Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie rob konkurencji W-wce :nienie: , w wakacje to codziennie a w innym czasie to w weekendy, scigacze spotykaja sie na CARGO i fuuuuuuuun, prawie jak "szybcy i wsciekli" tylko bryki mocniejsze :cool2: i niestety niewiasty brzydsze :cry2: , pozdr.

 

 

W Krakowie co czwartek , nawet byłem wczoraj po oglądać :lol:

 

Ale mnie zupełnie nie o to chodzi by się ścigać a tylko o sprawdzenie samych aut i tylko od 0 do 100km?h więc szybkość niezbyt kosmiczna

 

a jestem ciekawy jak chip tuning wpłynął na nasze wozy - mam nadzieję że jeszcze się ktoś z nami umówi bo samo spotkanie zapaleńców już jest fajne

 

 

Pozdrawiam i zapraszam

Niemirad

 

 

Dzisiaj wieczorem możemy się spotkać :cool2:

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

no to jest już nas piątka :mrgreen: :mrgreen:

 

G-CS -boss of chip tunning

klagosz

Wojtek_e91

eXiDe

i ja Niemirad

 

 

 

Kurczę ale ja wyjeżdżam dzisiaj chyba że jakoś przełożę na późniejszą godzinę

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano
no to jest już nas piątka :mrgreen: :mrgreen:

 

G-CS -boss of chip tunning

klagosz

Wojtek_e91

eXiDe

i ja Niemirad

 

 

 

Kurczę ale ja wyjeżdżam dzisiaj chyba że jakoś przełożę na późniejszą godzinę

 

Spoko przełóż, pomożesz mi z tą navi :)

 

Dla świętego spokoju niech każdy weźmie swoją lepszą połowę, co by kobietki nic nie gadały ;P :D

Opublikowano

jeśli chcecie sprawdzić co się zmieniło po chipie, to pomiar elastyczności będzie najbardziej adekwatny

jeśli ma to być fun to 0-100 będzie lepsze, bo nawet opony można wyrównać :lol:

 

a na inercji GC-S nie zrobisz pomiaru elastyczności :wink: no bo jak ?

 

pozdro

Audi B2 4.2 V8 yeahh

BMW e91 2.0d

Opublikowano

nie rob konkurencji W-wce :nienie: , w wakacje to codziennie a w innym czasie to w weekendy, scigacze spotykaja sie na CARGO i fuuuuuuuun, prawie jak "szybcy i wsciekli" tylko bryki mocniejsze :cool2: i niestety niewiasty brzydsze :cry2: , pozdr.

 

Ta na Cargo zlot malolatow i prawie same ledwo jezdzace trupy. Przyjedzie jakies sti/evo/m3 e46 i laski juz zdjemuja majtki przez glowe :lol: . To bardziej przypomina piknik niz spot. Ale od czego sa spotkania we wlasnym gronie :twisted:

Opublikowano
Ta na Cargo zlot malolatow i prawie same ledwo jezdzace trupy. Przyjedzie jakies sti/evo/m3 e46 i laski juz zdjemuja majtki przez glowe :lol: . To bardziej przypomina piknik niz spot. Ale od czego sa spotkania we wlasnym gronie :twisted:

nie rozumiem aluzji, pewnie zbyt glupi jestem :mad2: , bylem tylko kilkakrotnie i widzialem: M.Prokopa w E92M3, brata P. Krzyska z MASTERSa w SHELBY GT zrobionym na ~800KM, "Lysego" od spozywki w najnowszym GT2, + "x" osbob, ktorych nie znam nawet z widzenia w super autach jak dla mnie....moze dlatego, ze spotkanie bylo tak jak piszesz we wlasnym gronie, pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano (edytowane)

Szanowni koledzy

 

w czwartek tj. 15.06 o 20.30 w Krakowie (szczegóły i zgłoszenia do mnie na pirv)

