Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

bede pomagał koledze wybrac i zakupic e39. ma byc sedan, nalejpiej 523, moze byc z LPG, kolega chce sie zmiescic w 20000. czy za ta cene mozna kupic cos ciekawego ? na co zwrocic uwage ogladajac auta, jakie sa newralgiczne punkty w E39 ? co czesto sie psuje i jest drogie w naprawie ?

prosze o pomoc

pozdr

Opublikowano

zawieszenie przede wszystkim - chyba ze drogi w Wawie macie duzo lepsze niz we Wroclawiu;)

Z innych typowych awarii - uszczelka pod pokrywa zaworow cieknie czesto, czesta przypadlosc to uszkodzony czujnik walka rozrzadu, rozsypujace sie obejmy wydechu za katalizatorem, krzyzak kolumny kierowniczej. Zadna z przypadlosci poza elementami zawieszenia nader drogie w naprawie nie sa. za 20 000 znajdziesz juz zadbane 523i (chociaz zalezy o ktorym 523i mowimy - bo mam na mysli m52b25, 170 KM)

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano
a wlasnie jesli chodzi o silnik, to slyszalem ze M52b25TU są bedziej ekonomiczne i elastyczniejsze, szukac takiego czy raczej porzestac na pojedynczym vanosie ??
Opublikowano
TU ma max moment obrotowy polozony na 3500 obrotow, b25 z pojedynczym Vanosem ma moment na 3950, czyli TU zbiera sie troche szybciej. Co do spalania to podobno przyczyna wlasnie dla powstania "TU" (technical upgrades) bylo docelowe zmniejszenie spalania i emisji wszelakich gazow. Z uzytkowniczych opinii nie slyszalem jednak, zeby roznice byly wyczuwalne (a sam nie testowalem nigdy wersji TU).

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano

Witam

Sprawdzic uklad chlodzenia (wiskoza pompa wody termostat)a przy klimatyzacji sprawdz wentylator od klimy a silnik polecam od 523i do 528.

Opublikowano
na paliwie w m47 sporo zaoszczedzisz, za to dynamika auta powalająca niestety nie jest. 136 KM w 1,5 tonowej budzie nie jest moim zdaniem wystarczające.

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano

Trudno chyba będzie znaleść egzemplarz z oryginalnym lakierem w całości choc może szczęście wam dopisze. Blachy nie są najmocnieszą stroną e39 i spotkać możecie ślady korozji na tylnej klapie, drzwiach.

Jeśli kolega nie szuka super igły to zapraszam do mnie - ma swoje mankamenty ale technicznie wszystko chodzi bez zarzutu, do wymiany sa tylko tarcze hamulcowe przednie. Gaz zakładałem w Warszawie w polecanym MIGAZie takze serwis byłby blisko.

http://moto.allegro.pl/item1153688154_bmw_e39_523_b_g.html

Opublikowano

jeśli chodzi o m47 to zależy od twoich wymagań - czy szukasz auta żeby jeździć jak najtaniej czy chcesz mieć więcej mocy kosztem większego zużycia paliwa.

ja zanim kupiłem moje auto też twierdziłem że 2.0d jest za mały do tak ciężkiego auta, ale prawda jest taka że wcześniej nigdy nie jeździłem e39 m47.

wcześniej miałem passata tdi 110KM i nie narzekałem a bm-ka waży praktycznie tyle samo, a osiągi wydaje mi sie że ma lepsze niż pasek.

według mnie to nie jest aż tak strasznie źle z mocą w tym aucie, choć teraz gdybym kupował to pewnie szukałbym 2,5d....

 

jak mówi znane powiedzenie: "diecezja należy do ciebie" :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.