Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W moim aucie też mam problemy z elektroniką ale nie tak drastyczne jak opisywane poprzednio. Auto z grudnia 2009.

 

Co jakiś czas wyłączają się poszczególne systemy. Zazwyczaj wyłącza się kontrola trakcji, czasami czujniki parkowania a innym razem kontrolki serwisowe. Wyłączenie auta (reset) nic nie daje. Dopiero po jakimś czasie poszczególne funkcje znowu się włączają i wszystko jest ok.

 

Auto było dwukrotnie w serwisie z tą usterką. Za pierwszym razem powiedzieli, że to moja winna ponieważ na postoju wgrywałem muzykę na twardy dysk i doszło do rozładowania akumulatora. Była to prawda więc uznałem, że problem rozwiązany. Niestety kilka dni później znowu to samo. Za kolejnym razem standardowe wytłumaczenie: krótkie trasy. Sam ten argument jest absurdalny bo z niego wynika, że jak ktoś mieszka za blisko pracy to nie powinien korzystać z tego auta :? Dodatkowo przez trzy lata pokonywałem tą samą trasę E60 i nic takiego nigdy nie wyszło. Po kolejnej wizycie po kilku dniach problem znowu się pojawił. Od tego czasu nie byłem w serwisie tylko "żyje" z tym bo za ok miesiąc mam wymianę oleju więc chce to zgłosić za jednym razem.

  • Odpowiedzi 138
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Użytkuję x6 od lipca 2010r. Teraz mam chwilową przerwę z uwagi na wypadek który zafundował mi nowicjusz na drodze. Miałem czołowe zderzenie.

Jak do tej pory a przejechałem przez cztery miesiące 20 tys. km auto sprawowało sie bd. Nawet spalanie było ok.

Mam natomiast zastrzeżenia do zachowania się auta podczas wypadku.

Samoczynnie złożyły się tylne siedzenia i nie można było ich ponownie zamknąć, a co najważniejsze nie zadziałały poduszki ani napinacze pasów.

W serwisie tłumaczą, że uderzenie było za małe :D :duh:

Ciężka sprawa.

 

Masz kratkę? Jak tak to się nie dziw, ze się siedzenia złożyły, one nie były calkowicie zamknięte... Było to juz na forum - jak tylko przeczytałem to pierwsze co zrobiłem to telefon do sprzedawcy i na drugi dzien wizyta w serwisie... Zajęło im to mniej wiecej 15 minut - i siedzenia sie normalnie domykają :)

 

 

 

Co do tych klocków - to zalezy jak kto jeździ - tak samo ze spalaniem :) Ja mam w miescie (latem) 10 a w zimie (ostatnie pare dni) tylko o 2 litry wiecej :) Podejrzewam, że klocki będą do wymiany u mnie za jakieś 15 tyś. km - czyli 40kkm :)

 

 

 

Co to wgl. za odpowiedzi, że "zobaczymy" po gwarancji? Mam pakiet serwisowy na 100kkm więc za nic nie płace (ani za części ani za samą czynność - przegląd), a gdy się skończy to wykupie na kolejne 100kkm i po znacznym przebiegu sprzedam i kupie sobie nowy samochód...

 

 

Tylko, że w e60 było dużo mniej prądożernej elektroniki :)

 

Pozdrawiam

Opublikowano
gdy się skończy to wykupie na kolejne 100kkm

 

Właśnie jeśli już do tego nawiązałeś to chciałbym się dowiedzieć czy jest to możliwe i ewentualnie w jakiej cenie.

Opublikowano

Masz kratkę? Jak tak to się nie dziw, ze się siedzenia złożyły, one nie były calkowicie zamknięte... Było to juz na forum - jak tylko przeczytałem to pierwsze co zrobiłem to telefon do sprzedawcy i na drugi dzien wizyta w serwisie... Zajęło im to mniej wiecej 15 minut - i siedzenia sie normalnie domykają :)

 

Kolego, czy kupując auto za 400tyś kierowca powinien sprawdzić zamocowanie tylnych siedzeń, oraz przegrzebać fora internetowe ? Kupujący ma dostać auto bez wad, a BMW Polska choć wie o usterce to nadal z tym nic nie zrobiło i dealerzy wydają klientom auta z siedzeniami tylnymi które składają się przy każdym ostrzejszym hamowaniu :mad2:

Opublikowano

Tylko, że w e60 było dużo mniej prądożernej elektroniki :)

 

Pozdrawiam

 

