Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

mam okazje niedrogo kupić 21-letnie (1989) 5er E34

 

stan karoserii oraz wnętrza do mnie satysfakcjonuje. Przebieg wynosi grubo ponad 300tys.

 

Chciałbym prosić forumowiczów o mniej lub bardziej optymistyczne "proroctwa" nt tego, na jakie wydatki remontowe odnośnie spraw typu silnik/napęd może być narażony mój portfel po zakupie. Jakie są typowe przypadłości tego rocznika/silnika z przedziału przebiegów rządu 300k

 

Proszę o pomoc,

 

pozdrawiam

Opublikowano
Poczytaj troszkę forum to zobaczysz. W tej marce 300 tyś to prawie nic. Ja kupiłem w listopadzie Buńkę 530i 1989. Super samochód. Miałem problem z akumulatorem, ale to nie jej wina.
Opublikowano
mysle ze nic cie nie czeka jak kupisz dobry egzemplarz , jedyne wymiana płynów eksploatacyjnych
http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Opublikowano

Ja kupielm wlasnie takie auto tylko 520 , 2 dni temu.... :o

do zrobienia teoretycznie byly tylko amory i gumy na wachaczaach.... :)

dzis mam bardzo duzy problem, bo okazalo sie ze jest przegnite mocowanie mostu.... :mad2:

i czeka mnei rzynajmniej 1000 zł z kieszeni (mowie o samym moscie) :duh:

Gosc nei chce przyjac auta z powrotem.... :nienie:

a mi juz brakuje sil...

Jesli znacie kogos kto by to dobrze zrobil ze slaska lub malopolski to dajcie znac...

Opublikowano
m20 to jest tak prosta konstrukcja, ze niewiele sie tam moze popsuc. a jak juz sie cos posypie, to jak ma sie pojecie o mechanice, to mozna silnik na parkingu rozebrac. czeci silnika tez drogie nie sa, wiec wszystko warto robic na biezaco. na pewno nie oszczedzaj na codziennej eksploatacji, a bedzie ci sluzyc. co do zawieszenia, to sa to elementy eksploatacyjne i same z siebie musza sie zuzywac :)
Opublikowano
Witam, ja w swojej beci wymieniłem łozyska za tym poszły przewody hamulcowe, linki recznego i okładziny poniewaz wszystko juz było tak skorodowane ze musiałem po odcinac bo sie odkrecic nie dało...koszty czesci i wymiany nie małe...uwazaj na to co kupujesz:)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jak masz chęci, dostęp do kanału to sam możesz wiele porobic, części nie są powalająco drogie, śmiem twierdzic że do fiata zdażają sie droższe częsci. Warunek to karoseria w odpowiednim stanie. Jak blacharka jest w złym stanie to nie ma sensu się w takie auto pakowac.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano

Po zakupie nie zapomnij o rozrządzie. A tak jeśli wszystko ok-to bierz.

Pozdrawiam :)

Może być każde auto,pod warunkiem że będzie to BMW...
Opublikowano
jezeli masz mozliwosc, wykrec swiece zobacz w jakim sa stanie i czy nie "stoja" w oleju. dobrze by bylo sprawdzic kompresje (jesli masz taka mozliwosc) jezeli buda jest w dobrym stanie to z reszta powinienes sobie poradzic ;] jest gaz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.