Skocz do zawartości

wibracje 120 km/h - znany temat, nowe fakty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
opony nowe,felgi wyprostowane wibracji z tyłu już nie ma tzn : są ale bardzo mało wyczuwalne ,lecz bicie na kierownicy jest.pomoże ktoś,bo ja juz nie mam pomysłów.
  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Podlacze sie pod temat bo u mnie tez sie zaczelo.

Rok temu jeszcze na autostradzie bylo leciutko wyczuwalne wlasnie w okolicach 120km/h.

Teraz co ciekawe jest duzo gorzej bo nie uspokaja sie powyzej tej predkosci a wrecz przeciwnie. Na razie nie pojechalem wiecej niz 135 bo nie mam gdzie a i drgania sa takie ze strach juz bardziej przyspieszyc. Definitywnie dochodza z tylu auta. Poki co obstawiam opony z tylu bo juz sa ledwo zywe i nadaja sie do wymiany. Bede jeszcze przy okazji zmiany opon zmienial koncowki drazkow kierowniczych i z tylu wszystkie cztery sruby od regulacji geometrii i czywiscie bedzie tez robiona geometria.

Jakis miesiac temu zmienilem z tylu tarcze i klocki. Problem oczywiscie pozostal choc ludzilem sie ze to moze tarcze.

O Tempora! O Mores!
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Troche czasu minelo i przezylem kolejna epopeje z zawiasem przez ten czas ale poki co w temacie drgan cisza. Tzn po zmianie opon z tylu na nowe dragnia odeszly w zapomnienie.

Co do zawiasu to historia na osobny temat...

O Tempora! O Mores!
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Też mam ten problem

Koła wywżane 3 razy

Podmiana opon na inne

Nowy konwerter i renowacja całej reszty skrzyni

poduchy pod silnikiem ok

Zawias ok

 

Teraz nic innego nie pozostaje zobaczyc tak jak kolega napisał - przeguby. Za ten hajs co wpakowałem w koła to nowe by były... :mad2:

 

żałuje ze nie przeczytałem tego wcześniej

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam jak dobrze że znalazłem ten temat operacja wykonana( z pierwszego postu) i wibracje znikneły u mnie przeguby były dosłownie zapieczone tak ze nie dało sie ich ruszyc teraz wyczyszczone i nasmarowane w koncu spokojna jazda
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
zrobiłem to razem z wymiana sprężyn razem ze zbieżnością 230zł wiec niewiele zależy kto i jak to bedzie robił u mnie mechanik opuscił całe zawieszenie a inny chciał rozkrecac wahacze zeby wyciągnąć spreżyny
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie na wiosnę się pojawiły wibrację po zmianie na letnie - dałem do prostowania przed założeniem.

Jak się okazało wyważenie idealne, ale opony przez walnięte felgi się odkształciły (nierówno zużyty bierznik na obwodzie) - zmiana opon na nowe i leci jak strzała, zero wibracji i ciszej też się zrobiło ;)

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam wszystkich widze ze temat jest nie najswiezszy ale pisze to tylko temu iz moze komus sie przyda ta informacja ( z gory sorry za znaki Polskie ale nie moge ich urzyc poniewasz mam norwedzka klawiature)

Jestem szczesliwszym posiadaczem e39 520d Touring. Borykalem sie wibracjami w przeciale 100/120 km/h poltora roku. wymienilem wszytkie lozyska komplet hamulcow ( w tym przednie tarcze brembo wymienialem na gwarancji 3 razu poniewaz po miesiacu eksploatacji krzywily sie , nie wiem dlaczego ale dopiero po zakupieniu w BMW klockow i tarcz problem ustapil) nastepnie byl wymieniony dyfer wal , podpora walu i przegub walu co nie dalo nic (mozna sie zalamac) kompletne zawieszenie z przodu . Dopiero gdy wymienilem gumy tylnego zawieszenia ( takie cztery dyze ktore lacza kolyske zawieszenia i karoserie) samochod przestal dostawac jakiegos dziwnego rezonansu w przedziale predkosci 100/120 ale drgania zostaly. Co najdziwniejsze gdy bylo w miare cieplo +15 stopni drgania byly znikoma natomiast ponizej tej temperaty coraz bardziej sie nasilaly . Przyczyna tego problemu byla poduszka pod silnikiem lewa ktora wielokrotnie byla sprawdzana dopiero gdy sie calkowicie urwala zostala wymieniona i drgania znikly.

 

Pozdrawiam wszystkich ktorzy sie jeszcze nie poddali i gwarantuje ze jazda tym autkiem gdy jest wszystko ok to cos wspanialego :-)

 

 

BMW - Bedziesz Mial Wibracje :-P

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
cześć, u mnie winne były przednie felgi. Wyważyłem ale okazuje się, że są pogięte. Dałem je na tył. Wibracje ustały.

 

to chyba nie do końca mądry pomysł na os napędowa dać pogięte felgi ?! no chyba ze jeździsz tylko w mieście 50 km/h

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
cześć, u mnie winne były przednie felgi. Wyważyłem ale okazuje się, że są pogięte. Dałem je na tył. Wibracje ustały.

 

to chyba nie do końca mądry pomysł na os napędowa dać pogięte felgi ?! no chyba ze jeździsz tylko w mieście 50 km/h

 

Nie no żeby była jasność, felgi nie były aż tak pogięte aby nie dało się ich waważyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.