Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

będę bardzo wdzięczny za pomoc w następującej kwestii:

 

1) wycieczka ok 150 km , temperatura ok 32oC, silnik pracował jak szwajcarski zegarek

2) postój ok 1h, auto odpala bez problemu ale po odpaleniu silnik pracuje nierówno, czuć paliwo w spalinach, po ok 500 metrach czuć spaleniznę

3) laweta - powrót

4) diagnostyka komp. - nie działa cewka na 3 cylindrze, brak innych błędów

5) po wyjęciu cewki wyraźnie widoczna stopiona część

6) zakup nowej cewki , wymiana, objawy bez zmian

7) wymiana świecy zapłonowej na 3 cylindrze, objawy bez zmian...

 

motor. 2.8

 

macie jakieś pomysły?

wielkie dzięki.

P.

Opublikowano

Dzięki Piortes.

 

Po diagnostyce w innym Krakowskim serwisie - wyrok brzmiał "uszkodzony sterownik silnika" (Siemens MS41).

Naprawa komputera + 3-krotna diagnostyka (przed naprawą, po włożeniu naprawionego kompa i po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów) - koszt 1200 PLN.

 

Auto pracuje równo.

 

Dzięki.

P.

Opublikowano
Ladne stawki tam maja :D. Biorac po uwage ze caly komputer da sie kupic za 300zl . Wazne ze juz jest wszystko OK.
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
faktycznie cena zajebiaszcza. Dziwie sie ze zgodziles sie na taka naprawe. Na allegro jest sporo komputerow za niewielkie pieniadze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.