To zależy od wyposażenia. Może mieć więcej elektroniki niż Twoja : )

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano

Moja ma mało elektroniki bo bralem tylko to z czego będę korzystać i tylko to co jest mi potrzebne (nie mam nawet nav bo wole mojego tomtoma - nawigacja była w testowanej wersji i jak zobaczyłem, jak oblicza droge w w-wie to przestraszyłem sie co będzie w polsce w małych miejscowościach...) :)

 

Astro, nie, nie musi a nawet nie powinien bo takiej "usterki" być nie powinno :) Moim postem tylko wytłumaczyłem tamto zdarzenie, że winą złżenia siedzeń była właśnie ta kratka (chyba, bo autor jeszcze nie odpisał), która nie pozwalała zablokowac oparć, a defekt ten uzytkownik zobaczył dopiero po zderzeniu/wypadku :)

 

Co do tej przedłużonej gwarancji to nie wiem ale będzie to "najgrubszy" pakiet czyli około 20 tysięcy trzeba przygotować :)

Opublikowano

auto mam w naprawie więc nie wem jaka jest reakcja ze strony serwisu, a tak wogóle zleciłem rzeczoznawcy z pzm-otu wykonanie opinii na temat uszkodzeń po wypadku, składających się oparć i braku reakcji systemów bezpieczeństwa - poduszki i napinaczy pasów.

inne wpisy o składających sie oparciah przeczytałem, ale dopiero po skutkach jakie miałem u siebie.

koledzy mają racje- za taka kasę to mucha nie powinna siadać.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam,

to teraz ja dorzuce cos od siebie. W grudniu 2010 nabylem X6 40D. Po tygodniu wybralem sie w podroz sluzbowa do Francji kiedy auto mialo na liczniku 800 km. W drodze powrotnej majac przejechane juz 2200 km, zgodnie z instrukcja docierania silnika do 2000 km nie przekraczalem 150km/h, postanowilem pojechac w koncu 180 km/h - i co sie stalo? Otoz po przekroczeniu 170km/h pojawilo sie: Usterka silnika! Pełna moc silnika niedostepna. Mozesz kontynuowac jazde. Jedz wolno. Sprawdz w najblizszym serwisie BMW.

 

Auto pojechalo na najblizszy mozliwy termin serwisu tj 03-01-2011r. do BMW Wroclaw. Oczwywiscie wielkie oczy, nikt nie wie o co chodzi, ze to pierwszy przypadek i takie tam. Siedzieli nad tym przez caly dzien i oddali dopiero nastepnego, twierdzac ze jest ok i ze po testach nic nie wyskoczylo. No to zona odebrala auto i po przejechaniu 60 km pojawilo sie to samo. Przyjechal assistance zabral auto... co bylo dalej na razie nie napisze, bo sprawa jest goraca z wczorajszego wieczoru i czekam na decyzje. Nie mniej jednak nogi mi sie ugiemy, kiedy sie dowiedzialem co stwierdzil assistance odbierajac auto...

 

Poki co podejrzewaja padniecie malej turbiny...

Opublikowano
Kolego, mi mała turbina padła przy ok 7 tyś km... po wymianie okazało się,że to nie tylko turbina ale i zawór ciśnieniowy. Geniusze z serwisu miesiąc nad tym walczyli.
Opublikowano
Ja nawet w trakcie docierania jechałem 200 zeby zobaczyc czy wytłumienie wnętrza daje radę i nic złego nie zauważyłem :) Po prostu awaryjnośc czy jej brak zalezy od szczescia na co się trafi...
Opublikowano
Ja nawet w trakcie docierania jechałem 200 zeby zobaczyc czy wytłumienie wnętrza daje radę i nic złego nie zauważyłem :) Po prostu awaryjnośc czy jej brak zalezy od szczescia na co się trafi...

Szczęscie na co się trafi w samochodzie za takie pieniądze?? :roll: To chyba lekko przesadzone stwierdzenie bo jak się ktoś decyduje wydać 300 tysi na auto to pewnie woli nie liczyć na szczęście i w BMW powinni to wiedzieć...

Opublikowano

Zgadzam się z Tobą w 100%, ale takie są realia i my nic na to nie poradzimy... Niestety.

 

Każdy samochod, niezaleznie czy za 30 tyś. czy za 300 powinien być w jakims stopniu dopracowany i bez awaryjny do tych 200 tys. km przynajmniej.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Tak czytam ten wątek i wychodzę z założenia, że nowe modele aut poza wyglądem nic nie wnoszą więcej jeżeli chodzi o bezawaryjność...

