Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie.

 

Mam zamiar kupic E61 z polowy 2007 roku.

Auto ma silnik 30d 235KM i przebieg 150tys.

Na co szczegolnie zwrocic uwage przy zakupie tego auta z tym przebiegiem.

Co sie zmieniono w silniku 235KM w stosunku do wersji 231KM.

Czy wystepuja te same problemy z pekaniem kolektora wydechowego i urywaniem sie klapek w kolektorze dolotowym w wersji 235KM ?

 

Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz.

Edytowane przez goblinp
Opublikowano

kolektor jest wzmocniony juz od 231KM... ale przy tym przebiegu i tak zaleca sie go wymienic- jak poczytasz o kolektorze to bedziesz wiedzial ze jest traktowany jako czesc eksploatacyjna, szczegolnie po takim przebiegu;

 

ps klapki sie urywaly w kolektorze dolotowym a nie wylotowym; :idea:

 

co do awaryjnosci-nie ma znaczenia czy kupisz 218, 231, 235 KM... wszystko zalezy jak auto bylo traktowane;

co sprawdzic ? wszytko masz na forum-tylko poszukaj; najwazniejsze aby auto bylo pod opieka fachowcow (ASO) sprawdz po VIN jak czesto dany egzemplarz byl w ;

 

pzd K

pozdrawiam Konrad
Opublikowano

ps klapki sie urywaly w kolektorze dolotowym a nie wylotowym; :idea:

posta pisalem w pospiechu i popelnilem gafe :oops:

post poprawiony

dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam

Opublikowano

Mam 530d z końca 2007 ,przebieg 66 tys.km i jak narazie ( odpukać ) żadnej awarii .

Myślę,że te silniki 3.0d już od modelu E39 są tak bardzo dopracowane ,że praktycznie bezawaryjne za wyjątkiem osprzętu ( przepływomierz,turbo , kolektor itp. ) .

235 KM wynika pewnie z innego oprogamowania ale też chętnie dowiem się czegoś więcej na ten temat .

Opublikowano
w nowoczesnych silnikach raczej nic sie nie psuje a zwłaszcza w takich, które są robione juz od dawna i jak to w przypadku BMW bywa są dość dopracowane. Jak zwykle największe problemy zdarzają sie z cała reszta czyli z osprzętem. W samym silniku nie ma co sie zepsuc.

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
w nowoczesnych silnikach raczej nic sie nie psuje a zwłaszcza w takich, które są robione juz od dawna i jak to w przypadku BMW bywa są dość dopracowane. Jak zwykle największe problemy zdarzają sie z cała reszta czyli z osprzętem. W samym silniku nie ma co sie zepsuc.

Osprzet / to znaczy silnik... :8) - Turbo- wymiana zalecana co 160.000 km., Kolektor- wymiana zalecana co 150.000., Filtry Abgazu- wymiana zalecana 160.000., itp, itd wymien silnik przy 160.000 i bedzie ok. :P

Jak bysmy wszyscy na przepisy patrzyli, to bysmy co 2-3 lata auta zmieniali... :mrgreen:

Opublikowano

Mam do wyboru dwa auta z bardzo podobnym wyposazeniem (oprocz nawigacji).

 

e60 530d M Sport (231KM) 2006 104kkm brak navi, jasna skora

e61 530d M Sport (235KM) 2007 148kkm z navi, czarna skora

 

Bardziej sklaniam sie do kupna e61 model po lifcie.

Oba auta serwisowane u dealera. Mam obawy co do automatu (najprawdopodobniej olej nie byl wymieniany w obu przypadkach) i samopoziomujacego zawieszenia w kombi (trwalosc na polskich drogach).

Zastanawiam sie co po kupnie powinienem wymienic ( koletor dolotowy na pewno wymienie).

 

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

Opublikowano

E60 bey navi :shock: jeszcze czegos takiego nie widzialem?!

Jesli auta byly serwisowane to na perno olej w automacie nie byl wymieniany( wedlug Bmw nie wymienia sie) robia wymiane na specialna prosbe wlasciciela lub jak sie pojawi wyciek. Odnosnie samopoziomujacego zawieszenia to z tego co wiem jest lepsze niz sprerzyny(zadziej sie psuje) sprerzyny z tylu pekaly nagminnie(choroba Bmw) a nivo jak juz sie zepsuje wcale duzo wiecej nie kosztuje.

Bierz e61 :wink:

Opublikowano
Mam do wyboru dwa auta z bardzo podobnym wyposazeniem (oprocz nawigacji).

 

e60 530d M Sport (231KM) 2006 104kkm brak navi, jasna skora

e61 530d M Sport (235KM) 2007 148kkm z navi, czarna skora

 

Bardziej sklaniam sie do kupna e61 model po lifcie.

Oba auta serwisowane u dealera. Mam obawy co do automatu (najprawdopodobniej olej nie byl wymieniany w obu przypadkach) i samopoziomujacego zawieszenia w kombi (trwalosc na polskich drogach).

Zastanawiam sie co po kupnie powinienem wymienic ( koletor dolotowy na pewno wymienie).

 

 

 

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

 

jasna skora na taxi :mrgreen: :mrgreen:

pozdrawiam Konrad
Opublikowano
jasna skora na taxi

autem bedzie jezdzila kobieta i raczej nie na taxi.

235 KM wynika pewnie z innego oprogamowania ale też chętnie dowiem się czegoś więcej na ten temat .

Zastanawiam sie czy do wersji 231KM mozna wgrac program z 235KM i uzyskac te same parametry (np. spalanie). Czy raczej silnik 235KM ma inne wtryski.

Jak wyglada sytuacja z czesciami do obu silnikow czy sa to te same czesci, czy raczej nie.

Opublikowano
jasna skora na taxi

autem bedzie jezdzila kobieta i raczej nie na taxi.

235 KM wynika pewnie z innego oprogamowania ale też chętnie dowiem się czegoś więcej na ten temat .

Zastanawiam sie czy do wersji 231KM mozna wgrac program z 235KM i uzyskac te same parametry (np. spalanie). Czy raczej silnik 235KM ma inne wtryski.

Jak wyglada sytuacja z czesciami do obu silnikow czy sa to te same czesci, czy raczej nie.

 

 

No i tu kolego pomylka:P Wraz z wersja 235 jak weszla z X5 , szastosowanoelektroniczne sterowanie skrzynka (nowy lewarek) a sam silnik pomimo pozornie malego wzrostu mocy jest calkowicie nowa konstrukcja ;) Znacznie odchudzona... co do wgrania programu, to program sie modyfikuje a nie wgrywa od innego auta! Nawet takiego samego, poniewaz do konca bedziesz mial choinke z swiecacych kontrolek :)

KORZYSTASZ Z WIEDZY BMW KLUB POLSKA? PODZIEL SIĘ WIEDZĄ Z KLUBEM !
Opublikowano
sam silnik pomimo pozornie malego wzrostu mocy jest calkowicie nowa konstrukcja ;) Znacznie odchudzona...

dziekuje za rzetelna odpowiedz i pozdrawiam :)

Opublikowano
231 i 235 różni się tylko wtryskiwaczami i oprogramowaniem w sterowniku, reszta to samo, nie mieszajcie ludziom w głowach :D 235 ma takie same wtryski jak 286 czyli ta na podwójnym turbo i to wszystko, w obydwu sterowanie edc 16 .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.