Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W ostatnim wydaniu gazety MOTOR jest artykuł o BMW e39 i jest tam wzmianka o sprzęgle wiskotycznym. A mianowicie piszą iż przy nagrzanym i wyłączonym silniku nie można ręcznie zakręcić wiatrakiem. Zaś jeśli wiatrak kręci się bez problemów to wiskoza jest do wymiany i nie działa. :?: Jak jest u was ? U mnie wiskoza się załącza a mogę kręcić wiatrakiem na wyłączonym ciepłym silniku.
Opublikowano
Czytałem ten artykuł i też sprawdziłem. U mnie się kręci, a nie mam żadnych problemów z temperaturą. Działa wszystko jak należy. Myślę, że "redaktor" nie dokońca sprawdził te informacje.
Nie pozwól, aby strach przed porażką powstrzymał Cię przed wejściem do gry.
Opublikowano
Wiskoza na zimnym jak i na ciepłym silniku da się kręcić w każdą stronę, tyle że na ciepłym silniku czuć opór a na zimnym nie.
http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano
dla mnie auto-swiat i motor to mało wiarygodne czasopisma

W omawianym tu artykule autor przestrzega przed zakupem E39 w wersji X-Drive bo jest kosztowna w naprawie :D :D :D

Opublikowano
Powinno być tak: nawet na zimnym silniku powinno się przy kręceniu wiatrakiem czuć opór. Jeśli chodzi lekko, żywot jej się powoli kończy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.