Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie masz zaworka. Pownien byc zamontowany na przewodzie doprowadzajacym paliwko do pompy. Ale jak wszystko z twoim autem ok to nic nie dokladaj :)

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam.

Problem nieszczelności układu paliwowego niestety również nie ominął mojego diselka :(

Zapowietrza się rzadko ale za to mocno, dwa razy zapowietrzył się ostro podczas jazdy tak, że auto zgasło.

Za pierwszym razem myślałem, że nie mam po prostu paliwa, paliła się rezerwa na której zrobiłem 20 km, no ale pomyślałem że pływak się zawiesił. Wlałem paliwo, w końcu zapalił i pojechałem uradowany.

Jednak szczęście nie trwało zbyt długo, akurat gdy się spieszyłem znów się bydlak zapowietrzył a i tym razem miałem jakieś 20 litrów w baku.

 

Ostatnio patrzyłem na wężyk i widać czasem bąbelki powietrza.

 

Po przeczytaniu różnych postów postanowiłem zajrzeć do baku, wymontowałem pompę, włączyłem ja do prądu, działa.

Wymieniłem ten wężyk co na niej był na nowy, nowe obejmy.

Patrzę pod machę a tam znowu widać bąbelki !

Sprawdziłem wężyki przelewowe na wtryskiwaczach, wszystkie suchutkie, nigdzie nie widać żadnego przecieku.

 

Gdzie jeszcze może ciągnąć powietrze :?:

 

Przyznać muszę, że patent z pompą w baku to dla mnie całkowite zaskoczenie :shock: :shock: :shock:

Całkowicie nie rozumiem jak wtyczka z napięciem może być w baku :shock:

BMW E30 316i 1.8 M10B18 coupe

BMW E30 318i M40 coupe

BMW E34 525td touring

  • 1 rok później...
Opublikowano

Mam taki problem ze przy stanie 20 litrow w baku i gasnie od 40 juz ciezko pali, zaworek zwrotny zalozony, pompa w baku (nie wiem nowa ale moze padla) wezyki suche (sprawdzone w komorze silnika) wiem jedno ze przy 20 litrach lapie powietrze, bak czysty myslalem ze jest syf.

 

Pozdrawiam i licze na pomoc.

  • 6 lat później...
Opublikowano
Witam,mam e38 w TDS-ie,ja borykam się z tym problemem już długo wczoraj odebrałem autko od mechanika bo także w węzyku między filtrem paliwa a pompą wtryskową widać było ogromne bąble powietrza zasysane przez pompę wtryskową do tego pompa ciekła,pompa została uszczelniona i podobno wymienił ten elektryczny pozycjoner autko zapałało niestety miało muła i nie chciało przyspieszać tak jak powinno,założyłem dzisiaj zawór zwrotny przed filtrem paliwa dla pewności chociaż jeden jest w zbiorniku ale podczas jazdy 3 razy mi zgasł w przeciągu 4 kilasów dojechałem do domku otworzyłem maskę i niestety zaciągało tyle powietrza że w głowie się nie mieści i nie wiem czy to czasami nie ciągnie przewodem paliwowym miedzy zbiornikiem a filtrem paliwa lub czy zbiornik nie ma wady,przestudiowałem zbiornik i pompka paliwa w zbiorniku nie podaje paliwa od razu na instalacje tylko pompuje paliwo do drugiej komory zbiornika a stamtąd dopiero idzie na instalacje a zawór zwrotny w tym zbiorniku znajduje się na środku zbiornika miedzy komorami i nie idzie się do niego dostać a wiem to na pewno bo widziałem rozcięty zbiornik od mojego modelu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.