Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 179
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
A to tak odnośnie porównań jeszcze http://www.youtube.com/watch?v=oAR50qLDjnw

;)

 

 

Mam identyczne odczucia i zdanie jak redaktor w tym teście, nigdy nie rozumiałem fenomenu, fascynacji nad audi... czyli vw z innym logo. pozdr

P. J.Maznas jest OK :cool2: czasopismo AutoMoto bardzo dużo straciło :duh: wg mnie jak odszedł i nie jest już redaktorem naczelnym :cry2:

 

test rewelka, odczucia z jazdy jak najbardziej tak, tylko, że warunki jezdne były super, ciekawe co powiedziałby P. Maznas jakby leżał śnieg/błoto .... ale na "słońce" tylko rwd BMW :cool2:

 

audi też dobra marka, jak skoda :mrgreen:

 

Pitolicie Hipolicie :-D :-D Są Audi i ałdi, podobnie jak w BMW :8) Nie na miejscu jest porównywanie Skody, czy VW do Audi, chyba, że ktoś z Was paskudni szydercy :P :D nigdy w Audi nie siedział :lol: Kolega dobrze napisał, bo BMW jest faktycznie zrobione jak na miarę - sam się o tym przekonałem i nie jestem stronniczy, ale Maznas zakwiczał by z RWD na kiepskiej nawierzchni :twisted: Ciekawe, czy wtedy faworytem testu było by A4 :?:

Opublikowano
(...)Maznas zakwiczał by z RWD na kiepskiej nawierzchni :twisted: Ciekawe, czy wtedy faworytem testu było by A4 :?:

 

Teraz to kolega pitoli strasznie :D Elektronika w BMW jest tak dopracowana (podobnie jak w innych współczesnych samochodach), że w szczycie zimy nie bałem się ani trochę dać prowadzić kobiecie której nawet nie chciało mi się tłumaczyć czym różni się RWD od AWD. Wyłączenie wspomagaczy to inna historia której nie ogarniam, nie pretenduję jednak do bycia mistrzem driftu.

 

Audi zrobiło poważny błąd dwie generacje temu, kiedy to Passat, A4 oraz Superb były robione na tych samych podzespołach oraz płycie zmodyfikowanej w kwestii rozstawu osi. Teraz przykleili sobie metkę, że Audi to to samo co VW czy Skoda tylko z możliwością dokupienia bardziej prestiżowego wyposażenia. Ciężko będzie zmienić ten wizerunek i średnio pomogło to, że Passat nie jest już robiony na płycie A4. Unifikacja elementów wyposażenia w całym koncernie VW-Audi tnie koszty i działa na korzyść Skody (po co przepłacać), oraz niekorzyść Audi (przecież taki sam przełącznik jest z Skodzie). BMW rzecz jasna ze swoimi plastikami nie jest lepsze, ważne jednak że nie trzeszczy ;)

 

Argumentacja na filmiki na YT rozpoczęta, to dorzucę kolejne porównanie mimo że odrobinę leciwe:

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
(...)Maznas zakwiczał by z RWD na kiepskiej nawierzchni :twisted: Ciekawe, czy wtedy faworytem testu było by A4 :?:

 

Teraz to kolega pitoli strasznie :D Elektronika w BMW jest tak dopracowana (podobnie jak w innych współczesnych samochodach), że w szczycie zimy nie bałem się ani trochę dać prowadzić kobiecie której nawet nie chciało mi się tłumaczyć czym różni się RWD od AWD. Wyłączenie wspomagaczy to inna historia której nie ogarniam, nie pretenduję jednak do bycia mistrzem driftu.

