Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
ja tez tak zrobie, za duzo kasy bym starcil jak bym teraz moja bunie sprzedal, troche za Duzo do niej juz wlozylem ;) to jest CHOROBA :) tak mysle 3-4 lata i bedzie e46 coupe

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Opublikowano
naprawcie stopery.....10 sec zagazowana 318 na walcach ---- no comment. :lol:

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Ja mierzyłem G-Techem.

On mierzy 0-96km/h.

Przeważnie jak jeżdżę to i na gazie i na benzynie mam z grubsza tyle samo. Najczęściej koło 10.5s. Doliczyć te 4km/h to wyjdzie koło 11.

Przejazdów robiłem wiele. Co do dokładności G-Techa to ponoć nie jest najlepsza i rzeczywiście bywają rostrzały, ale jakiśtam punkt odniesienia to jest tym bardziej że wiele razy i z grubsza to samo wychodzi... Czyli tyle ile powinno. Jest ani lepiej ani gorzej.

Opublikowano
niop ciekawy jest ten bajer! :))

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Opublikowano
no niby ciekawy ale jak on to wszystko mierzy będąc przyczepionym do szyby?
Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Opublikowano
pieronskie amerykance Ci to umia ;)

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Opublikowano
widzialem takiego g-techa za 150zl ;)

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Opublikowano
Ja się cieszę że tego nie mam bo by mi spalanie skoczyło w góre. Nie potrafiłbym się powstrzymać żeby się tym nie bawić :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...a i jechałem bez filtra pow i przepływomierza (miałem wrażenie że i tak idzie lepiej niż normalnie))??

...

 

Wiesz jak jest w BMW, cały dolot jest liczony z filtrem powietrza i już nie raz ktoś się wypowiadał, że po założeniu stożka było gorzej, tak samo może być jak całkiem ściągniesz - trochę to nieprawdopodobne ale kto wie.

 

A druga ważniejsza sprawa to ten przepływomierz: jak jest uszkodzony/odłączony to ECU podstawia wartości uśrednione/zaniżone i nie wiem jak jest w silnikach atmosferycznych ale w doładowanych fura wtedy po prostu nie jedzie.

 

Co o tym sądzicie??

Opublikowano
mi nic nie dal stozek teraz mam zalozony, tzn czas taki sam, a jak depcze to dziwny ten glos z filtra tak jak by nie szedl ;) sie okaze

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Opublikowano

Ja tylko napisze ze miałem civica 1.6 vti 160 km i crx-a vtec 150km,scigałem sie kiedys z bmw 2.5 i niema szans chociaz ma kilka koni wiecej! Naprawde uwazam ze hondy robie fenomenalne silniki bo przy 215km\h wrzucałem dopiero 5-tkę przy 8.5 tys obr a z paliwem miesciłem sie w 10 litrach ! ps ale sie rozpisałem to chyba sentyment hehe

pozdro

Opublikowano
Eee cos mi sie niechce wiezyc! 2,5 190koni PIEKLO nie dalo radzie jakiejs CRX? nie mozliwe! na kazdym biegu by byla ZGROZA dla HOndzi! Sam chrumot silnika zabija! :) TO WLASNIE BMW

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Opublikowano

CRX 160 KM ma na kartce jakoś 7s do setki.

Fakt faktem jechalem tym to nie jechało na tyle. Poza tym małe, ciasne, nie wygodne i wyje.

Opublikowano
;) Ja jechalem 2,5 pieklo i wiem co to jest za potwor ;) aa jechalismy na ZABICIE :))) w pewnym momecie poprostu znikli wszyscy z drogi ... zostala tylko rakieta i kosmos hehe

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Opublikowano

nie rob z 325 niewiadomo czego - tak powinno jezdzic BMW - jak chcesz wrazen to przejedz sie M3,M5....

 

A takie VTI sklepie 325i, VR6 i inne autka o podobnej mocy - po prostu jest mega lekkie.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
;) Ja jechalem 2,5 pieklo i wiem co to jest za potwor ;) aa jechalismy na ZABICIE :))) w pewnym momecie poprostu znikli wszyscy z drogi ... zostala tylko rakieta i kosmos hehe
taaak, a teraz dla porownania niech ktos Cie przewiezie CRX w Vtecu. W zeszlym roku na pikniku w Borsku jakas czarna 325 koniecznie chciala sie sprobowac z takim CRXem i po wyscigu w ktorym dostala o 3 dlugosci wlasciciel nawet nie podjechal zeby pogadac... Wracam do tematu-jezeli rozmawiamy o osiagach to niestety BMW moze startowac dopiero od 2.5, 2.8 z takimi autami. Honda po prostu robi dobre silniki ktore lubia krecic sie wysoko. Ktos tu pisal ze kultura pracy V-teca jest zla i porownal nawet do POloneza- bla bla bla. To najlepsze wolnossace silniki, najbardziej efektywne, bardzo zaawansowane technologicznie(olej natryskujacy na denka tlokow, zmienne fazy rozrzadu itd)- tradycja rodem z F-1,patrz S200 albo NSX, Preluda i wreszccie- Civiki i CRXy. Stan na kresce z takim civikiem a zobaczysz o czym mowie, i kosmos Ci nie pomoze ;-)
Opublikowano

Panowie,

 

Po pierwsze co wnosza przechwalanki o wyzszosci 2.5l nad CRX do watku na temat zamulenia M40?

Po drugie widze, ze sie rokrecacie, polecam przeczytanie regulaminu forum, szczegolnie pkt I.6.

były: E30 318is coupe, E30 325i saloon, E36 320i coupe, E34 520i sedan
Opublikowano

no ja ;) ja juz sie nie odzywam ;)

 

ale chwalcie lepiej BMW a nie japonce ... wkoncu to FORUM BMW - nie ze jestem jakims tam rasista marek ;)

 

325 7,9sek/100 wedlug danych fabrycznch ...

 

pozdrawiam

www.bmwproject.pl

www.szczyrbowski.pl

E36 TURBO 325i & E46 TOURING 330D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.