Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam.

Własnie kupilem sobie bmw e46 2.0d 150KM

i zauważyłem że mniej wiecej na wysokosci kierownicy pod autem na środku mała plamke i jest to olej napedowy całkiem sporo go wycieka pomóżcie co to może byc.

Dodam ze nie tankowalem do pełna auta.

Opublikowano
Witam.

Własnie kupilem sobie bmw e46 2.0d 150KM

i zauważyłem że mniej wiecej na wysokosci kierownicy pod autem na środku mała plamke i jest to olej napedowy całkiem sporo go wycieka pomóżcie co to może byc.

Dodam ze nie tankowalem do pełna auta.

 

Napisz w dziale E46..

  • 1 rok później...
Opublikowano
Dzisiaj spotkało mnie to samo w318D i po powrocie z podróży będę musiał to zrobić. 55 litrów i nie cieknie a więcej to wylatuje dołem wszystko. Głupi wężyk a tyle roboty jak się oczytałem. :mad2:
Opublikowano
Sorki ale na zdjęciu podwozia widać że nie masz, może zgubiłeś, uszczelki obudowy podwozia 51757139114. Kosztuje toto 36 zł w ASO a zakłada się samemu góra 5 min.
  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Mam pytanko odnośnie zdjęcia zbiornika zamieszczonego w tym poście. Czy każde e46 nie ma osłon takich jak są w benzynie na zbiorniku paliwa? Pytam ponieważ kupiłem pierwszego diesla i tego właśnie brakuje u mnie, i na zdjęciu, o które pytam również ich nie ma...
  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam i odświeżam temat.

Dzisiaj zabrałem się sam za wymianę owego plastikowego węża - mimo osłony na nim przetarł się w tym samym miejscu co u innych, po przyświeceniu w ten pechowy tunel, w dalszej jego części widać coś w rodzaju ostrego połączenia dwóch kawałków blachy i to właśnie w tym miejscu wszystkie się przecinają/przecierają.

 

Zajęło mi to około 2,5h (nie jestem mechanikiem) zdjąłem koło i nadkole, po czym z kanału ... zdjąłem opaskę i odpiąłem rurę wlewu paliwa(założyłem na nią gumową rękawiczkę żeby się żaden brud do zbiornika nie dostał, nie rozpinałem wału, wydech tylko odpiąłem na 2 ostatnich gumach i odsunąłem lekko w bok, odkręciłem po obu stronach podtrzymanie, poprzeczki zbiornika (było tam może 5-10l paliwa) odkręciłem i lekko odgiąłem aluminiową osłonę, później odkręciłem mocowanie ręcznego(2 ostatnie śrubki tylko) i śrubę trzymającą zbiornik na środku nad wałem.

Dało mi to wystarczająco dużo miejsca żeby wcisnąć zabezpieczenie na końcu przewodu (przy pomocy małego łomu) i po wypięciu ruchem obrotowym zdjąłem przewód( było trochę kombinowania i walki). Więcej problemu stworzyło mi ponowne wciśnięcie przewodu na zbiornik do momentu kliknięcia.

Później oczywiście wszystko trzeba poskładać.

 

Nie polecam robienia tego bez kanału, aczkolwiek nie mówię że się nie da, będzie po prostu większa męka (i tak była spora) przyda się też dobry zestaw narzędzi.

Wykonanie tego samemu i zalanie do pełna bez wycieku BEZCENNE. :cool2:

Opublikowano

Też to przechodziłem ale nie robiłem tego sam, patrzyłem częściowo jak 2 osoby to robiły ale z tego co kojarzę ściągali wał również.

 

Gratuluję Ci zrobienia tego samemu, czas miałeś podobny jak oni w tym warsztacie , a to warsztat tyko od BMW. Także szacunek dla Ciebie :)

Opublikowano

Tez to robilem sam 2,5 godzi i po sprawie.

Gdyby ktos szukal to mam nowa oryginalna rure od e91 do sprzedania.

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.