 

Audi zrobiło poważny błąd dwie generacje temu, kiedy to Passat, A4 oraz Superb były robione na tych samych podzespołach oraz płycie zmodyfikowanej w kwestii rozstawu osi. Teraz przykleili sobie metkę, że Audi to to samo co VW czy Skoda tylko z możliwością dokupienia bardziej prestiżowego wyposażenia. Ciężko będzie zmienić ten wizerunek i średnio pomogło to, że Passat nie jest już robiony na płycie A4. Unifikacja elementów wyposażenia w całym koncernie VW-Audi tnie koszty i działa na korzyść Skody (po co przepłacać), oraz niekorzyść Audi (przecież taki sam przełącznik jest z Skodzie). BMW rzecz jasna ze swoimi plastikami nie jest lepsze, ważne jednak że nie trzeszczy ;)

 

Argumentacja na filmiki na YT rozpoczęta, to dorzucę kolejne porównanie mimo że odrobinę leciwe:

 

 

Pozdrawiam

Nie Żartuj proszę :D nawet w ten sposób :twisted: Sąsiada w poprzednią zimę wypychałem prawie codziennie z parkingu, bo się ruszyć nie mógł z kostki (fakt, że na 18", ale nówkach Michelinach). Chyba 5x zablokował całą ulicę, bo nie miał jak wyjechać z poprzecznych kolein :mrgreen: Miny moherów pokazujących go paluchami z okna i ich komentarze - bezcenne :duh: Fakt, że ma e60 535d - oczywiście RWD.

Największa fazę miałem, jak jechałem za nim do pracy i stanęliśmy w korku (wypadek) na znacznym podjeździe - kolega w gajerku, pełna kultura i zamiast do przodu, staczał się pięknie, lub niezdarnie podjeżdżał 5cm w przód i znów w tył :mrgreen:

Nie pisze tego, żeby cokolwiek krytykować, czy tworzyć kolejny temat FWD/RWD/AWD itp :nienie: Prawda jest taka, że BMW jest znacznie lepiej wyważone, nie to co było w Audi A4 B6/B7 (strasznie podsterowne, ale również nic nie trzeszczy, skrzypi, itp) i przyjemność z jego prowadzenia jest nie do opisania :cool2:

Audi owszem zdziadziało wraz z modelem B8 jeśli chodzi o materiały wnętrza, ale zrobiło ogromny postęp w dziedzinie silników i rozkładu mas - w tej drugiej sprawie rozkład jest baaaardzo zbliżony do BMW :cool2:

Opublikowano
B8 dalej wyjezzda przodem ... :cry: , chyba nie tyle rozklad mas co rozstaw osi zostal znaczaco zmodyfikowany... Niestey przy szybszych lukach auto jest podsterowne :| w becie tego nie ma nawet na wezszych gumach prowadzi sie stabilniej..
Opublikowano
B8 dalej wyjezzda przodem ... :cry: , chyba nie tyle rozklad mas co rozstaw osi zostal znaczaco zmodyfikowany... Niestey przy szybszych lukach auto jest podsterowne :| w becie tego nie ma nawet na wezszych gumach prowadzi sie stabilniej..

 

Rozkład mas jest poprawiony poprzez przesunięcie silnika w tył i dodatkowo został zwiększony rozstaw osi :wink: Jakby nie patrzył, to B8 jest bardziej zbliżone teraz do A6 niż poprzednich wersji A4 - 4,7m (B8) w porównaniu do 4,45m (B6/B7) :roll:

Od BMW niestety prowadzenia nadal może się tylko uczyć - ideałem było by BMW z quattro przeszczepionym z Audi :twisted: :twisted:

Opublikowano
ideałem było by BMW z quattro przeszczepionym z Audi :twisted: :twisted:

 

wszyscy tylko z tym quattro w audi i to samo w kółko.....fakt dobry napęd.....nie rozumiecie , że quattro bazuje w znaczącym stopniu na legendzie Grupy B........

Opublikowano

W tamty roku czytałem w prasie motoryzacyjnej że Audi ze swoim Quattro odcina tylko kupony od legendy zamiast się rozwijać i dlatego zostało daleko z tyłu za konkurencją :8)

na "Rancingforum" kilka miesięcy temu była gorąca dyskusja na ten temat i opinia była podobna.

