Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie. Doradźcie proszę co wybrać:

 

1. Audi A4 Avant 2.0T 211KM (benzyna)

 

- napęd na przód

- bi-xenon + LED

- półskóry (sportowe fotele, skóra na bokach, alcantara w środku - w tej samej cenie jest pełna skora ale wolę takie)

- nawigacja

- skrzynia manual

- 10 głośników z subwooferem

to chyba tyle z ważnych rzeczy z wyposażenia

całość wyceniona z katalogu (w tym promocja na bi-xenon i nawigację) na 174tys + rabat 10tys. Do zapłaty 164tys.

 

2. BMW E91

 

Wg. cennika (modele podstawowe) można kupić :

1. BMW 320i 170KM (138900zł)

2. BMW 320d 184KM (152500zł)

Ale to są golasy więc trzeba dokupić

+ Polski pakiet plus (9989zł) (bi-xenon i inne elementy)

+ Pakiet Bussiness (11963zł) (nawigacja)

+ Edycja Sport (21500zł) (tapicerka alcantara, itd)

To razem daje

za BMW 320i kwotę 183tys zł (dopłata w stosunku do Audi 19tys zł i 41 koni mniej)

za BMW 320d kwotę 196tys zł (dopłata w stosunku do Audi 32tys zł i 27 koni mniej)

Na korzyść BMW działa oczywiście napęd na tył bo Audi byłoby w ośce.

 

I teraz najważniejsze pytania:

- Czy ktoś ma doświadczenie w zakupie nowego BMW w Polskim salonie?

- Ile dealer potrafi zejść z ceny od ceny katalogowej?

- Czy warto dopłacić do BMW jeżeli dużo niedałoby się zrobić z powyższymi cenami (i dlaczego)

- Może z czegoś z wyposażenia zrezygnować i cenę w ten sposób obniżyć?

 

Dziękuję za wszelką pomoc.

  • Odpowiedzi 179
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Z mojej strony

Nie ważne jaki silnik wziął byś w bmw , i tak audi będzie jeździło lepiej

 

Cena nowej 3 jest przerażająca jeszcze ten koszt dodatkowego wyposarzenia :(

Jeśli nawigacja to już professional

 

Oczywiście że z ceny zejdą ale nie na tyle żeby była na poziome zaprezentowanego przez ciebie audi

 

Czy warto dopłacić do BMW

Mam w domu moją trójkę a ojciec ma A6 z 2004 co prawda to jest klasa wyżej ale moim zdaniem.... nie warto dopłacać

No chyba że tylny napęd to dla ciebie priorytet

Opublikowano
Z mojej strony

Nie ważne jaki silnik wziął byś w bmw , i tak audi będzie jeździło lepiej

Ścigać się nie zamierzam więc te 184KM w 320d spokojnie mi powinny starczyć.

 

Cena nowej 3 jest przerażająca jeszcze ten koszt dodatkowego wyposarzenia :(

Jeśli nawigacja to już professional

No właśnie troszkę się zdziwiłem.

Jakoś tak do tej pory myślałem że seria3, A4 i C klasa są na podobnym poziomie cenowym

 

Oczywiście że z ceny zejdą ale nie na tyle żeby była na poziome zaprezentowanego przez ciebie audi

Może ktoś kupował i może podzielić się jaki procentowo rabat uzyskał?

 

Czy warto dopłacić do BMW

Mam w domu moją trójkę a ojciec ma A6 z 2004 co prawda to jest klasa wyżej ale moim zdaniem.... nie warto dopłacać

No chyba że tylny napęd to dla ciebie priorytet

Tylny napęd nie jest priorytetem ale zastanawiam się czy 211KM w Audi z napędem na przód nie będzie się marnować.

Opublikowano
1. Audi A4 Avant 2.0T 211KM (benzyna)............

