Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Więc tak. Założyłem nowy czujnik i wszystko ok było. Ale po godzinie czasu podczas odpowietrzania układu chłodzenie "zaciął się" na 74stopniach. Dodatkowo w test ładowanie wskazuje mi na 6.8V a miernikiem mierzyłem i jest ok. Ściągam klemy z aku, po 5min zakładam, sprawdzam temperaturę no i wskazuje niższą bo silnik zdążył ochłonąć, odpalam auto przez dosłownie minutę jest ok temperatura rośnie i znowu "staje". :mad2: co się dzieje??
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

kolego kibicuje Ci w tej walce, bo sam mam podobny problem

nic wiecej narazie nie napisze, bo mam auto od wczoraj

ale mam nadzieje, ze uda Ci sie znalezc przyczyne

 

pozdrawiam !

Opublikowano

Ty jesteś wytrwały zawodnik... Ja bym już dawno pojechał na diagnostykę do siakiegoś speca i naprawił co jest walnięte. No chyba, że masz 3 furki w garażu i masz czym jeździć, a Buńke naprawiasz po prostu hobbystycznie i dla podniesienia własnej świadomości w temacie bawarskich konstrukcji :norty:

No bo problemem chyba nie jest kasa :!: :?: Wszak kupując BMW trzeba być świadomym pewnej ... Kosztowności inwestycji :8)

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Opublikowano
Ty jesteś wytrwały zawodnik... Ja bym już dawno pojechał na diagnostykę do siakiegoś speca i naprawił co jest walnięte. No chyba, że masz 3 furki w garażu i masz czym jeździć, a Buńke naprawiasz po prostu hobbystycznie i dla podniesienia własnej świadomości w temacie bawarskich konstrukcji :norty:

No bo problemem chyba nie jest kasa :!: :?: Wszak kupując BMW trzeba być świadomym pewnej ... Kosztowności inwestycji :8)

 

Zgadłeś mam 3 furki w garażu :D Kasa też nie jest problemem. Ale specjaliści od elektroniki rozkładają ręce. Co najdziwniejsze wczoraj wsiadłem do buni odpaliłem i wszystko działa, także póki co to pozostaje cieszyć się, że jest :cool2: i śmigać jak znowu się coś takiego zrobi to chyba już tylko serwis pozostanie. A poza tym staram się najwięcej rzeczy robić sam, bo wtedy mam pewność, że jest zrobione dobrze a nie jak np z odpowietrzaniem silnika w bmw, większość mechaników nie wie jak za to się zabrać :shock: Poza tym,gdyby każdy latał do mechanika z najdrobniejszą rzeczą to forum nie miałoby sensu bytu, bo chodzi przecież o nabieranie doświadczeń w codziennej eksploatacji i późniejsze udzielanie porad forumowiczom na temat różnych przypadłości, które męczą te auta i o których nawet najstarsi "górale" w warsztatach samochodowych nie słyszeli....

Opublikowano

Nie szpanuj, ja też mam 3 furki (bo Saxo to też furka!) :cool2:

Powiem tak: w Warszawie warsztatów w bród, ja trafiłem do dość sprawnych chłopaków, już dwa razy u nich byłem i dla mnie są na prawdę OK. Ale i tak zazdroszczę każdemu, kto ma choćby kawałek dachu na górze i kanał na dole... Sam bym z chęcią posiedział i podłubał, a tu co? Parking pod blokiem, deszcz wali jak z cebra, ciemno jak w ... UPS!!! :nienie: Zaholowałem się lekko... :wink:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Znowu to samo. ładowanie 6.8v na testach, temperatura płynu w testach cały czas 77stopni :cry2: jadę w czwartek na kompa znowu i jak nic nie wynajdą to chyba zaryzykuję wymianę licznika. Trzeba wykonywać jakąś adaptacje po wymianie, czy wystarczy, że włożę taki sam jak mam i będzie działać? Niby taka pierdoła a jak skutecznie potrafi uprzykrzyć życie człowiekowi.
Opublikowano
A więc tak, byłem dziś na kompie, pokazuje odczyt z czujnika temperatury, więc on na pewno dobry jest, z zegarami też udało się nawiązać połączenie fachmen powiedział, że przeleci po kablach bo pewnie gdzieś połączenia nie ma. Oby to nie było nic poważnego.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Udało mi się pokonać denerwującą usterkę. Dzisiaj z nudów postanowiłem wymienić przepalone żarówki w zegarach. Wymieniłem 2 sztuki, złożyłem i o dziwo wskaźnik zaczął działać :shock: może to tylko przypadek, nigdy by mi takie coś do głowy nie przyszło.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Awaria się ponowiła, niestety to nie byłą wina przepalonych żarówek :duh: zmieniłem licznik i jest :cool2: pozostaje tylko kwestia zakodowania, bo oprócz VINu i przebiegu to jeszcze światła wstecznego nie działają, bo zestaw jest od automatu. A tak poza tym wszystko oki i żadnych martwych pixeli. W końcu będę mógł spać spokojnie.
Opublikowano
Pewnie jest wkręcony w chłodnicę,lub w bloku.Ja mam w chłodnicy.Wtyk na trzy piny.

 

Nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem żeby czujnik temperatury znajdował się w chłodnicy a nie w bloku, w chłodnicy masz pewnie czujnik od załączania wentylatora,ale na100% nie jestem pewny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.