Opublikowano

ale quatro audi nie ma konkurencji , więc co tu pisać...pozostaje tylko zazdrościć, że "ktoś" wpadł na taki pomysł i w XXI wieku pomimo rozwoju techniki (komputerów) marki takie jak BMW nawet się nie zbliżą ...

 

jedynymi wadami to koszt i waga

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
ale quatro audi nie ma konkurencji , więc co tu pisać...pozostaje tylko zazdrościć, że "ktoś" wpadł na taki pomysł i w XXI wieku pomimo rozwoju techniki (komputerów) marki takie jak BMW nawet się nie zbliżą ...

 

jedynymi wadami to koszt i waga

jaka konkurencja.....

fenomen quattro polega na tym, że w rajdach WRC pozwolono w pewnym momencie stosować naped 4x4(ustawa), wszyscy producenci w ów czasie pozostali przy tylnym napedzie(auto lepiej prowadzi się w zakręcie) jak wiadomo na zmiennej nawierzchni to był bład(szuter)....Audi zaczelo deklasować konkurencje, choć w pierwszym sezonie przegrali z "przepiekna" Lancią 037 Rally.....i tym sposobem dzięki kultowej serii wyścigów Grupy B Audi wylansowało legende quattro....mimo to,iz w nastepnych sezonach quattro nie mialo najmniejszych szans z Peugotem 205 a tym bardziej z Lancia Delta....

 

Nie na darmo program Top Gear uznał najbardziej kutowa marke wszech czasow Lancie....ach..... Stratos,sliczna 037, Delata to byly czasy.....co Fiat z ta legenda zrobil(choc "polityka" z ferrari jest godna podziwu(aktualnie nigdy i nikomu nie udzielą technologii,ferrari musi pozostac ekskluzywne i zarezerwowane do waskiego grona odbiorcow-slowa prezesa fiata))tzn. nie to co vw lambo=r8, porsche c. vw t. itp.......

 

http://www.youtube.com/watch?v=U4UuZ5mauKk

 

"jak nie lubie audi", ale a.quattro to kawal pieknej legendy i za to ta marke cenie.....

 

ach dzisiaj w WRC są ograniczenia: podajze moc mx. 300 Km i waga min. 1260 kg, grupa b -brak ograniczen... pod koniec jej istnienia auta osiagały niemal 600Km i wazyly mniej niz tone, przyspieszenie 0-100km/h 2,1-2,6 na luznej nawiezchni(szuter)

 

Raz fińskie kierowca Henri Toivonen przejechał się nią na torze F1 w Portugalii - i miał szósty czas kwalifikacji F1! utem przystosowanym do wrc

Istnienie Grupy B zakończyło się po jego tragicznej śmierci w 1986 roku.

 

http://www.youtube.com/watch?v=dKHoQXdmkSE

Opublikowano
Owszem to były najbardziej emocjonujące rajdy jakie kiedykolwiek mogliśmy oglądać.Te auta to były demony.I wtedy czas quattro nadszedł i Walter Rohl,który do dzisiaj mimo wieku zadziwia umiejętnościami.Później zaczeli naśladować ich inni.Obok niego Ari Vatanen (RWD FORD) to mój ulubieniec.Niestety te auta były za szybkie i zbyt niebezpieczne.To już nie był sport ekstremalny,a kaskaderstwo.Te auta nie jeździły na wprost,tylko bujały się przy kosmicznych prędkościach poślizgami z boku na bok.Szacun.AO dobrze napisał-do dzisiaj tak naprawde inni naśladują quattro audi i próbują sie do tego zbliżyć...Ale audi bez quattro to porażka...
Kubica GO!
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
A moim zdaniem audi ma lepsze wykończenie wnętrz no i oczywiście od dawna niezawodny silnik 1.9TDI :cool2: :D
Opublikowano
ale quatro audi nie ma konkurencji , więc co tu pisać...pozostaje tylko zazdrościć, że "ktoś" wpadł na taki pomysł i w XXI wieku pomimo rozwoju techniki (komputerów) marki takie jak BMW nawet się nie zbliżą ...

