Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Moi Drodzy w mojej 740tce na wolnych obrotach silnik ma drgania...cos jakby przebierał w cylindrach.Podejrzewam wypalone zawory z racji tego,ze auto jeżdziło kiedyś na gazie.Jak będę w PL zmierze cisnienie na cylindrach,zeby mieć pewnośc czy to nie czasem wina elektroniki.Jesli okaże sie,ze trzeba zwalac głowice to raczej zdecydowałbym sie na kupno drugiego silnika i zastanawiam sie czy bez większych ceregieli pasowałby silnik od E38 M62 B44.Silnik wygląda praktycznie identycznie więc może nie trzeba kombinacji.Chodzi mi o to zeby została moja skrzynia,chłodnica...jesli kupiłbym bez osprzetu to czy osprzet z M60 podejdzie?Jeśli ktoś orientuje się w temacie to będę wdzięczny za podpowiedzi.Pozdrawiam.
Opublikowano
pogadaj z kolega Xsilver jest bardzo kumaty w tych tematach. Ale obawiam sie ze to nie takie proste jak by sie moglo wydawac.

Mamuuussiu a czemu ci ludzie klęcza?

......... bo to synku jedzie siódemka!

http://img355.imageshack.us/img355/6865/s5000290mz8.jpg

Leokadia, Amelia, Przemek, Marcin

http://7er.pl/customprofilepics/profilepic345_1.gif

WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ŻYCIE

www.bmwteam.boo.pl

Opublikowano
Jeżeli będę musiał kupić to zdecyduję się raczej ma M60B40...wtedy nie trzeba będzie sie martwić o cokolwiek...
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Moi Drodzy w mojej 740tce na wolnych obrotach silnik ma drgania...cos jakby przebierał w cylindrach

Kolego silnik zawsze można zmienić ale zdrowy 4.0 lub 4.4 to tak 4tyś wgórę a i ten po założeniu może mieć drgania. Zmierz ciśnienie jak jest ok to trzeba trochę poszukać. W mojej M60 miałem to samo, zmierzyłem ciśnienie było ok więc szukanie przyczyn kolebotania. Okazało się że wtrysk mi się przycinał..............wymieniłem wszystkie (koszt 200-300zł od Angola) i auto pszczółka. Więcej cierpliwości nie jest wcle tak łatwo zajeździć M60.

Opublikowano

co nie zmienia faktu ze jak masz pretekst to przekładaj na m62 które już konstrukcyjnie jest trochę lepsze. tzn cichszy rozrząd większa pojemność + 20Nm (40Nm z Vanosem) polecam wersje bez Vanosa gdyż będzie wtedy pasował komp od m60. i dużo lepszy gang niżeli m60. sam się zbieram do takiego nazwijmy to swapa, silnik czeka lecz czasu brak.

 

oczywiście + chip od "bagora" :)

daje około 300KM i 450Nm

  • 3 lata później...
Opublikowano
Odświeżę troszkę mam 540 e34 m60 chciałbym jej zmienić silnik razem ze skrzynią biegów od e39 540 czy kompa mogę też wpiąć do e34 z racji tego ze m62 obsługuje inpą? czekam na podpowiedzi dzieki pozdrawiam ; )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.