Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Czy trzeba ustawiać zbieżność po wymianie Wahaczy i łącznika stabilitatora, nic więcej nie ruszałem.

 

Z góry dzięki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja po wymianie wahaczów musiałem pojechac na ustawienie zbieżności.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I co Tobie ustawiali po wymianie wachaczy ?? Chłopie jak nie ruszaja końcówek i drążków to co chcesz ustawiać ?? Od kiedy na wachaczu reguluje się zbieżność ?? Możesz jechać sprawdzić ale raczej nie będziesz potrzebował jej ustawiać, no chyba że gość walił młotem przy wyjmowaniu wachaczy ....
Krzysztof
Opublikowano
po wymianie wachaczy zbieżność się delikatnie zmieniła ,natomiast po wymianie amorów nic sie nie zmieniło także po wymianie wachaczy wskazana zbieżność
Opublikowano
I co Tobie ustawiali po wymianie wachaczy ?? Chłopie jak nie ruszaja końcówek i drążków to co chcesz ustawiać ?? Od kiedy na wachaczu reguluje się zbieżność ?? Możesz jechać sprawdzić ale raczej nie będziesz potrzebował jej ustawiać, no chyba że gość walił młotem przy wyjmowaniu wachaczy ....

 

Kolego bez urazy, chyba za bardzo nie ogarniasz tematu. Trzeba skontrolować i ewentualnie ustawić.

Opublikowano
Witam

Czy trzeba ustawiać zbieżność po wymianie Wahaczy i łącznika stabilitatora, nic więcej nie ruszałem.

trzeba ustawiać

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ustawia się wtedy jak jest taka potrzeba, czy będzie potrzebna w Twoim przypadku zależy od wielu czynników, nawet takich czy wahacze które założyłeś są identyczne z tymi co wymieniałeś, a z tym bywa różnie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I co Tobie ustawiali po wymianie wachaczy ?? Chłopie jak nie ruszaja końcówek i drążków to co chcesz ustawiać ?? Od kiedy na wachaczu reguluje się zbieżność ?? Możesz jechać sprawdzić ale raczej nie będziesz potrzebował jej ustawiać, no chyba że gość walił młotem przy wyjmowaniu wachaczy ....

 

Kolego bez urazy, chyba za bardzo nie ogarniasz tematu. Trzeba skontrolować i ewentualnie ustawić.

 

Kolego żebys tylko potrafif ogarniać temat jak ja to byś był dobry... Chyba sam nigdy nic przy swoim aucie nie robiłeś i dlatego piszesz takie bzdury. I czytaj ze zrozumieniem. Napisałem że mozna sprawdzić.

Krzysztof
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ŁoŁ jakie mniemanie masz o sobie :) raczej za duże. Wszyscy dobrze widzą co napisałes wyżej. Wymieniłem obydwa wahacze i odrazu było oczywiste ze muszę pojechac na geometrię kół ponieważ kierownica przy jezdzie na wprost była skręcona ok. 4cm. a wczesniej była idealnie prosto.
Opublikowano
żeby określic połozenie danej płaszczyzny w przestrzeni potrzebne sa trzy punkty. Zwrotnica w naszych samochodach jest taką płaszczyzną podpartą na górnym mocowaniu amortyzatora, dolnym sworzniu wahacza i końcówce drążka kierowniczego. Jakiekolwiek przesunięcie jednego z tych punktów powoduje zmianę połozenia tej płaszczyzny - zwrotnicy tzn zmianę kąta pochylenia koła i zmianę zbieżności. Tyle teorii. Kiedyś miałem fiata na zbieżnosci, załozony nowy wahacz był 1.5 cm !!! dłuzszy od starego a ja sie dziwiłem dlaczego brakło gwintu do regulacji na drązku. Tak wiec naprawy zawieszenia należy robic przed geometrią kół. Dla przykładu przesunięcie osi obrotu sworznia zewnętrznego o 1mm moze spowodować zmianę zbieżności o 3mm a to juz jest poza dopuszczalna tolerancją.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.