerszy niż to się "tunerowi" wydawało, i obejmował wiele czynności pozornie nie związanych z osiąganiem oczekiwanego efektu. A że ich nie wykonano, to i cała operacja zakończyła się poważną awarią.

:cool2:

Opublikowano

..heh..niezła akcja...i dlatego uważam że zanim jakiś "garażowiec" zabierze sie za robotę powinien zaopatrzyć się w odpowiedni sprzęt diagnostyczny no i sprawa podstawowa...w "wiedzę"...nie mówię już o doświadczeniu :8) ...napisanie bezpiecznego moda, który w dodatku przyniesie efekty, to wbrew pozorom nie takie proste...wrzucanie niesprawdzonych "gotowców" które dając efekt "mocy" często pozbawione są jakichkolwiek limiterów może się właśnie tak skończyć :wink:

...oczywiście pominę inne sytuacje, gdzie nawet dobrze zdiagnozowane autko...może mieć jakiś element który jest już na "wykończeniu" a nie można było tego przewidzieć...cóż, to tylko materia martwa...wszystko się zdarzyć może :roll:

...miałem przypadek że w flotowym Fordzie Smax z przebiegiem 25tkm po 100km od wyjazdu ode mnie padła turbina...po wymianie na nową (gwarancja producenta) bez zmiany modyfikacji przejechał juz co najmniej 80tkm. i wszystko działa bez problemowo :cool2: ...więc nie można generalizować że każdy tuning to zło :nienie:

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
w moim 330xd 184km wyszlo 235dzikich kucykow i 604nM zrobilem juz 30tys km i wszystko dziala jak nalezy (oczywiscie jezdze na motulu i dbam o turbine) moge polecic kreatora mocy w warszawie i zalatwic lepsza cene jakby cos pm

 

Kolego kto Ci taki wynik wycisnął ?

Ja również mam ten silniczek i mam od podstaw zrobiony wydech u MG Motorsport i program robił Ali (priorytetem było bezpieczeństwo) i moja Bawareczka wypluła 227KM i ~490Nm. Seria wypluła ponad 190 kucyków i Ali powiedział, że silniczek jest w super kondycji (przebieg przy remapie 125k km).

To, że ktoś Ci podciągnął do 240KM to jeszcze możliwe (choć nie wiem czy do końca bezpieczne) ale, że 604Nm jest bezpieczne dla tego silnika :duh: i jeszcze Twojego napędu X to już nie uwierzę ...

 

Czytałem wiele opinii po chipach tego silnika i raczej u większości wychodzi w granicach 215KM i ok 500Nm - wszystko więcej raczej odradzają bez dodatkowych modyfikacji.

 

PS

600Nm to zbyt wiele nawet dla nowszych wersji 3,0D ...

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Master Tuning Warszawa i wszystko w temacie.

3.0d ze 184 na 235 to już lekka przegina.

225km + 500N - najbardziej bezpieczna i optymalna dawka dla tego motoru - tak słyszałem od ludzi, którzy przerobili tysiące aut...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.