Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
no wlasnie to wrazenie jest zludne i daje poczucie tego ze jezdzi sie szybszym autem , wsumie fajnie jakby w becie tez tak to bylo odczuwalne ale nie jest...troszke szkoda ale za to prowadzenie ... bardzo fajne :D
  • Odpowiedzi 179
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A wiec tak ... zakupilem wkoncu e91 320D :D :D :D .

Odnosnie przyspieszenia i motoru ...

 

Mialem okazje mierzyc sie z A4 mojego kolegi na dystansie ok 200km , i powiem tak ... troche mnie Beta rozczarowala i dzis rozbieram kolektor oraz filtr od elektrozaworow zeby zobaczyc czy tam nie ma jakiegos syfu i sporego nagaru .

 

Generalnie do 100 ida leb w leb , moze ciut lepiej beta. Powyzej 100 Audi juz zaczyna isc delikatnie szybciej , od 160 odjezdza . A4 bylo w sedanie , wiozlem ok 50kg wiecej (ale to nie az tak duzo przeciez !). Kapcie w A4 byly 245 u mnie 225 i opony wyjezdzone (tyl zabkuje) . Sprawa dosc dziwna myslalem ze ja spokojnie lykne wkoncu tam jest 143 konie, ale tak sie nie stalo.

 

Zastanawiajace jest tylko to ze Audi mimo DPF puszczalo dymek wiec co do seryjnosci A4 sa podjerzania ze moze nie jest taka do konca seryjna ale to sie kiedys sprawdzi. Za bunia czysto :D .

Wrazenia z jazdy na plus dla BMW :lol: - jezdzilem wczesniej b6 , troche b8 tez sie przejechalem , i Beta mi sie jezdzi lepiej. Bardziej sporotowo ale ...nie wiem jak bedzie na dlugich trasach bo komfort nie powala :( . Jest twardo mimo profilu 50 , jest sztywno jak w rajdowce :lol: - stwierdzam fakt ... TO jest typowo meski samochod i radosc z jazdy nie jest wyświechtanym haslem

Opublikowano

Napewno coś jest nie tak z twoją E90 alo kolegi A4 jeżdziłem ostatnio A5 sportback z tym motorem 143 km i było wyrażnie czuć że powyżej 100 km/h audi sprawiało wrazenie ze zaczyna puchnąć w E90 takiego wrażenia nie mam dynamicznie przyspiesza do 150-160.

Jesli chodzi o komfort niestety trzeba się przyzwyczaic że bedzie twardo jedyna rada to zmiana opon na zwykłe troche pomaga ale komfortu resorowania jak w Audi nie osiągniesz. :mad2:

Opublikowano
Sprawa dosc dziwna myslalem ze ja spokojnie lykne wkoncu tam jest 143 konie, ale tak sie nie stalo.

 

Sprawa nie koniecznie dziwna, miałem okazję dużo jeździć autami z grupy VAG i wszystkie po sprawdzeniu na hamownii miały sporo więcej mocy niż deklarowanej przez producenta... ot taki mały prezent od fabryki. Tydzień temu kolega kupił Seata z silnikiem 2litrowym, nominalnie 140 km, na hamowni obciążeniowej wyszło trochę ponad 160 km. Więc chyba taki mają tam "trynd" i tyle. W BMW te różnice nie są już tak duże.

 

Ostatnio z wrodzonej ciekawości sprawdziłem się z Octavią RS (poj. 2l / moc 170km, buda też w kombi, auto w serii przy czym nie było nigdy hamowane) i niestety ku mojemu sporemu zaskoczeniu e91 pomimo programu (i mocy nominalnie sporo wyższej, bo nieco ponad 190 km) dostałem solidne baty. Nie wiem, być może jest jakaś spora różnica w masie obu aut, ale w każdym zakresie obrotów, nie zależnie na którym biegu jechaliśmy, ani czy start był zatrzymany czy z rolki Skoda zbierała się po prostu trochę lepiej. Nie żeby mi to jakoś specjalnie doswierało, bo też i zupełnie nie do tego mi służy auto, ale posiadanie BMW nie zawsze oznacza bycie "królem szosy" :8) i nie zawsze musi się to wiązać z awarią auta :wink:

Opublikowano

Alpin ja jezdze na 225/50 R17 i nie RUNFLATACH :D a komfort resorowania jest taki se .Tzn ladnie wybiera dziury tylko TWARDO !,moze jest zawiecha "M" hmm ?

Nie wydaje mi sie zeby cos znia bylo nie tak . Przyspiesza normalnie (tylko turbo duzo pozniej wstaje :( ). Ogolnie szalu nie robi to 2.0 w serii . No nic pojade na hamownie i program to sie okaze co tam wypluje za badziewie z tego motoru.

