Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Poprosze o opinie. W mojej BECI 530d 1998r poszła uszczelka pod głowicą , przy okazji naprawy trzeba wymienic uszczelniacz na wale od strony skrzyni oraz zlikwidować wyciek oleju z przodu silnika ,ale jeszcze nie wiem dokładnie skad leci. Pytanie brzmi : czy lepiej to naprawiać , motor ma 300 tys km , czy może lepiej kupic silnik i wymienić . Koszta silnika to około 2,500 PLN + wymiana , a kosz naprawy to ok. 1.500 pln robocizna plus części i to tez pewnie około 1 tyś minimum. Co radzicie ?????
Opublikowano
pewnie, że robić. Jaka pewność, że nie kupisz z przelotem 1.000.000km, weź też pod uwagę, że przekładka to także wymiana wszystkich pasków, olej, filtry, kto wie czy nie uszczelniacze. Nie takie "plug and play"
Opublikowano
Uwazam że masz racje co do przebiegu , ale ta reszta to chyba przesada... paski mam od sowjego , bo sa dobre , olej i płyny i tak do wymiany , filtry juz mam nowe , nawet gdyby trzeba było napinacz łancuszka wymienic to i tak praktycznie pozostaje cały prawie sprawny silnik na dawcę. wydaje mi sie , że własnie to byłob takie prawie idealne " plug and play " ... Może sie myle ... Czekam na dalsze opinie , a Tobie kolego dziekuje za uwidocznienie sprawy z takiej strony ... Pozdrawiam
Opublikowano (edytowane)

Tutez chodzi o ogolne zuzycie mechaniczne "nowego" silnika i inne niespodzianki.

Silnik najlepiej rozlozyc przed montazem, a najlepiej ta operacje zrobic ze swoim i wymienic, co trzeba.

Nic nowszego i lepszego nie znajdziesz.

Edytowane przez >Arecki<

Pozdrawiam, ///M5

http://i228.photobucket.com/albums/ee124/areckim5/bmw_2000_m5_05.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli zrobisz u dobrego mechanika i znajdziesz przyczynę awarii tej uszczelki pod głowicą to będzie lepsze niz wymiana na nie wiadomo co.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
również proponuje naprawę silnika nawet gdyby miało to wynieśc więcej niż kupno innego nie wiadomo jakiego !!!! sam miałem nie miła niespodziankę z przepustnicami w korektorze również naprawiałem a nie wy mieniałem silnik ( 4 zawory uszkodzone , 2 tłoki )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.