Skocz do zawartości

320 i Dwójka przy 140


Macie36k

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,Panowie popełniłem największą pomyłkę w swoim życiu, jadąc na trójce około 140 zapiąłem dwójkę. Teraz moja lalka chodzi jak subaru (z tłumika wydaje całkiem inny dzwięk taki przerywany) przed tym zajściem chodziła równiutko. Proszę o pomoc, silnik nie pracuje raczej głośniej...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasyczny przykład wykrzywienia zaworów. Stary ściągaj głowice i do naprawy się zabieraj .Niestety tak się dzieje że zawory się wykrzywiają
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

;-( Tak myślałem. Sam też obstawiałem zawory, ale myślałem, że gdyby tłok się zderzył z nimi to by zgasła i nie paliła. Ale momentami chodzi dobrze, a czasem jakby nie palił któryś cylinder. Dodam jeszcze,że przy tej mojej redukcji połknęła sporo oleju. A nie brała ani grama. Zostawiłem na warsztacie, mają mi sprawdzić kompresję i sprawa będzie jasna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno przekreciles troche silnik niestety :cry2: sprerzyny nie zdarza wycofac zaworow i tlok im pomaga a jak bardzo to zalezy juz od obrotow. Tez sie tak dzieje jak zabraknie iskry w aucie wtedy gasnie swiatlo i po ciemku tez tlok moze w zawory uderzyc :D maly zarcik a tak na powaznie nie pal jej tylko zciagaj na momencie glowice i patrz co jeszcze mozna uratowac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety panowie mają rację mój kumpel zajezdził tak nowe porsche 911 :x

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

My BMW foto: http://img85.imageshack.us/g/p1030826.jpg/

Chip Tuning wykres: http://img690.imageshack.us/img690/4972/hamowniawykresbmw.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wejdz na turbobmw.pl i skontaktuj sie z uzytkownikiem jacopolo mysle ze ci duzo pomoze glownie w sprawie zrobienia glowicy :cool2: Najlepszy ekspert jakiego znam :8) mozliwe ze tloki sa ok wiec remont glowicy kolo 1-1,5 w zaleznosci od uszkodzenia uszczelka i nowe sruby 200 zl i koniec wydatkow

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zdjęciu głowicy ujrzałem widok, który będzie prześladował mnie w koszmarach... Prawie wszystkie zawory do wymiany. Dziękuję do widzenia. Jeśli okaże się, że jeszcze coś, to moje następne bmw będzie w automacie;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.