 

za BMW 320d kwotę 196tys zł (dopłata w stosunku do Audi 32tys zł i 27 koni mniej)

 

 

Przede wszystkim to "lekkim" nieporozumieniem jest porównywanie benzynowych koników z tymi dieslowskimi :)

Ja nie zastanawiałbym się nawet sekundy co do wyboru między tymi samochodami, ale jeśli faktycznie masz taki dylemat, a decydującym nie ma być napęd na tył, przywiązanie do marki, silnik (bo pokazujesz i benzynowe i dieslowskie) - to może po prostu spróbuj się kilka razy przejechać jednym i drugim, porównaj finalne oferty zaproponowane przez dilerów i wybierz ten samochód, w którym się po prostu lepiej czujesz?

No i miłego użytkowania beemki ;)

virus by Masters - 190km, 395Nm
Opublikowano

takiego dylematu nie rozwiązuje sie na forum pytając o opinie innych. Z opinia jak z du*ą, każdy ma swoją. Idz do salonu jednego, drugiego, usiądź, posprawdzaj, podotykaj, potestuj, umów sie na jazde próbną i na pewno jedne auto będzie odpowiadało bardziej niż drugie.

 

Kiedy jeżdziłem kilka lat temu jesze Punto, to wystarczyło, ze usiadałem na chwile w E60 kuzyna i już dokładnie wiedziałem czego chce. Ogłoszenie na Punto wisiało w sieci jeszcze tego samego dnia a dwa miesiące później jeździłem już swoją E39

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

  • Moderatorzy
Opublikowano

Pojeździć tym i tym.

Ewentualnie poszukać jakąś roczną BMW.

Ostatnio była u fusa 330xd 245KM b. bogata z 2009r za 190 tys

 

Z ceny nowej Beemki powinieś spokojnie urwać 5%.

Pamietaj, że wcenie BMW masz pakiet serwisowy w cenie, zawsze troche póxniej zaoszczędzisz.

Ale istotnie róznica w cenie jest spora

Opublikowano
Jak w temacie. Doradźcie proszę co wybrać:

 

1. Audi A4 Avant 2.0T 211KM (benzyna)

 

2. BMW E91

 

 

 

w pazdzierniku zeszlego roku sam stalem przed takim dylematem poszukujac auta do 200k, u mnie dylemat rozwiazal sie inaczej i w sumie dosc przypadkowo ciesze sie swoim BMW :) wtedy moje konkluzje byly mniej wiecej takie

 

 

generalnie bardziej sklanialem sie ku silnikowi benzynowemu jako ze nie jezdze juz tak duzo jak kiedys (teraz moze z 35tysiecy rocznie) a uwazam ze silnik benzynowy jest przy niewielkim przebiegu i to glownie w miescie tanszy i mniej problemowy w ekspolatacji, z audi chcialem wziasc mniej wiecej to co ty tyle ze sedana i oczywiscie quattro (z tym silnikiem przedni naped to chyba nie jest dobry pomysl)

 

plusy audi moim zdaniem - lepsza ergonomia w srodku, lepsza jakosc wykonczenia, quattro, ten silnik 2.0T :D (swietne osiagi)

minusy - nawet z 4 cylindrowym silnikiem auto jest odrobine podsterowne V6 (jezdzilem tym 3.0TDI) to w A4 nieporozumienie, silnik jest ciezki auto jest wyraznie podsterowne, przecietny uklad kierowniczy o kiepskim "czuciu" drogi

 

plusy BMW moim zdaniem - lepsze wywazenie auta, wyzsza sztywnosc nadwozia i kapitalny uklad kierowniczy powodujacy to ze BMW sie lepiej prowadzi, Xdrive ktory byl dla mnie pozytywnym zaskoczeniem (ja rozwazalem auto wylacznie 4WD)

minusy - kiepskie osiagi jednostek 4 cylindrowych, hamulce (wersja z silnikiem 4 cylindrowym), ergonomia

