Skocz do zawartości

528i wskaźnik temperatury


przemek198787

Rekomendowane odpowiedzi

Więc tak. Założyłem nowy czujnik i wszystko ok było. Ale po godzinie czasu podczas odpowietrzania układu chłodzenie "zaciął się" na 74stopniach. Dodatkowo w test ładowanie wskazuje mi na 6.8V a miernikiem mierzyłem i jest ok. Ściągam klemy z aku, po 5min zakładam, sprawdzam temperaturę no i wskazuje niższą bo silnik zdążył ochłonąć, odpalam auto przez dosłownie minutę jest ok temperatura rośnie i znowu "staje". :mad2: co się dzieje??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ty jesteś wytrwały zawodnik... Ja bym już dawno pojechał na diagnostykę do siakiegoś speca i naprawił co jest walnięte. No chyba, że masz 3 furki w garażu i masz czym jeździć, a Buńke naprawiasz po prostu hobbystycznie i dla podniesienia własnej świadomości w temacie bawarskich konstrukcji :norty:

No bo problemem chyba nie jest kasa :!: :?: Wszak kupując BMW trzeba być świadomym pewnej ... Kosztowności inwestycji :8)

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty jesteś wytrwały zawodnik... Ja bym już dawno pojechał na diagnostykę do siakiegoś speca i naprawił co jest walnięte. No chyba, że masz 3 furki w garażu i masz czym jeździć, a Buńke naprawiasz po prostu hobbystycznie i dla podniesienia własnej świadomości w temacie bawarskich konstrukcji :norty:

No bo problemem chyba nie jest kasa :!: :?: Wszak kupując BMW trzeba być świadomym pewnej ... Kosztowności inwestycji :8)

 

Zgadłeś mam 3 furki w garażu :D Kasa też nie jest problemem. Ale specjaliści od elektroniki rozkładają ręce. Co najdziwniejsze wczoraj wsiadłem do buni odpaliłem i wszystko działa, także póki co to pozostaje cieszyć się, że jest :cool2: i śmigać jak znowu się coś takiego zrobi to chyba już tylko serwis pozostanie. A poza tym staram się najwięcej rzeczy robić sam, bo wtedy mam pewność, że jest zrobione dobrze a nie jak np z odpowietrzaniem silnika w bmw, większość mechaników nie wie jak za to się zabrać :shock: Poza tym,gdyby każdy latał do mechanika z najdrobniejszą rzeczą to forum nie miałoby sensu bytu, bo chodzi przecież o nabieranie doświadczeń w codziennej eksploatacji i późniejsze udzielanie porad forumowiczom na temat różnych przypadłości, które męczą te auta i o których nawet najstarsi "górale" w warsztatach samochodowych nie słyszeli....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie szpanuj, ja też mam 3 furki (bo Saxo to też furka!) :cool2:

Powiem tak: w Warszawie warsztatów w bród, ja trafiłem do dość sprawnych chłopaków, już dwa razy u nich byłem i dla mnie są na prawdę OK. Ale i tak zazdroszczę każdemu, kto ma choćby kawałek dachu na górze i kanał na dole... Sam bym z chęcią posiedział i podłubał, a tu co? Parking pod blokiem, deszcz wali jak z cebra, ciemno jak w ... UPS!!! :nienie: Zaholowałem się lekko... :wink:

Tanie w utrzymaniu BMW, to BMW dobrze utrzymane!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Znowu to samo. ładowanie 6.8v na testach, temperatura płynu w testach cały czas 77stopni :cry2: jadę w czwartek na kompa znowu i jak nic nie wynajdą to chyba zaryzykuję wymianę licznika. Trzeba wykonywać jakąś adaptacje po wymianie, czy wystarczy, że włożę taki sam jak mam i będzie działać? Niby taka pierdoła a jak skutecznie potrafi uprzykrzyć życie człowiekowi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak, byłem dziś na kompie, pokazuje odczyt z czujnika temperatury, więc on na pewno dobry jest, z zegarami też udało się nawiązać połączenie fachmen powiedział, że przeleci po kablach bo pewnie gdzieś połączenia nie ma. Oby to nie było nic poważnego.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Udało mi się pokonać denerwującą usterkę. Dzisiaj z nudów postanowiłem wymienić przepalone żarówki w zegarach. Wymieniłem 2 sztuki, złożyłem i o dziwo wskaźnik zaczął działać :shock: może to tylko przypadek, nigdy by mi takie coś do głowy nie przyszło.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Awaria się ponowiła, niestety to nie byłą wina przepalonych żarówek :duh: zmieniłem licznik i jest :cool2: pozostaje tylko kwestia zakodowania, bo oprócz VINu i przebiegu to jeszcze światła wstecznego nie działają, bo zestaw jest od automatu. A tak poza tym wszystko oki i żadnych martwych pixeli. W końcu będę mógł spać spokojnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jest wkręcony w chłodnicę,lub w bloku.Ja mam w chłodnicy.Wtyk na trzy piny.

 

Nie spotkałem się jeszcze z przypadkiem żeby czujnik temperatury znajdował się w chłodnicy a nie w bloku, w chłodnicy masz pewnie czujnik od załączania wentylatora,ale na100% nie jestem pewny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.