Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich!!!Mam takie pytanko...Otóż skończyly mi sie opony z tylu (przod wczesniej wymienilem) i chcialem zalozyc ale jakies inne niz mialem,a mialem przod 225/45/17 tyl 255/40/17 bridgestone potenza RE050 runflat.Auto bylo na tym po prostu przyklejone do drogi niestety komfort byl tragiczny.Kolega podarowal mi na chwile opony jakies koreanskie nexen bez run flat.Komfort w porownaniu do bridgestone niesamowity,jakbym sie do serii 7 przesiadl i to bez przesady,tylko jest jeden problem poza komfortem tragedia!!!auto wogole sie nie trzyma drogi buja i wogole.Moze macie jakis pomysl jakie zalozyc chodzi o rozmiar 255/40/17 zeby komfort byl niezly a przy tym w miare twarde.Run flat odpadaja no i zeby jakies firmowe byly.Z GORY DZIEKI ZA ODPOWIEDZI I POZDRAWIAM!!
  • Odpowiedzi 327
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam Conti SportContact2. Opony raczej miękkie ale dobrze trzymają się w zakrętach. Oczywiście mam wszystkie 4, kupione nowe na wiosnę tego roku. Przedtem też maiłem te bridgestone RSC i faktycznie był dramat. Teraz komfort jest dużo lepszy. Auto na zwykłych oponach zawsze będzie się troche kładło w zakrętach no chyba że 19" założysz.
Krzysztof
Opublikowano
Jeśli dobrze Ci się jezdziło na Bridgestonach to kup takie same ale nie RUN FLATY. Aktualny model teraz to RE 050A

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano

RE50A jest zdecydowanie twardsze niz ContiSport 2/3. Juz przy zakladaniu jest roznica. Conti "same wskakuja" na felgi.

Mam w Z4 RE50A bez RF. Komfort nieporownywalnie lepszy, ale wg mnie na Conti bedzie jeszcze wygodniej.

Beste Maschine der Welt
Opublikowano
Witaj! Bierz run flaty tylko Micheliny, Bridgestony są bardzo twarde podobnie jak Dunlopy. To auto jest zbudowane pod run flaty na zwykłych oponach będziesz odczuwał dyskomfort w prowadzeniu. Niektórym to nie przeszkadza... mi podobnie jak Tobie bardzo brakuje "jakości jazdy" na zwykłych oponach.... Pozdrawiam
Opublikowano
Potwierdzam, mam Run Flaty Michelin (Pilot Primacy) i trzymają super. Nie czuję też żadnego dyskomfortu z powodu twardości, jeżdżę też innymi samochodami i mam porównanie. Trochę chyba lekko przesadzają Przeciwnicy RF. W końcu to BMW a nie Citroen :)
Opublikowano

Kadży Run Flat będzie lepiej się prowadził na równej drodze od zwykłej opony .

 

Jeśli już chcesz zmienić na zwykłe oponki to zmień wszystkie nie mieszaj ROF z zwykłymi bo będzie tragedia. JA tak miałem przez miesiąc na przodzie ROF a na tyle zwykłe auto pływało po drodze a na szybkich łukach tył mnie chciał wyprzedzać myślałem że coś ze zbieżnością a okazało się że to wina opon

Opublikowano
Kadży Run Flat będzie lepiej się prowadził na równej drodze od zwykłej opony .

 

Tak samo można powiedzieć o drogach nie równych i koleinach, każdy run flat będzie gorzej się prowadził od zwykłej opony, a tych gorszych niestety u nas więcej. Po co znowu ten sam temat. Jeden woli takie, drugi takie, nie ma co dyskutować bo niektóre argumenty są bez sensu. Jeździjcie na czym Wam wygodniej:)

Opublikowano

A ja z dyskusji dużo wyniosłem, już wiem np. że Conti Sport Contact są miększe od Bridgestonów RE 050A

Obecnie jeżdżę na Bridgestonach ROF RE 050A 2 225/45R17 oraz 255/40R17 R17 i komfort tragiczny. Na dodatek przód mam wyząbkowany i strasznie huczą (na diagnostyce wyszło że zawieszenie jest OK i nie wiem dlaczego się wyząbkowały - zewnętrzne strony są bardziej starte i są ząbki, środek opony jest OK. Czy poprzedni właściciel jeździł z za niskim ciśnieniem, czy ROF częściej się ząbkują - wielu znajomych tak miało (także w E91), czy jednak coś zużyte w zawieszeniu?