 

jedynymi wadami to koszt i waga

 

A Subaru??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A moim zdaniem audi ma lepsze wykończenie wnętrz no i oczywiście od dawna niezawodny silnik 1.9TDI :cool2: :D

 

Ale za to jaki paskudny klekot tego 1.9 TDI :cool2:

Opublikowano
A moim zdaniem audi ma lepsze wykończenie wnętrz no i oczywiście od dawna niezawodny silnik 1.9TDI :cool2: :D

 

Niezawodny silnik 1,9TDI - czy to jest żart.

Opublikowano
A moim zdaniem audi ma lepsze wykończenie wnętrz no i oczywiście od dawna niezawodny silnik 1.9TDI :cool2: :D

 

Niezawodny silnik 1,9TDI - czy to jest żart.

To nie jest żart tylko niestety prawda :cool2:

Opublikowano
niezawodny to on był w wersji 90 i 110 KM

A co wersja 131km i 115km to nie :duh: to jest ta sama generacja tylko vp jest inna bo na pompie

Opublikowano
niezawodny to on był w wersji 90 i 110 KM

Kolega miał Audi a3 1.9tdi 90km. Całe szczęście, że w końcu udało mu się go pozbyć.

Nie było miesiąca w którym nie musiał ładować w niego kasy, sypał się niesamowicie.

Opublikowano

Miał pecha. Zawsze jest dany % aut wadliwych.

 

Ja znam naście ludzi, ktorzy maja 7-14 letnie auta z 1,9 TDI 90/110 HP i uważają te silniki za niemal niezniszczalne.

 

Te silniki wytrzymują po 300-400 tys km bez większych problemów. Dodatkowo są bardzo tanie w naprawach i w regeneracji.

Opublikowano
Miał pecha. Zawsze jest dany % aut wadliwych.

 

Ja znam naście ludzi, ktorzy maja 7-14 letnie auta z 1,9 TDI 90/110 HP i uważają te silniki za niemal niezniszczalne.

 

Te silniki wytrzymują po 300-400 tys km bez większych problemów. Dodatkowo są bardzo tanie w naprawach i w regeneracji.

 

 

ale to stare konstrukcje idąc tym tropem popatrzcie na stare diesle mercedesa przy nich to i te z VW wypadają marnie ale to muły nikt by ich teraz nowych nie kupił.

Opublikowano
niezawodny to on był w wersji 90 i 110 KM

Kolega miał Audi a3 1.9tdi 90km. Całe szczęście, że w końcu udało mu się go pozbyć.

Nie było miesiąca w którym nie musiał ładować w niego kasy, sypał się niesamowicie.

I miał chyba 500 tyś przejechane to sie zgodzę :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zrobiłem 1,9tdi 90km na pompie wtryskowej (octavia 1 z 2004r) 300 000 km od nowości i oprócz lozyska alternatora i swiec zarowych w silniku nie ruszylem nic!Pozniejsze 1,9tdi 105km z pompiwtryskami juZ sypaly się na potęgę - dwumas,pompowtryski,turbo.Ostatnio znajomy z Aso VW wspominał,ze wykryto wadę smarowania w ostatnich 1,9 tdi 105km...efekt?Coraz częściej auta wracają do serwisu na lawecie z zatartymi panewkami.
Opublikowano
A ja miałem 131km w b6 i 115km b7 i też ani grosza nie dołożyłem do silnika tylko o autko trzeba dbać i wymieniać takie rzeczy jak płyny,filtry i oleje a przejeździłem 2 latka :cool2: także mogę polecić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.