Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Oglądałem w sobotę swoją wymarzoną E92 i zastanawiają mnie dwie rzeczy, ale może jest to normalne, a sprzedający nie był w stanie mnie tego wytłumaczyć. A mianowicie drzwi z lewej strony w porównaniu do prawych mają szczelinę znajdującą się po prawej stronie szerszą o jakiś milimetr a z lewej strony odpowiednio milimetr węższą, pozostawiając wrażenie jakby drzwi były przesunięte względem drzwi prawych do przodu.

Mam nadzieję, że się w miarę precyzyjnie wyraziłem :)

Ich dolna krawędź też jest jakby o milimetr przesunięta w dół, nie tworząc z dolną krawędzią przedniego błotnika linii prostej, jak ma to miejsce z prawej strony samochodu.

Sprzedawca twierdzi, że samochód jest w 100% bezwypadkowy i nic nigdy nie było przy nim robione. Zastanawiam się czy jest możliwe, iż podczas produkcji mogą powstać takie różnice pomiędzy prawą a lewą stroną?

 

Kolejna rzecz, która przykuła moją uwagę to wyglądające na plastikowe przednie błotniki. Nie chce mnie się wierzyć, że bmw, które jakby nie było mało duży prestiż jeśli chodzi o jakość wykonania i użyte materiały, w sportowym modelu użyło plastiku? Byłoby to prawie jak nawiązanie do trabanta ;)

Jestem w stanie zrozumieć, że może chodzić o zmniejszenie wagi pojazdu ale przecież można zastosować inne materiały np. aluminium.

Pozostaje w nadziei, że to jednak jakieś tworzywo a nie czysty plastik?

 

Odnośnie „plastikowych” błotników mam również pytanie, ponieważ patrząc z przodu linia szczeliny po obu stronach między maską a błotnikiem nie jest z góry na dół równa. Wystarczy jednak dogiąć lekko błotnik u góry przy oknie i staje się prosta. Wygląda to tak jakby na wskutek słońca błotniki się lekko odkształciły. Czy jest to możliwe?

 

Ostatnią rzeczą, jaką chce poruszyć, nie chcąc tworzyć osobnego wątku, jest kwestia przebiegu samochodu. Sprawdziłem samochód w naszym polskim ASO BMW po numerze VIN i okazało się, że ma inny przebieg aniżeli jest wpisany w książce serwisowej. Sprzedawca zarzeka się, że to jest niemożliwe i że sprawdzał samochód w ASO w Niemczech przed zakupem i wszystko się zgadzało. Stąd moje pytanie czy możliwe jest, że nasze polskie ASO może się mylić?

 

 

Pozdrawiam i mam nadzieję, że za bardzo nie przynudziłem :)

Opublikowano

BMW słynie z tego, ze przy autach z produkcji, które nie miało przygów, wszystkie elementy nadwozia sa ustawione jak należy. Jeśli coś jest poprzesuwane, są większe, mniejsze szczeliny to najpewniej było coś robione. Ale nawet jak było coś robione to nie zawsze dyskwalifikuje auto. Sugeruje sprawdzenie auta czujnikiem lakieru, pewniejsze rozwiązanie niż przygladanie się szczelinom.

 

Co do przebiegu, to jeśli w ASO jest zapisany jakiś serwis przy przebiegu X a auto ma przebieg Y, który jest mniejszy to znaczy jedno - licznik przekręcony. Napisz jaka różnica, ile w serwisie a ile na liczniku.

 

Ludzie sprzedający auta sa jacyś niepoważni, wiedzą, ze auto jest serwisowane, przekręcają licznik i są spokojni. No a po co kupiec bierze VIN? Żeby sprawdzic na Policji? Oczywiście, ze w serwisie i tam bardzo często wszystko wychodzi.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Różnica to prawie 40 tyś. i to mnie właśnie zastanawia, bo gdyby podał faktyczny przebieg to bym go wziął bez wahania, gdyż przebieg rzędu 110 tyś (on twierdzi, że ma 70 tyś). dla diesla i to jeszcze bmw to żaden przebieg, a tak to zastanawiam się gdzie jeszcze coś było robione bo najwyraźniej sprzedawca kłamie.
Opublikowano

Też tego nie mogę zrozumieć i gdyby się wszystko zgadzało to już byłby sprzedany, a tak to teraz nie daje mi to spokoju.

Jestem bardzo ciekawy porównania szczelin.

Opublikowano
Heh jakiś czas temu też odkryłem że z przodu mam plastikowe błotniki :) ale szczeliny są idealne nie mają prawa się odkształcać. Także coś jest nie tak. Skoro do tego dochodzi licznik kręcony to ciekawe co jeszcze wyjdzie :D

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
co to za program, którego używasz?

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Dzięki. Będę teraz wiedział, jakie powinny by szczeliny. Pewnie się właściciel zdziwi jak wyskoczę z suwmiarką :)
Opublikowano

To ze zboczeniami bylo dobre, ale sie usmialem :D

Przechodzac jednak do rzeczy, to czy ktos moglby mi powiedziec czy zamiast metalowych blotnikow w E90 mozna zamontowac te plastikowe z E92?

Czy one sa takie same jesli chodzi o ksztalt i zaczepy?

 

Odpowiem sobie sam.

Przejrzalem zdjecia blotnikow i wychodzi ze maja inne zamocowanie do progu czyli p&p nie podajda.

Ponizej zdjecia blotnika do E92.

http://a.imageshack.us/img517/4109/90021482.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

http://a.imageshack.us/img824/3271/77215512.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

http://a.imageshack.us/img39/5280/51239200.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.