Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ok, dzięki za przydatne info :cool2: A skoro siedzisz w tych turbinkach to powiedz mi jeszcze jedną rzecz - istnieje możliwość "ożenienia" wkładu z 320d do 318d czy noski od zmiennej geo i sterownik muszą też być inne ? Obudowa pewnie też do roztoczenia...
  • Odpowiedzi 96
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok, dzięki za przydatne info :cool2: A skoro siedzisz w tych turbinkach to powiedz mi jeszcze jedną rzecz - istnieje możliwość "ożenienia" wkładu z 320d do 318d czy noski od zmiennej geo i sterownik muszą też być inne ? Obudowa pewnie też do roztoczenia...

Nie lepiej wlozyc odrazu turbine od 320 :?:

Opublikowano
Tylko jeśli ma się swoją ze sprawną elektroniką i potrzebne byłoby tylko rozwiercenie muszli to warto się bawić. Jeśli nic nie pasuje to rzeczywiście 320d. Z resztą póki co pytam czysto informacyjnie, na zasadzie jakby mi kiedyś coś do głowy strzeliło i po programie było nadal dużo za mało :cool2:
Opublikowano
Muszlę się najzwyczajnej w świecie rozwierca, np w przypadku hybrydy z innym wirnikiem, także technologia znana i stosowana :wink:
Opublikowano
Póki co to pytam czysto teoretycznie o możliwości. Jeśli mi turbuleum odfrunie to pomyślę, póki co za kilka dni wrzucę wykres po programie, zobaczymy jak seria wygląda i co się dało ugrać softem :cool2:
Opublikowano
Witam. 2 dni temu uległa uszkodzeniu rowniez moja turbina. Objawem byl calkowity spadek mocy i swist nie z tej ziemi. Regeneracja 1100 zl w PHU Robert Robak. Panowie zregenerowali ja w 20 min:-) wymienilem odme, filtr oleju i sam olej, przeczyscilem przewody dolotowe i przy okazji (w celu wyjecia od gory wyciagnalem przewody chlodnicy) wymienilem plyn chlodzacy. Turbinka smiga, powrocila moc, ale powstal pewien problem: prawdziwego doladowania auto dostaje dopiero powyzej 2tys. obrotu. Pytanie moje brzmi: potrzebny jest komputer do ponownego ustawienia parametrow turbiny, czy przyczyna lezy w czym innym?
Opublikowano
byc moze moja wina bo przy wymianie delikatnie dokrecilem nakretke od ev... rozumiem ze w warunkach garazowych nie ma sensu regulowac turbo? i pytanie czy ktos poleca w okolicach poznania serwis ktory kalibruje vnt?
Opublikowano

Bardzo znany mi już problem, codziennie sie przez to przewijam. Fachowcy zregenerowali Ci turbo w 20minut, zawrotne tempo, szkoda, że nie mieli już na czym jej ustawić - tym bardziej kasując Cię za naprawę jak za zboże. Turbina z elektronicznym sterownikiem? Jeżeli tak, to prawidłowo ją ustawisz tylko za pomocą maszyny, mierzącej przepływ powietrza przez VTG - zmienną geometrię spalin. W warunkach garażowych nie ma szans, żeby ją prawidłowo ustawić. Wielu "Fachowców" pewnie bedzie się zarzekało, że da się ją ustawić bez pomiaru przepływu powietrza. Życzę powodzenia, może i ustawią na "oko" ale nie bedzie to na pewno prawidłowe ustawienie, a wystarczy 2-3% odchyłu od normy, a objawy będą takie jak opisałeś.

Mogę ustawić Twoją turbosprężarkę idealnie tak jak ja ustawił producent, posiadam Flow Bench - maszynę do pomiaru przepływu powietrza.

Jeżeli bedziesz zainteresowany, proszę o kontakt 75 641 09 85

Opublikowano
turbinka wykalibrowana, doladowuje juz tak jak powinna:-) pozostaje tylko jeden niepokojacy symptom i mam nadzieje ze nie uszkodzi on regenerowanej turbiny, a mianowicie po doladowaniu a nastepnie odpuszczeniu gazu slychac "bąblowanie"... czy ktos z Was spotkal sie juz kiedys z takim czyms? wyczyscilem znow egr chociaz nie bylo tam za duzo nagaru, dzwonilem do "fachowca" ktory sugeruje ze cos nie tak z filtrem czasteczek stalych... tyle ze wydaje mi sie ze gdyby byl niedrozny to auto gaslo by albo niepoprawnie pracowalo... macie jakies pomysly?
Opublikowano

Jesli masz faktycznie nowa to kalibracja nie jest wymagana.

Niemniej, dla wlasnego swietego spokoju sprawdzilbym jak wygladaja parametry w INPIE po instalacji.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
  • 1 rok później...
Opublikowano
Panowie czy przy wymianie turbo na nowe muszę koniecznie wymienić filtr powietrza na nowy który ma dosłownie 1300km przejechane? Olej i filtr rzecz jasna bedzie nowy.
Opublikowano
Zobacz jak sie ma, ale jezeli ma taki przebieg jak piszesz to bedzie czysty i go zostawiasz.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
przebieg taki jak pisze bo po wymianie oleju wlasnie cos turbo zaczelo mi dziwnie piszczec, wiec wrzuce tylko nowy olej i filtr oleju.. szukam oszczednosci gdzie sie da bo niedlugo urlop a turbo mnie wyniesie 4500 zl :duh: takze juz turbinke mam, oleje i filtr tez i tylko czekam na kolejke u mojego mechanika. a gdyby ktos potrzebowal nowej turbiny to polecam sklep w Siedlcach. http://www.turbosprezarki-nowe.pl/ . Pewnie juz bylo o nich na forum ale co tam. Maja nowki turbiny i tansze nieco niz w Moto Remo czyli przedstawiciela Garetta w Polsce.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.