 

Jak wypadają opony zimowe ROF, czy są również tak twarde jak opony letnie (np zimowe Nokian WR 225/45R17)

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Dziwne że ci wyząbkowały.

U mnie w E91 a teraz w E93 jest problem, że zdzierają się wewnątrz tylne opony. Bridgestone nie są takie tragiczne. Najgorsze ROF jakie miałem to Pirelli Euforia

 

Potwierdzam, kupiłem to z felgami, opchnąłem po tygodniu bo była masakra :D Teraz śmigam na nisko budzetowym Barum :cool2:

Opublikowano
Dziwne że ci wyząbkowały.

U mnie w E91 a teraz w E93 jest problem, że zdzierają się wewnątrz tylne opony. Bridgestone nie są takie tragiczne. Najgorsze ROF jakie miałem to Pirelli Euforia

 

Potwierdzam, kupiłem to z felgami, opchnąłem po tygodniu bo była masakra :D Teraz śmigam na nisko budzetowym Barum :cool2:

 

 

Przy oponach 17 calowych cena jest problemem, szczególnie przy 255/40, nie wspominając o zakupie ROF.

Mnie czeka jeszcze w tym roku zakup felg 17' na zimę oraz opon zimowych, czyli wydatek MASAKRA. Na wiosnę również zakup opon letnich (szczególnie na przód).

Co polecacie z opon zimowych oraz z letnich - nie ROF.

W zimie jeździłem w E46 na 16' 205/55 Nokian WR i były dobre.

Z letnich miałem na uwadze Bridgestone lub Continental (w E46 miałem 16' Michelin Pilot Exalto i były rewelacyjne).

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Co ty wiesz o wysokich cenach :wink:

255/30 R19 ROF cena 1600zł szt. :shock:

 

17'' mają generalnie ceny budżtetowe

 

Jak sie ma na 330d to ma sie i 1600zł na opone :norty: :norty: :mrgreen:

 

Co do tematu, ja mam opony max po budzecie - za sztuke 225/45/17 płaciłem 275zł, oczywiscie nowe

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
A ja z dyskusji dużo wyniosłem, już wiem np. że Conti Sport Contact są miększe od Bridgestonów RE 050A

Obecnie jeżdżę na Bridgestonach ROF RE 050A 2 225/45R17 oraz 255/40R17 R17 i komfort tragiczny. Na dodatek przód mam wyząbkowany i strasznie huczą (na diagnostyce wyszło że zawieszenie jest OK i nie wiem dlaczego się wyząbkowały - zewnętrzne strony są bardziej starte i są ząbki, środek opony jest OK. Czy poprzedni właściciel jeździł z za niskim ciśnieniem, czy ROF częściej się ząbkują - wielu znajomych tak miało (także w E91), czy jednak coś zużyte w zawieszeniu?

 

Jak wypadają opony zimowe ROF, czy są również tak twarde jak opony letnie (np zimowe Nokian WR 225/45R17)

 

Wymieniłem przednie Bridgestony RSC na Contnental Sport Contact 2 - 225/45R17 RSC i moje spostrzeżenia:

Na Continental dużo lepszy komfort, ale przyczepność jednak już nie taka jak RE 050A 2.

 

Teraz mam dylemat, jakie opony na zimę - kompromis pomiędzy jakością a ceną. Na razie pod uwagę biorę:

- Nokian 225/45 R17 NOKIAN WR G2 [94] H XL

- Uniroyal Ms Plus 66 225/45/R17 91 H.

Co wybrać, oceny mają podobne, obie mają rant ochronny (FR). Nie wiem która będzie lepsza do E91 330d?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

Nie bierz Nokiana! WR G2 nie nadaje się do mocnych samochodów.

 

Uniroyal to też nie pierwsza liga.

 

Na Twoim miejscu celowałbym w Pirelli Sottozero, Conti TS830, Dunlop Wintersport 3D, Goodyear UG Performance 2.