Aktualnie jeżdżę e39 '02 3.0d pełny m-pakiet, którą kupiłem jako zadbany egzemplarz z przebiegiem około 170tyś. i poza regularnymi wymianami eksploatacyjnymi a czasem jakąś wymianą wahacza nic się więcej nie psuje tfu tfu :D

 

X6 podoba mi się wizualnie i w przyszłości marzy mi się przesiadka na ten model jak już osiągnie normalny poziom cen na rynku wtórnym. Trzeba będzie jednak poczekać na wersję poliftową, pozbawioną chorób wieku dziecięcego albo na następną generację tego modelu :D

http://www.auto-scanners.com/PIC/bmw-icom-a2-b-c-792L_1.jpg
Opublikowano
dobra wiadomość dla nie zdecydowanych na zakup x6 z powodu półki pomiędzy fotelami tylnymi, dziś u dealera dowiedziałem się że od kwietnia tego roku będzie montowana "normalna" kanapa z 3 miejscami choć zapewne będzie to 2,5 miejsca, ale jak to mówią lepszy rydz niż nic
Opublikowano
dobra wiadomość dla nie zdecydowanych na zakup x6 z powodu półki pomiędzy fotelami tylnymi, dziś u dealera dowiedziałem się że od kwietnia tego roku będzie montowana "normalna" kanapa z 3 miejscami choć zapewne będzie to 2,5 miejsca, ale jak to mówią lepszy rydz niż nic

 

Akurat 2 fotele zamiast kanapy to byl calkiem spoko pomysl

Opublikowano

rozwiązanie z dwoma tylnymi wygodnymi kanapami uważam za super.

Jak dokonałem zakupu autka (moja rodzina to 2+2 +pies) moja małżonka dokonywała jego przeglądu, przy tylnej kanapie mocno zamyśliła się i zadała pytanie - a gdzie zabierzemy mamusię :D

Moja odpowiedź ... no własnie :D

Opublikowano
ja też jestem zwolennikiem 2 miejsc, wiadomo że to trzecie będzie prowizorką i raczej awaryjnym miejscem
Opublikowano
ja też jestem zwolennikiem 2 miejsc, wiadomo że to trzecie będzie prowizorką i raczej awaryjnym miejscem

Tak jak w każdym innym samochodzie bo nie ma chyba przystepnego samochodu z trzema wygodnymi miejscami z tyłu miałem; okazje jecha eMeLem z tyłu w trójkę i ledwo sie zmieściliśmy... A komfort podróżowania był taki jak w starym golfie :)

Opublikowano

zgadzam się Janie, niestety kobiety - żony często tego argumentu nie rozumieją, bo mamusia się nie zmieści.

btw gratuluję pięknego auta, i świetnych efektów detailingu

Opublikowano
ja też jestem zwolennikiem 2 miejsc, wiadomo że to trzecie będzie prowizorką i raczej awaryjnym miejscem

Tak jak w każdym innym samochodzie bo nie ma chyba przystepnego samochodu z trzema wygodnymi miejscami z tyłu miałem; okazje jecha eMeLem z tyłu w trójkę i ledwo sie zmieściliśmy... A komfort podróżowania był taki jak w starym golfie :)

 

He he.

Dla potwierdzenia słuszności Twojej wypowiedzi załączam oficialne zdjęcia BMW X6 z 3 miejscami na tylnej kanpie...musi im być "we Troje" bardzo przytulnie tam na tyłach...:)

 

http://www.bimmerboost.com/images/imported/2011/02/BMWX6E71RueckbankdreiPersonen09655x435-1.jpg

http://www.bimmerboost.com/images/imported/2011/02/BMWX6E71RueckbankdreiPersonen11655x435-1.jpg

http://www.bimmerboost.com/images/imported/2011/02/BMWX6E71RueckbankdreiPersonen08655x435-1.jpg

http://www.bimmerboost.com/images/imported/2011/02/BMWX6E71RueckbankdreiPersonen07655x435-1.jpg

http://www.bimmerboost.com/images/imported/2011/02/BMWX6E71RueckbankdreiPersonen03655x435-1.jpg

http://img683.imageshack.us/img683/3659/bmwx5e70lci1.jpg
Opublikowano
zdaje się, że wszyscy z tyłu ucierpią na komforcie, boczne tylne fotele zdają się być inaczej wyprofilowane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.