 

ja glownie ze wzgledu na osiagi (auto z 6 cylindrowym silnikiem nie miescilo sie w moim budzecie) zdecydowalem sie na audi, w moim przypadku skonczylo sie na tym ze diler BMW zaproponowal mi zakup auta ze zwrotu od rumunskiej policji z 6 cylindrowym dieslem w bardzo atrakcyjnej cenie mialem straszny dylemat (auto jest biale i kiepsko wyposazone) ale BMW i 6 cylindrow to poezja auto jest swietnie wywazone, ma znakomite hamulce (do ktorych w aucie na jezdzie testowej mialem zastrzezenia), dobre osiagi no i cena byla naprawde dobra, ale to przypadek, normalnie taki samochod to >200k, trzymajac sie budzetu to ja niestety wybral bym audika z 2.0 TFSI

Opublikowano

Siema.

 

W Szwecji nowa 320i bez zadnej znizki z ponizszym wyposazeniem kosztuje ok 152tys.

 

- siedzenia skora-material

- pakiet comfort: nawigacja professional z twardym dyskiem na muzyke i filmy, PDC tyl, przyciemniane lusterko, tempomat, klima automat i czujnik deszczu

- pakiet dynamic: felgi V-eker 285 17", sportowa skorzana kierownica, pakiet oswietleniowy z zewnatrz i w srodku, zawieszenie M-sport, sportowe siedzenia, xenony ze spryskiwaczami i automatycznym swiatlem dziennym (ringi)

- alarm BMW

 

To jest cena bez znizki czyli za taka mozna kupic przyjezdzajac zza granicy... Jedyny bol to, ze darmowy serwis tylko w Szwecji.

 

Cos z tymi cenami u nas jest nie teges...

-------------------------------------------

pozdrawiam

obara

Opublikowano

code, czy musi to być auto nowe ? Ja bym się zastanowił nad używanym 330d/335d albo A4 3.0 TDI .

 

Pozdrawiam

Opublikowano
code, czy musi to być auto nowe ? Ja bym się zastanowił nad używanym 330d/335d albo A4 3.0 TDI .

 

Pozdrawiam

Moze byc uzywane ale chcialbym auto z pewnego zrodla wiec albo nowe albo premium selection a takze musi miec homologacje na ciezarowe.

Jesli mialoby byc z drugiej reki to oczywiscie faktura vat

Opublikowano
code, czy musi to być auto nowe ? Ja bym się zastanowił nad używanym 330d/335d albo A4 3.0 TDI .

 

Pozdrawiam

Moze byc uzywane ale chcialbym auto z pewnego zrodla wiec albo nowe albo premium selection a takze musi miec homologacje na ciezarowe.

Jesli mialoby byc z drugiej reki to oczywiscie faktura vat

 

 

Nie myślałeś o zakupie auta przez firmę brokerską? Leasing czy kredyt, faktura i wszelkie inne formalności załatwiają. I szukają auta takiego jak chcesz.

 

A w ogóle E91 ma homologację na ciężarówkę?? Chyba nie ma. :roll: Nie wiem jak jest z A4.. :wink:

 

Pzdr.

Opublikowano
Jeździłem Audi z tym silnikiem i uważam,że jeżeli rozpatrujesz kupno benzyny,a motor jest dla Ciebie ważną sprawą to bierz Audi.Wd mnie BMW jest bezkonkurencyjne jeśli chodzi o diesle dlatego mój wybór jest zawsze prosty.Jednak benzynka pojemności o której Ci chodzi przemawia za AUDI.Natomiast weź pod uwagę to,że A4 ośka na pewno nie będzie się tak prowadzić jak BMW.Jeżeli chodzi o materiały i wykończenie to wd mnie BMW nowymi modelami dogoniło AUDI i poziom jest równy.Przejedź się pare razy tymi samochodami,przekonaj się w 100% bo oba mają swoje plusy i minusy.
Kubica GO!
Opublikowano
Code jeśli jesteś z Warszawy to polecam ta firmę autoreduta.pl - baaaardzo nastawieni na BMW, otworzyli nawet serwis BMW porsche i są na te marki bardzo ukierunkowani. Aha, to nie jest reklama i nic z tego nie mam :) chodzi mi o firmy tego typu - maja dużo prawie nowych albo po prostu nowych samochodów, a cena jest naprawdę sporo niższa, sam u nich kupiłem i jestem bardzo zadowolony. Następne BMW tez kupię w ten sposób. Oczywiście nowe to nowe, ale jak dla mnie to ceny nowych beemek są po prostu kosmiczne...
virus by Masters - 190km, 395Nm
Opublikowano
code, czy musi to być auto nowe ? Ja bym się zastanowił nad używanym 330d/335d albo A4 3.0 TDI .