Opublikowano
Nie bierz Nokiana! WR G2 nie nadaje się do mocnych samochodów.

 

Uniroyal to też nie pierwsza liga.

 

Na Twoim miejscu celowałbym w Pirelli Sottozero, Conti TS830, Dunlop Wintersport 3D, Goodyear UG Performance 2.

 

Wiem że te opony (Uniroyal i Nokian) to nie pierwsza liga (ale wg mnie złe też nie są), ale ja szukam jakiegoś kompromisu pomiędzy jakością a ceną. Na Nokianach WR już jeździłem i były niezłe.

Opony zamierzam kupić prawdopodobnie w październiku i może jeszcze znajdę jakąś okazję cenową.

Jakie opony zimowe 225/45R17 proponujecie za rozsądną cenę (400-450 zł)?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Na Nokianach WR już jeździłem i były niezłe.
WR zgoda. Ale WR G2 to co najwyżej wielosezon a nie zimówka.

 

Jakie opony zimowe 225/45R17 proponujecie za rozsądną cenę (400-450 zł)?

Fulda Kristall Control HP, Fulda Kristall Supremo, Hankook W300

Opublikowano
Na Nokianach WR już jeździłem i były niezłe.
WR zgoda. Ale WR G2 to co najwyżej wielosezon a nie zimówka.

 

Jakie opony zimowe 225/45R17 proponujecie za rozsądną cenę (400-450 zł)?

Fulda Kristall Control HP, Fulda Kristall Supremo, Hankook W300

 

W opisach opony Nokian WR G2 są jako zimowe, no ale nie znam nikogo kto na nich jeździł i może faktycznie mają charakterystykę " wielosezonową".

Co to za opony HANKOOK WINTER ICEPT EVO 225/45R17 94V ? Nic o nich nie znalazłem konkretnego, czy warte są uwagi?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
W opisach opony Nokian WR G2 są jako zimowe, no ale nie znam nikogo kto na nich jeździł i może faktycznie mają charakterystykę " wielosezonową".
Ja na nich jeździłem dwie zimy w E34. Od tamtej pory nie polecam do mocnych aut. Kiepsko sobie radzą i z ruszaniem i ze skręcaniem.

 

Co to za opony HANKOOK WINTER ICEPT EVO 225/45R17 94V ? Nic o nich nie znalazłem konkretnego, czy warte są uwagi?
Nowość Hankooka na 2010 rok. Nic dziwnego, ze nic nie znalazłeś, skoro jeszcze nikt na nich nie jeździł. Ale jeżeli jako nowość są lepsze od W300 to śmiało polecam.
Opublikowano
W opisach opony Nokian WR G2 są jako zimowe, no ale nie znam nikogo kto na nich jeździł i może faktycznie mają charakterystykę " wielosezonową".
Ja na nich jeździłem dwie zimy w E34. Od tamtej pory nie polecam do mocnych aut. Kiepsko sobie radzą i z ruszaniem i ze skręcaniem.

 

Co to za opony HANKOOK WINTER ICEPT EVO 225/45R17 94V ? Nic o nich nie znalazłem konkretnego, czy warte są uwagi?
Nowość Hankooka na 2010 rok. Nic dziwnego, ze nic nie znalazłeś, skoro jeszcze nikt na nich nie jeździł. Ale jeżeli jako nowość są lepsze od W300 to śmiało polecam.

 

Witam

Ciągle o oponach HANKOOK WINTER ICEPT EVO 225/45R17 94V niewiele znalazłem. Prawdopodobnie pełna ich nazwa to HANKOOK WINTER ICEPT EVO W310 i prawdopodobnie jest to następca Hankook W300. Opony ukazały się w 2009 roku. W poszukiwanym przeze mnie rozmiarze znalazłem tylko na Allegro (HANKOOK WINTER ICEPT EVO 225/45R17 94V XL) w cenie 350zł szt.

 

Teraz zastanawiam się co wybrać

1)HANKOOK WINTER ICEPT EVO W310, V, XL, cena 350zł

2)NOKIAN WR G2 , H, XL, 456zł

3)Uniroyal MS PLUS 66, H, FR, 415zł.

