Skocz do zawartości

520D N47 wymiana koła pasowego


dziqsek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zarejestrowani

Witam!

 

Kolega ma 520d ze 177konnym silnikiem N47 i ma do wymiany koło pasowe i jest ciekawy jak się je samemu wymienia.

Wiemy , że w m47 jest jedna spora śruba i trzeba ją zablokować, ale w N47 są 4 mniejsze śrubki i z ciekawości, czy koło też trzeba jakoś zablokować?? Czy wymienia się równie ciężko jak w m47 czy może jakoś łatwiej ??

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Dobra jesteśmy już po więc sam sobie odpowiem. W porównaniu do M47 gdzie jest jedna wielka śruba - taka jaką się skręca szyny, w N47 są cztery zwykłe śruby do odkręcenia troszkę dłuższym kluczem lub pistoletem jak mają wulkanizatorzy, nie trzeba podnosić samochodu ani ściągać osłon silnika, wystarczające dojście jest od góry.

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.