 

Pozdrawiam

Moze byc uzywane ale chcialbym auto z pewnego zrodla wiec albo nowe albo premium selection a takze musi miec homologacje na ciezarowe.

Jesli mialoby byc z drugiej reki to oczywiscie faktura vat

 

 

Nie myślałeś o zakupie auta przez firmę brokerską? Leasing czy kredyt, faktura i wszelkie inne formalności załatwiają. I szukają auta takiego jak chcesz.

 

A w ogóle E91 ma homologację na ciężarówkę?? Chyba nie ma. :roll: Nie wiem jak jest z A4.. :wink:

 

Pzdr.

Tak z tego co czytałem to homologację ma właśnie seria 3, X1, X3, X5 i X6.

 

Jesli nowe to omijalbym polskie salony bmw bo ceny strasznie wysokie i rabaty prawie zadne. Ja bym kupowal u brokera http://www.eurobrokers.pl. Nowa piatke spokojnie kupisz za 165-170 tys. fajnie wyposazona

Tylko seria 3 w kombi.

Ale zorientuję się jak to wygląda z brokerami i na pewno dam znać.

 

Jeździłem Audi z tym silnikiem i uważam,że jeżeli rozpatrujesz kupno benzyny,a motor jest dla Ciebie ważną sprawą to bierz Audi.

Nie jestem uparty na diesla czy benzynę.

 

Wd mnie BMW jest bezkonkurencyjne jeśli chodzi o diesle dlatego mój wybór jest zawsze prosty.Jednak benzynka pojemności o której Ci chodzi przemawia za AUDI.Natomiast weź pod uwagę to,że A4 ośka na pewno nie będzie się tak prowadzić jak BMW.

No i właśnie te 211KM może się w Audi marnować :(

Chyba powoli mój wybór staje się prostszy :)

 

Jeżeli chodzi o materiały i wykończenie to wd mnie BMW nowymi modelami dogoniło AUDI i poziom jest równy.Przejedź się pare razy tymi samochodami,przekonaj się w 100% bo oba mają swoje plusy i minusy.

Tak zrobię.

Opublikowano
Code jeśli jesteś z Warszawy to polecam ta firmę autoreduta.pl - baaaardzo nastawieni na BMW, otworzyli nawet serwis BMW porsche i są na te marki bardzo ukierunkowani. Aha, to nie jest reklama i nic z tego nie mam :) chodzi mi o firmy tego typu - maja dużo prawie nowych albo po prostu nowych samochodów, a cena jest naprawdę sporo niższa, sam u nich kupiłem i jestem bardzo zadowolony. Następne BMW tez kupię w ten sposób. Oczywiście nowe to nowe, ale jak dla mnie to ceny nowych beemek są po prostu kosmiczne...

Nie jestem z Warszawy ale jeden dzień mogę poświęcić na wycieczkę :)

Opublikowano

code, generalnie jeśli auto nie musi być nowe, to ja na Twoim miejscu szukałbym używanej 535d albo A4 3.0 TDI. Mi się jeszcze podoba GLK-a, w wersji 320 CDI w miarę to się już odpycha, biała perła na 19" :8) Niestety wszyscy znajomi, którzy mają auta MB dość mocno odradzają je ze względu na ich awaryjność, więc ograniczyłbym się raczej do BMW/Audi .