Może ktoś z forumowiczów jeździł lub wie coś o oponach HANKOOK WINTER ICEPT EVO W310 lub jest w stanie porównać opony powyżej przeze mnie wymienione?

Pozdrawiam.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Ciągle o oponach HANKOOK WINTER ICEPT EVO 225/45R17 94V niewiele znalazłem. Prawdopodobnie pełna ich nazwa to HANKOOK WINTER ICEPT EVO W310 i prawdopodobnie jest to następca Hankook W300.
Oczywiście, ze niewiele znalazłeś, bo jeszcze w PL nie były sprzedawane, więc nie znajdziesz nikogo, kto na nich jeździł. I nie prawdopodobnie, tylko zwyczajnie jest to następca bardzo przywoitych opon W300.

 

Teraz zastanawiam się co wybrać

1)HANKOOK WINTER ICEPT EVO W310, V, XL, cena 350zł

2)NOKIAN WR G2 , H, XL, 456zł

3)Uniroyal MS PLUS 66, H, FR, 415zł.

Dlaczego nie polecam Nokiana WR G2 to już pisałem. Hankooka W310 bym nie brał bo jest go na razie bardzo mało i w razie, nie daj Boże, kapcia może być problem z dokupieniem. Uniroyal to też żadna rewelacja, ale sam nie jeździłem, więc się nie będę wymądrzał.

 

A dlaczego bierzesz pod uwagę tylko te 3 opony? W tym przedziale cenowym można znaleźć parę innych bardzo porządnych.

Opublikowano
Ciągle o oponach HANKOOK WINTER ICEPT EVO 225/45R17 94V niewiele znalazłem. Prawdopodobnie pełna ich nazwa to HANKOOK WINTER ICEPT EVO W310 i prawdopodobnie jest to następca Hankook W300.
Oczywiście, ze niewiele znalazłeś, bo jeszcze w PL nie były sprzedawane, więc nie znajdziesz nikogo, kto na nich jeździł. I nie prawdopodobnie, tylko zwyczajnie jest to następca bardzo przywoitych opon W300.

 

Teraz zastanawiam się co wybrać

1)HANKOOK WINTER ICEPT EVO W310, V, XL, cena 350zł

2)NOKIAN WR G2 , H, XL, 456zł

3)Uniroyal MS PLUS 66, H, FR, 415zł.

Dlaczego nie polecam Nokiana WR G2 to już pisałem. Hankooka W310 bym nie brał bo jest go na razie bardzo mało i w razie, nie daj Boże, kapcia może być problem z dokupieniem. Uniroyal to też żadna rewelacja, ale sam nie jeździłem, więc się nie będę wymądrzał.

 

A dlaczego bierzesz pod uwagę tylko te 3 opony? W tym przedziale cenowym można znaleźć parę innych bardzo porządnych.

 

Wybór tych trzech opon wydawał mi się raczej najbardziej optymalny.

Do kwoty ok 450zł za dużego wyboru to nie ma. Wyślałem jeszcze o Pirelli SOTTO ZERO 2 (sporo droższy), ale one w testach ADAC (205/55R16) wypadały gorzej od Uniroyala i Nokiana.

http://koszykopon.pl/blog/index.php/opony,819,testy-opon-zimowych-adac-20092010-tabela-wynikow-20555r16-h.html

Fulda mnie też nie przekonuje. Conti, Dunlop czy GY to jak na razie za duży skok cenowy.

Czy HANKOOK WINTER ICEPT EVO powinien być lepszy od Nokiana WR G2?

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano
Pirelli SOTTO ZERO 2 (sporo droższy), ale one w testach ADAC (205/55R16) wypadały gorzej od Uniroyala i Nokiana.
Ale te testy dotyczą zupełnie innego rozmiaru.

 

Fulda mnie też nie przekonuje.
A dlaczego?

 

Conti, Dunlop czy GY to jak na razie za duży skok cenowy.
Akurat w przypadku tych opon uzasadniony.

 

Czy HANKOOK WINTER ICEPT EVO powinien być lepszy od Nokiana WR G2?
Na pewno. Jeżeli tylko jest przynajmniej nie gorszy od swojego poprzednika W300.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.