Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM

E46 KUPIŁEM ANGLIKA,OD SAMEGO POCZĄTKU SILNIK KULAŁ. PRZEŁOŻYŁEM(MOJE HOBBY) WSZYSTKO DZIAŁA(Z MOJEJ STRONY OK ).

NA POCZĄTKU AUTO (BENZYNA-BRAK LPG) NA ZIMNYM SILNIKU CHODZIŁO RÓWNO,PO NAGRZANIU NIERÓWNA PRACA(TRAGEDIA)

PODPOIŁEM POD KOMPA I WYSKOCZYŁ CZUJNIK TEMP WODY W BLOKU(WYMIANA-NOWY)-DUŻA POPRAWA. SILNIK PRACUJE RÓWNO ZIMNY JAK I CIEPŁY. ALE MOCY DALEJ BRAK. SONDA WYMIENIONA I DALEJ TO SAMO-NIC NIE WYSKAKUJE NA ZEGARACH. JEDNI MÓWIĄ ŻE TO WINA ELEKTRONIKI, INNI ŻE USZCZELKA POD GŁOWICĄ(OLEJ CZYSTY, WODA TEŻ-NIE UBYWA). ODMA-ROZEBRANA,WYCZYSZCZONA,SKLEJONA , PRZEWODY ZMIENIONE(WŁASNA ROBOTA,ŚREDNICE SIĘ ZGADZAJĄ,PO DODANIU GAZU NIE KURCZĄ SIĘ),ŚWIECE WYMIENIONE(CZARNY NAGAR). OGÓLNIE WSZYSTKO ROZEBRANE I WYCZYSZCZONE(KOLEKTOR-WSZYSTKIE CZUJNIKI)

WŁOŻYŁEM W TO DUŻO PRACY I JAKAŚ POPRAWA JEST I WRAZ NIE JEST TO .

ZRAZIŁEM SIĘ TROCHĘ,ALE NIE MOGĘ TERAZ ODPUŚCIĆ.

ALE JESTEM DOBREJ MYŚLI ŻE KTOŚ POMOŻE W NAMIERZENIU CO TO AUTKO BOLI.

Z GÓRY DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE RADY. POZDR

ECU: ME9K_NG4

JobStatus: OKAY

Variant: ME9K_NG4

RESULT:

1 error in error memory !

271D CDKHSV - Oxygen sensor heater before cat.

Error counter:

0

Logistic counter: 0

1. Umweltsatz

Mileage

2960 km

Voltage LS-heater before cat (uhsv)

1.21 V

Time after start (tnse_u)

5171.20 s

Supply voltage (ub)

9.80 V

Vehicle speed (vfzg_u)

2.00 km/h

2. Umweltsatz

Mileage

378880 km

Voltage LS-heater before cat (uhsv)

4.97 V

Time after start (tnse_u)

6528.00 s

Supply voltage (ub)

24.02 V

Vehicle speed (vfzg_u)

255.00 km/h

Lastabfall

Test conditions fulfilled

Error present now, but not yet stored (debouncing phase)

Error would cause a warning lamp to light up

Error code: 01 27 1D C4 05 00 00 01 28 3E CA 68 02 94 00 FF

FF FF FF FF FF FF FF FF

Opublikowano

ile cie kosztowała pprzeróbka ?

czy trzeba wymieniac obudowe nagrzewnicy?

co sprawiło Ci najwiecej problemów?

 

co dobłędu wydaje sie że grzałka sondy uszkodzona, lub zasilanie

jaką sobnde założyłes?

może z innym typem grzałki?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jesli rozwiążesz problem z sondą i nie bedzie poprawy to wtedy zajmij sie rozrządem bo w tym silniku jest wadliwy, napinacz popuszcza i łancuch moze przeskoczyc.
Opublikowano

Jestem właścicielem E46 z silnikiem n42 i martwię się czy mnie czasem ten przeskakujący łańcuch nie dopadnie...

tomektomek napisz proszę czy to było właśnie to tzn puścił napinacz i ile ta naprawa Cie wyniosła.

Ciekaw jestem ilu posiadaczy aut z tym silnikiem miało ten problem. Czy ta wada ujawnia się przy jakimś przebiegu czy raczej bez reguły

Pozdrawiam posiadaczy n42!

Opublikowano (edytowane)

DZIĘKÓWECZKA :cool2: ZA PODPOWIEDZI - WOLĘ ŻEBY BYŁA TO TA SONDA.

W PONIEDZIAŁEK PROWADZĘ DO ELEKTRONIKA. WIĘC ZOBACZYMY. DAM ZNAĆ CO I JAK.