 

Pozdrawiam

Opublikowano
code, generalnie jeśli auto nie musi być nowe, to ja na Twoim miejscu szukałbym używanej 535d albo A4 3.0 TDI. Mi się jeszcze podoba GLK-a, w wersji 320 CDI w miarę to się już odpycha, biała perła na 19" :8) Niestety wszyscy znajomi, którzy mają auta MB dość mocno odradzają je ze względu na ich awaryjność, więc ograniczyłbym się raczej do BMW/Audi .

 

Pozdrawiam

W gre wchodzi tylko auto z homologacja i na pewno nie mercedes. Samochod musi mi sie podobac stad wybieram pomiedzy seria 3 i a4

Opublikowano

Według mnie przejedź się jednym i drugim samochodem .

Jeżeli zdecydujesz się na BMW i przerazi cię koszt nowego , warto poszukać czegoś z Premium Selection , demo czy AG . Te autka są już ciekawo wyposażone mają małe przebiegi a czasami gdy dobrze się poszuka w cenie są pakiety np. pakiet serwisowy 5 letni .

 

Jezdziłem nie jednym samochodem różnych marek , zaczeło się od jedynki ( jezdzi się tym jak gokartem ) i to mnie w BMW urzekło kilka miesięcy pózniej kupiłem piątkę .

Osobiście AUDI mi się nie podoba :( nie kupił bym tego samochodu . Z wyglądu E91 jest bardzo ładne.

Opublikowano
Według mnie przejedź się jednym i drugim samochodem .

Tak zrobię.

 

Jeżeli zdecydujesz się na BMW i przerazi cię koszt nowego , warto poszukać czegoś z Premium Selection , demo czy AG . Te autka są już ciekawo wyposażone mają małe przebiegi a czasami gdy dobrze się poszuka w cenie są pakiety np. pakiet serwisowy 5 letni .

Tylko czy takie występują w wersji "ciężarowej"? - Bo to jest warunek konieczny.

 

Jezdziłem nie jednym samochodem różnych marek , zaczeło się od jedynki ( jezdzi się tym jak gokartem ) i to mnie w BMW urzekło kilka miesięcy pózniej kupiłem piątkę .

Osobiście AUDI mi się nie podoba :( nie kupił bym tego samochodu . Z wyglądu E91 jest bardzo ładne.

Akurat z zewnątrz oba mi się podobają a w środku minimalnie bardziej podoba mi się Audi - jednak wygląd nie jest najważniejszy :)

Opublikowano

moja opinia:

1) auto 4x4 - AUDI,

2) auto oska - BMW,

3) wykonczenie/jakosc srodka - AUDI,

4) obsluga - BMW,

5) nawigacja - BMW,

6) silnik - nie mozna porownac,

7) wyglad - nie mozna porownac,

8) komfort - AUDI,

9) cena - nie mozna porownac...

 

fajny masz problem :cool2: :mrgreen: pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Weź też pod uwagę , spalanie AUDI z silnikiem 2.0 TURBO który w mieście pali nie mniej jak 13-15 litrów a bmw e91 z silnikiem diesla który będzie palił ci 8-ke przy naprawdę ciężkim bucie i cały czas na klimie .

Płacisz mniej za audi , ale lejesz częściej oblicz sobie w skali roku ile wydajesz na paliwo ( ile jezdzisz ) i czy opłaca ci się zakup benzyny czy diesla .

Po drugie audi ma te 211 KM w benzynie BMW w dieslu ma 184 km , Diesla możesz zawsze poddać "zabiegowi" który będzie przybliżony do mocy benzynowego AUDI a moment obrotowy 320d będzie już miał co pokazać .

Wlewać do baku co dwa dni po 200-300 zł ( w zależności ile jezdzisz ) to wydaje mi się troszku denerwujące w 320d jak zalejesz pod korek tankujesz raz w tygodniu . : )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.