 

z G Car Solution - naszym zaprzyjaźnionym Tunerem który bezpłatnie zapewnia sprzęt pomiarowy

 

będziemy robić pomiary przyspieszeń naszych BMW

 

zapraszam wszystkich chętnych

 

Po badaniach w planie przejazd na Bora Komorowskiego - po przyglądać się lokalnym ścigaczom :wink:

 

 

Pozdrawiam wszystkich

Niemirad

Edytowane przez niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano
318d seria 122km teraz 180km i 400Nm... W serii około 10sek do 100 teraz 7,4s-7,6s w zależności jak ruszę, mierzone dynolisious.
Opublikowano

No to rewelka 2,5 sekundy lepiej !! A czym mierzyłeś ???

 

 

Pozdrawiam

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano
318d seria 122km teraz 180km i 400Nm...

 

Nie przegięliście troszeczkę? :)

 

 

Fakt nieźle nadmuchane :P

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano
Może w myśl zasady wszystkich mafiosów - ważne żeby żyć szybko, nawet jeśli krótko ;)
virus by Masters - 190km, 395Nm
Opublikowano

Witam wszystkich

 

na czwartkowe próby przyspieszeń

potwierdzili swoje przybycie koledzy

 

klagosz

Wojtek_e91

SiDo

niemirad (ja)

 

 

Zapraszamy użytkowników wszystkich BMW 1, 3, 5, 6, 7, 8 , Z, X i innych

 

będzie fajny spocik :norty:

 

Pozdrawiam i czekam na zgłoszenia

Niemirad

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Opublikowano

Kolego napisz w pierwszym poście tego tematu oddziel jakoś wypowiedź wcześniejszą i dodawaj tam wszystko czyli kto gdzie i o której . Bo tak wpisywać się od 3 strony szukać gdzie i kiedy po wszystkcih postach wydaje mi się bez sesnsu .

W ten czwartek? szkoda :) bo dopiero w następny będę miał wgranego wirusa do e60

Opublikowano
Kolego napisz w pierwszym poście tego tematu oddziel jakoś wypowiedź wcześniejszą i dodawaj tam wszystko czyli kto gdzie i o której . Bo tak wpisywać się od 3 strony szukać gdzie i kiedy po wszystkcih postach wydaje mi się bez sesnsu .

W ten czwartek? szkoda :) bo dopiero w następny będę miał wgranego wirusa do e60

Kamil to zawsze możesz przed i po się zbadać :)

  • 7 miesięcy temu...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Dziś mierzyłem G-Techem kolegi 335 xi w e92. Ale to chodzi, po jeździe tamtym autem nie chce mi się wsiadać do mojego ;( Siedzieliśmy we dwóch w aucie i 3 kolejne pomiary to 5,11 5,31 5,19 - seria w automacie, chodzi niesamowicie. pozdr
Opublikowano
arnold a mierzyles swoja? Jak wychodzi 330xd po wzmocnieniu?

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano
Dziś mierzyłem G-Techem kolegi 335 xi w e92. Ale to chodzi, po jeździe tamtym autem nie chce mi się wsiadać do mojego ;( Siedzieliśmy we dwóch w aucie i 3 kolejne pomiary to 5,11 5,31 5,19 - seria w automacie, chodzi niesamowicie. pozdr

dla mnie szału nie ma :? , obecnie są najlepsze warunki atmosferyczne z możliwych, wiedząc, że benzyna i 4x4 to najlepsze czasy będzie mieć właściwie w tym pomiarze czyli 0-100km/h ...

 

u mnie tak jak pisałem na "łysych zimówkach" wyszło 5,78...

