Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Przy wymianie pompy bądz wiecej niz 2 wtryskiwaczy robi sie "Pump Program Map" w sekcji diagnistyki / kalibracji DDE i teraz mam pytanie czy to jest prawda, bo wymieniłem 4 wtryski tylko kodowałem i nic takiego nie robiłem w disie z pompą. To stwierdzenie znalazłem na forum BMW.

 

Pozdrawiam,

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O jaką pompę ci chodzi ?
Opublikowano
pomóżcie mi bo chyba mnie trafi, oby nie :). Oddałem bunię do warsztatu bo pęknięty był kolektor wydechowy, został pospawany, splanowany i założony, przy okazji okazało się, że trzeba wymienić uszczelkę pod pokrywę zaworów. Okazało się że ktoś wymieniając wtryski założył podkładki pod wtryski nie takiej grubości, czy to jest prawda że coś takiego mogło mieć miejsca. Mechanior powiedział że muszą być podkładki specjalnej grubości z BMW. Bunia z rana pali ale tak jakby nie łapała na wszystkie "gary", później jak się rozgrzeje po około 2 min. wszystko jesty ok. Świece sprawdzone, sterownik świec żarowoych też. Czy te nieszczęsne podkłdki pod wtryski lub pęknęty kolektor mogą mieć na to wpływ? Bardzo proszę o pomoć!!!
  • Członkowie klubu
Opublikowano
ostatni raz poprawiam Ci temat wątku

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Opublikowano
podkładki założone odpowiedniej grubości i nadal gdy zapalam z nocy to jest nierówna praca silnika a jak się rozgrzeje to wszystko jest Ok. Korekcja teraz była sprawdzana : 1: 0,7 2:0,3, 3:0,3 4:0,1. Wtrski były zamienione tzn. 2 na 1 i 3 na 4 . Natomiast przed zamianą korekcje 1: 0,1 2: 0,1 3:1,0 4:0,4. Nadmieniam że wtryski były sprawdzone na przelewach i nie lały. Przelewy wyszły idealne a korekcja taka sobie. te stare które wymieniłem miały lepszą korekcję bo wszytkie w granicach 0,2 ale 2 wtryski lały i na przelewach wyszło do bani dlatego je postanowiłem zmienić. co może byc powodem już nie mam pomysłu. Czy trzeba zrobić Pump Program Map w Disie jak ktoś opisywał aby sterownik wczytał sobie nowe mapy pod nowe wtryski. Bardzo proszę o sugestie. Może już ktoś miał taki problem?
Opublikowano
Sprawdzenie na przelewach i na kompie nie gwarantuje 100% poprawności wytrysku. Należy zawieźć je do specjalistycznego zakładu gdzie sprawdzą je na stole.
... hominis est errare, insipientis in errore perseverare
  • 6 lat później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Do 1 nie trzeba, do 2,3 i 4 niestety tak.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
rok temu sciągałem kolektor żeby wywalić klapki zawirowań i dałem nowe uszczelki pod kolektor , to teraz jak chce sciągnąć kolektor żeby wyciągnąć wtryski do sprawdzenia t musze nowe uszczelki kupić czy mogą być stare .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Teoretycznie powinny byc nowe, ale praktycznie jak zlozysz na starych tez bedzie dobrze. Ja jak wyrzucalem klapki 5 czy 6 lat temu to nie zmienialem i bylo ok, ostatnio rok temu jak czyscilem kolektor to dalem dopiero nowe.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.