PRZEKŁADKA E46 JEST JEDNĄ Z ŁATWIEJSZYCH(ŚCIANA SYMETRYCZNA) W PORÓWNANIU DO INNYCH AUT NP PASSAT B5, VECTRA C(ŚCIANA Z PODSZYBIEM DO WYCIĘCIA) , VOLVO S60/80 ( PODSZYBIE ZOSTAJE DÓŁ ŚCIANY DO WYCIĘCIA).

W E46 NAGRZEWNICA ZOSTAJE. JEST TROCHĘ WIĘCEJ PRACY PRZY ELEKTRYCE, ALE MAŁO SPAWANIA. W PO LIFCIE DODATKOWO TRZEBA PRZENIEŚĆ POMPĘ ABSu NA DRUGĄ STRONĘ I ZROBIĆ NOWE PRZEWODY HAMULCOWE.

JAKIEŚ PYTANIA TO DZWOŃ JAK BĘDĘ WIEDZIAŁ TO POMOGĘ.

504 787 949

Edytowane przez TOMEKTOMEK
Opublikowano

PRZEMYŚLAŁEM TEMAT

ZMIENIAM SWAP NA 2.2 170KM

BĘDZIE 6 GARÓW I BĘDZIE SŁYCHAĆ ŻE TO BMW

POZDR. :cool2:

 

MOD: to jeszcze może wyłącz CapsLocka...

Opublikowano

SWAP - ZMIANA SILNIKA NA WIĘKSZY (MOCNIEJSZY)

KOLEGA MA SZROT

ZAPROPONOWAŁ MI ŻE WYJMIE MÓJ SILNIK+SKRZYNIA I WŁOŻY 2.2 170KM+SKRZYNIA+KOMP+EWS+STACYJKA.

SPYTAŁEM SIĘ CZY NA TEN ZESTAW CO BĘDZIEMY MONTOWAĆ JEST ZAINTERESOWANIE I POWIEDZIAŁ ŻE NIE BARDZO- WYGLĄDA NA TO ŻE JEST MNIEJ AWARYJNY. A N42 POGONI.

CZWARTEK,PIĄTEK- OPERACJA. :8)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
mam silnik N42 B18, przy przebiegu 78 tys. popusil/pekl napinacz, lancuch przeskoczyl.. stalo sie to w momencie, gdy wyjezdzalem z myjni po umyciu silnika. do wymiany poszly kola zebate, lancuch, napinacze, wentyle, szpliki i jeszcze troche zeczy. dokladna rozpiske zostawilem w domu. jako ze auto robione bylo w niemczech koszt naprawy oscylowal w graniach 4-5 tys. euro. na szczescie czesc kosztow przejelo BMW.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Siemanko

Nie było czasu się odezwać - wakacje

W końcu to auto zaczęło jeździć.

Boka robi na zawołanie :cool2: . Dźwięk silnika - to jest to

Spalanie spore - ale coś za coś !

Pozdro.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Jak sprawował się silniczek 2.2 u Ciebie?

Mam zamiar kupić bunie z takim motorkiem i nie jestem do końca pewien jak to się ogólnie będzie sprawowało.

Jak z awaryjnością i zapotrzebowaniem na PB?

Szkoda Buni :cry:

Opublikowano

Siemasz

W porównaniu do 318i :cry2: różnica spora 320i :cool2: .

2,2l Nie zdążył mi się znudzić,wiadomo w miarę jedzenia apetyt rośnie (bierz odrazy coś mocniejszego).

Miasto około 12 l . Trasa około 8 l.

Czy awaryjny to nie powiem.

Kolego jak byś potrzebował jakiś silnik (gwarancja),to się odzywaj.

Szkoda to umrzeć w młodym wieku.

Pozdr.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
mam silnik N42 B18, przy przebiegu 78 tys. popusil/pekl napinacz, lancuch przeskoczyl.. stalo sie to w momencie, gdy wyjezdzalem z myjni po umyciu silnika. do wymiany poszly kola zebate, lancuch, napinacze, wentyle, szpliki i jeszcze troche zeczy. dokladna rozpiske zostawilem w domu. jako ze auto robione bylo w niemczech koszt naprawy oscylowal w graniach 4-5 tys. euro. na szczescie czesc kosztow przejelo BMW.

Witam mógł byś się podzielić ta rozpiskom co to tam naprawiałeś w tym silniku n42 b18 to bmw tez na dwóch walkach rozrządu jest,bo prawdo podobnie i mnie to spotkało :cry: dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.