Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Po kolejnej wymianie pompy progowej (tym razem oryginał Pierburga) się załamałem :duh:

Okazało się, że nowa pompa również działa raz na kilkanaście prób odpalenia silnika.

Postanowiłem sprawdzić, czy na wtyczce, która jest wpinana w pompę jest prąd i oczywiście okazało się, że go tam nie ma (czasami się pojawia i wtedy samochód odpala).

Moje pytanie brzmi: skąd jest podawany prąd na pompę progową i czy zawsze jest to 12V, czy ta wartość się zmienia?

Mam obecnie trzy pompy, które się zawieszały jak były zamontowane, a na krótko zawsze działały.

Pod samochodem widać kabel od pompy, ale chowa się on gdzieś w podłogę i dalej go nie widać :(

Opublikowano

O cholera, to mnie nastraszyłeś. Moja pompa warczy, podjechałem do sklepu i już auta nie odpalilem, ale wówczas nie było nic słychać, tak, jakby prądu na niej nie było.

 

Kupiłem nową (niby Pierburg na opakowaniu, a wewnątrz Ti Automotive POLAND??) i bede wymieniał,

Łatwo się do niej dostać?

Opublikowano

Ok. Pompe wymienilem. Narazie pali okej.

 

Zauwazylem zmiane charakterystyki silnika. Turbo sie budzi jakby troche pozniej i wchodzi nieco plynniej w obroty, ale auto idzie jakby lepiej, moze to placebo. Nie wiem.

Opublikowano

A gdzie mam szukać tego przekaźnika pompy?

I da się go jakoś sprawdzić, czy od razu wymienić?

Opublikowano
Podpowie mi ktoś gdzie szukać tego przekaźnika?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.