Czyscilem juz przepustnice , zawor EGR i AGR (ten filterek o ktorym wspominal Robert BMW) , ale chyba nie zawiele to dalo.Kolektor sobie narazie odpuscilem z uwagi na to ze trzeba sie przy tym troche sporo napracowac i w 4h ktore mialem nie zrobilbym tego. Pozatym jak wyciagnelismy zawor EGR i zakukalismy do kolektora to tragedi nie bylo

Auto do 180 dochodzi w miare szybko potem ...juz obrotow tak ochoczo nie nabiera :mad2: :mad2:

 

Jesli chodzi o OCTAVIE RS to jestem w szoku... zeby 190 konny silnik nie mogl poradzic sobie ze 170 ... Chyba ze Octavka jest po chipie , albo rzeczywiscie taka roznica w masach :?: :?: Wystarczy 150kg roznicy i juz moc znika

 

Rybeusz tu nie chodzi o bycie Krolem szos ... poprostu sadzilem ze te motory lepiej gnaja , a tu wyglada na to ze moc jest spora ale po przeniesieniu jej na asfalt znika ... no to cos nie teges . Jak po programie to sie zbytnio nie poprawi i objedzie mnie Skoda RS :mrgreen: :mrgreen: to zaczne zalowac ze nie kupilem 330d

Opublikowano
ja wcześniej miałem octavię zwykłą 2.0 po chipie na 172km i 320d nie miało szans, no ale w końcu octavia jest sporo lżejsza więc nic dziwnego, możesz żałować moja 330 bez chipa żadnej octavii nie daje szans, nie mówiąc o hamulcach, prowadzeniu, radości z jazdy, nietrzeszczącym wnętrzu, ... :)
Opublikowano
Sprawa dosc dziwna myslalem ze ja spokojnie lykne wkoncu tam jest 143 konie, ale tak sie nie stalo.

 

Ostatnio z wrodzonej ciekawości sprawdziłem się z Octavią RS (poj. 2l / moc 170km, buda też w kombi, auto w serii przy czym nie było nigdy hamowane) i niestety ku mojemu sporemu zaskoczeniu e91 pomimo programu (i mocy nominalnie sporo wyższej, bo nieco ponad 190 km) dostałem solidne baty. Nie wiem, być może jest jakaś spora różnica w masie obu aut, ale w każdym zakresie obrotów, nie zależnie na którym biegu jechaliśmy, ani czy start był zatrzymany czy z rolki Skoda zbierała się po prostu trochę lepiej. Nie żeby mi to jakoś specjalnie doswierało, bo też i zupełnie nie do tego mi służy auto, ale posiadanie BMW nie zawsze oznacza bycie "królem szosy" :8) i nie zawsze musi się to wiązać z awarią auta :wink:

 

Zmartwie Cię, bo silniki 2.0tdi nominalnie 170 często mają po 18x koni w serii albo nawet pod 190, więc nie dziwota, że bunia miała problem poradzić sobie :)

 

ogólnie...2 litry w dieslu szału nie robi ;) za to 2.0 tsi po wirusie daje 260 koni..to dopiero coś :)

Opublikowano

Nie wiem skad masz takie wiadomosci ze silniki 2.0 maja po 180 koni ... chodzi CI o nowe CR ? czy pompotryski bo jak pompowtryski to te motory maja problem z trzymaniem mocy (te 170konne) bo albo turbina albo wlasnie PD siada.

Ja mowilem o 143 CAGA (to jest CR ) w Audi , i nie wiem czy motor nie jest zmacony bo jak juz pisalem pomimo DPF puszcza dyma z tylu :?:

Opublikowano
Odezwij się do mnie na priv. Mam serię z manualem.

 

Pozdrawiam

sprawdzone :D IDA LEB W LEB , wiec widocznie A4 mojego znajomego jest z bonusem :wink:

lub Twoja jest z "nadwagą", jak auta są seryjne to beta powinna być szybsza:

1) jest lżejsza,

2) ma napęd na tył więc lepiej idzie do przodu oczywiście jak jest sucho ale chyba w takich warunkach robiliście "zabawę"...

 

w każdym porównaniu "nowych" aut beta w sprintach lekko bije audi...choć niestety prawdą jest, że moc po weryfikacji na hamownii w becie jest na "-" a w audi na "+"...

 

co nie zmienia faktu, że dwa auta są fajne i porównywalne w każdym "calu" ....

