Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam dziwny problem - rozmawiałem ze znajomym który jeździ BMW ogólnie od wielu lat, i nie znał rozwiazania - otóz, moje zawieszenie tuż po kupieniu mojej E34 524td zaczęło trzeszczeć z tyłu na wszelkiej maści dólkach, garbach. Ostatnio, kiedy spadł deszcz, i najprawdopodobniej zawieszenie było mokre, wszystko się uspokoiło ... zero trzeszczenia etc. Teraz kiedy auto zaczyna wysychać - sytuacja zaczyna się powtarzać - choć jeszcze nie w tym stopniu co ostatnio - wiadomo o co moze chodzić?

Opublikowano
sorry niedoczytałem że to 3-ka a tam nie ma tuleji pływających. najlepiej spryskać po koleji odrdzewiaczem połączenia zawieszenia i patrzeć po którym przestanie skrzypieć
Opublikowano
Jezeli jeszcze trzeszczy to oznaka ze koncza sie elementy zawieszenia, jak juz przestanie trzeszczec to bedzie lipa ,radzil bym jechac na diagnostyke zawieszenia sprawdz co dokladnie jest do wymiany (jak wczesniej sie ztym uporasz bedzie lepiej bo jak zaczniesz zwlekac wywali sie reszta) koszt takiego sprawdzenia to40-60zl w zaleznosci od zakladu ,a jak juz bedziesz wiedzial to poszukaj numerow orginalnych czesci i szukaj najlepszej oferty miedzy innymi tu ale wiekszosci przypadku maja tu drogo http://sklep.intercars.com.pl/ tak czy inaczej nie kupuj chinszczyzny bo za kilka miesiecy bedzie musial inwestowac jeszcze raz w mechanika ia czesci .jezeli znajdziesz jakies czesci firmy TEKNOROT to polecam bo stosunek ceny do jakosci jest na bardzo dobrym poziomie :)
iZzI
Opublikowano
Ehhh :/ a podobno zawieszenie (amory i spręzyny) były robione, i to w serwisie BMW jakieś pół roku temu :/ widzę że trzeba to sprawdzic rzeczywiście dokładnie - co do intercarsu - raczej wątpie ;) mam swój sklepik w Warszawie, z którego korzystałem jak miałem E30 - ceny naprawde fajne były, i w wypadku części tej samej firmy, sporo niższe niż w takim Intercarsie na przykład
Opublikowano
Generalnie mialem na mysli elementy zawieszenia kola (laczniki stabilizatora stabilizator ,tuleje wachacza i takie tam) amortyzatory ze sprezynami moze i mial wymieniane, jak by byly wywalone to napewno bys poczul .U brata w e39 tez tak trzeszczalo (tuleja plywajaca) a przestalo jak juz sie guma wyrobila i zaczelo wtedy walic niemilosiernie jak juz tarl sam metal o metal.A tak na marginesie to kupiles ta 524 za 11tys?
iZzI
Opublikowano
hehe, nie nie ;) za tą 524 dalem niecale 7 - powiedzmy że tranzakcja po znajomosci załatwiana ;) docelowo miało byc 8 - ale jakos udało sie na 7 utargowac :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.