 

natomiast w kwesti elastycznośći to auto Twojego kolegi właściwie nie może się równać do diesla... jak jedzie na "D" to w momencie kickdownu zanim zredukuje do właściwego biegu Twojego auta już nie będzie...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Moderatorzy
Opublikowano
Dziś mierzyłem G-Techem kolegi 335 xi w e92. Ale to chodzi, po jeździe tamtym autem nie chce mi się wsiadać do mojego ;( Siedzieliśmy we dwóch w aucie i 3 kolejne pomiary to 5,11 5,31 5,19 - seria w automacie, chodzi niesamowicie. pozdr

Super wynik jak na serie. Ciekawe jakie byłby czasy po programie.

 

dla mnie szału nie ma :? ,

szału nie ma 5,11 a szałem jest 5,78 - czegoś tu nie rozumiem.

 

natomiast w kwesti elastycznośći to auto Twojego kolegi właściwie nie może się równać do diesla... jak jedzie na "D" to w momencie kickdownu zanim zredukuje do właściwego biegu Twojego auta już nie będzie...

redukcja biegu nie trwa 2 sekundy :) Zresztą jak masz zamiar się ścigać to nie jedziesz 100 km/h na 6 biegu :duh:

Opublikowano

planem było nabicie 1000 posta , będzie 1001 :mrgreen:

 

[

dla mnie szału nie ma :? ,

szału nie ma 5,11 a szałem jest 5,78 - czegoś tu nie rozumiem.

wynik pomiaru 0-100km/h dla benzyny z bi turbo i z napędem 4x4 w obecnych warunkach pogodowych na mnie nie robi wrażenia, sam wynik jak najbardziej tak ...

 

wynik 5,78 nie robi wrażenia ale z jakiego auta wyszedł: diesel / ośka to robi wrażenie ...

 

 

natomiast w kwesti elastycznośći to auto Twojego kolegi właściwie nie może się równać do diesla... jak jedzie na "D" to w momencie kickdownu zanim zredukuje do właściwego biegu Twojego auta już nie będzie...

redukcja biegu nie trwa 2 sekundy :) Zresztą jak masz zamiar się ścigać to nie jedziesz 100 km/h na 6 biegu :duh:

 

pisałem o elastyczności nie o ściaganiu, przy małych prędkosciach (~100km/h) na 6 biegu elstyczność diesla w odniesieniu do benzyny nawet do super silnika roku 3,5i to przepaść...

 

w przypadku ścigania pewnikiem jest, że 335i zawsze wygra z 335d, niezależenie czy będzie to od 0 do 100, czy od 100 do 200

 

w przypadku elestyczności jest odwrotnie

 

jak wczesniej napisałeś, że "nie rozumiesz" to nie będę tłumaczył (od tego są "podręczniki"), empirycznie: wystarczy się przejechać i zmierzyć czas nawet zwykłym zegarkiem z sekundnikiem, dokładność pomiaru przy takich różnicach nie będzie miała znaczenia...

 

1001 licznik wybił, czas na "urlop" od forum :mrgreen: , pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Moderatorzy
Opublikowano

Z tego co pamiętam jak opisywałeś swój start:

koniec zabawy, szybciej nie umiem :mad2:

 

wynik: 5,78 :8)

 

auto startując zawsze "ruszało" bokiem z zarzutem do +/- 1m, po kontrze powolna stabilizacja i ogień na do przodu, do bezpiecznego pomiaru potrzebne minimum 2 pasy ruchu...

 

to widać że robiło to na Tobie wrażenie.

Moc masz podobną do seryjnej 335i bo wiadomo, że mało która ma te 306 KM. NM masz 200 więcej, a czas i tak gorszy.

 

przy małych prędkosciach (~100km/h) na 6 biegu elstyczność diesla w odniesieniu do benzyny nawet do super silnika roku 3,5i to przepaść...

 

faktycznie przepaść od 80 km/h do 120 km/h na 5 biegu różnica między 335i a 330d to całe 0,2 s ----->

empirycznie: wystarczy się przejechać i zmierzyć czas nawet zwykłym zegarkiem z sekundnikiem, dokładność pomiaru przy takich różnicach nie będzie miała znaczenia...

:8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.