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
ja wcześniej miałem octavię zwykłą 2.0 po chipie na 172km i 320d nie miało szans, no ale w końcu octavia jest sporo lżejsza więc nic dziwnego,

 

Jakby nie patrzeć 200kg różnicy, czyli do octawki by trzeba trzech pasażerów dorzucić :)

Opublikowano
ja wcześniej miałem octavię zwykłą 2.0 po chipie na 172km i 320d nie miało szans, no ale w końcu octavia jest sporo lżejsza więc nic dziwnego,

 

Jakby nie patrzeć 200kg różnicy, czyli do octawki by trzeba trzech pasażerów dorzucić :)

 

w pierwszej chwili nie wierzyłem w te 200 kg, ale faktycznie octavia 2.0 tdi 1335 kg, a np. E91 takie jak moje 1580 kg

dziwnie lekka ta octavia, wiem że to napompowany kompakt :D , ale to napompowanie powinno chyba coś ważyć :shock:

Opublikowano
plastik tak dużo nie waży :lol:

http://img408.imageshack.us/img408/6363/individualvisualizer3to.jpg

¿Te gusta conducir?

The Ultimate Driving Machine

Freude am Fahren

Opublikowano
AO wg katalogu Audi jest o 50kg lzejsze , w dodatku bylo w sedanie i wyposazenie tez raczej slabe(a to robi wage). Jak robilismy probe to wiozlem dodatkowe 50kg wiec wsumie 100kg roznicy w wadze.Nie sadzilem ze to az tak wplynie na caloksztalt .
Opublikowano

ja jestem zwolennikiem teorii: "...grosz do grosza a będzie..."

 

ponieżej tabela z testów kilku aut:

 

http://img844.imageshack.us/img844/7702/testvx.jpg

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
Patrząc na powyższe zestawienie 318d jest lepsze od A4, więc 320d 177HP powinno mu dać zdrowe baty.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
Nie wiem skad masz takie wiadomosci ze silniki 2.0 maja po 180 koni ... chodzi CI o nowe CR ? czy pompotryski bo jak pompowtryski to te motory maja problem z trzymaniem mocy (te 170konne) bo albo turbina albo wlasnie PD siada.

Ja mowilem o 143 CAGA (to jest CR ) w Audi , i nie wiem czy motor nie jest zmacony bo jak juz pisalem pomimo DPF puszcza dyma z tylu :?:

 

A mówiłem jedź od razu na soft i byś się nie łamał, że cię CAGA objechało, bo znów wrócisz do Audi :D :D i będziesz musiał na "stare śmieci" wracać :8)

Niestety motorownie BMW nie posiadają takich bonusów jak mój obecny poczciwe AVF - wystarczy spojrzeć na hamowane M57TUD30 (3.0 218PS), które nie zawsze chcą trzymać choćby serię - to taka namiastka Twojego byłego 2,5, które w wyjątkowych przypadkach mają maleńkie bonusiki :twisted:

Opublikowano
Nie wiem skad masz takie wiadomosci ze silniki 2.0 maja po 180 koni ... chodzi CI o nowe CR ? czy pompotryski bo jak pompowtryski to te motory maja problem z trzymaniem mocy (te 170konne) bo albo turbina albo wlasnie PD siada.

Ja mowilem o 143 CAGA (to jest CR ) w Audi , i nie wiem czy motor nie jest zmacony bo jak juz pisalem pomimo DPF puszcza dyma z tylu :?:

 

A mówiłem jedź od razu na soft i byś się nie łamał, że cię CAGA objechało, bo znów wrócisz do Audi :D :D i będziesz musiał na "stare śmieci" wracać :8)

Niestety motorownie BMW nie posiadają takich bonusów jak mój obecny poczciwe AVF - wystarczy spojrzeć na hamowane M57TUD30 (3.0 218PS), które nie zawsze chcą trzymać choćby serię - to taka namiastka Twojego byłego 2,5, które w wyjątkowych przypadkach mają maleńkie bonusiki :twisted:

 

 

Spoko , objechal nie objechal do 160 nic nie zrobil a mam wrazenie ze po wymianie lozysk i opon , oraz przeczyszczeniu przepustnicy EGR i AGR auto idzie lepiej. Zreszta .. w sobote program no i hamownia przedewszsytkim to sie dowiem jak z moca :twisted:

Opublikowano
A to tak odnośnie porównań jeszcze http://www.youtube.com/watch?v=oAR50qLDjnw

;)

 

 

Mam identyczne odczucia i zdanie jak redaktor w tym teście, nigdy nie rozumiałem fenomenu, fascynacji nad audi... czyli vw z innym logo. pozdr

P. J.Maznas jest OK :cool2: czasopismo AutoMoto bardzo dużo straciło :duh: wg mnie jak odszedł i nie jest już redaktorem naczelnym :cry2:

 

test rewelka, odczucia z jazdy jak najbardziej tak, tylko, że warunki jezdne były super, ciekawe co powiedziałby P. Maznas jakby leżał śnieg/błoto .... ale na "słońce" tylko rwd BMW :cool2:

 

audi też dobra marka, jak skoda :mrgreen:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.