Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam kolegów a mianowicie prosze was o pomoc od jakiegoś czasu zaobserwowałem że jak są wysokie temperatury i się troszkę pojeżdzi z przodu zaczyna coś skrzypieć przy skręcaniu ( obojetnie w którą stronę )bardzo mnie to denerwuje , dzieje się to tylko wtedy jak jest wysoka temperatura jest to takie dziwne skrzypienie jak by jakas guma czy cos takiego może ktoś z was maiał podobny problem?? proszę o pomoc POZDRAWIAM!!!!!

 

 

MOD EDIT: A mnie zęby "czeszczą" jak widzę takie błędy w pisowni ....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Było o tym na forum.

Prawdo podobnie trzeszczy guma na kolumnie kierowniczej w miejscu gdzie kolumna przechodzi przez gródź do komory silnika.

Zwyczajnie chodzi na sucho.

Podaj jej smaru i powinno być OK.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Ja nie chce krytykować pisowni niech mu tam CZESZCZY........Ja mam problemik natomiast taki; prawe przednie zawiaski tzn przy kreceniu kier na postoju czy przy ruszniu wyraznie słysze takie dziwne skrzypienie tak jakby guma o blache tarła.Nie wazne czy kręce w prawo,lewo.Tylko prawe koło.Mam to od początku czyli miał wóz wtedy 110tys.org.Obecnie 175.Nie wiem co to jest ponieważ nic w zawiaskach nie robiłem.Chyba pora sprawdzic bo w dodatku na płyciutkich nierównościach jak pracuje zawieszenie to słyszalny jast stukot,takie puk,puk...wiadomo zalezy od nierówności.Moze coś doradzicie co to za stuki i to skrzypienie.Sorki za obj. pytania.POzdr
Opublikowano
To najprawdopodobniej zwrotnica wam trzeszczy,szczerze to wątpię że są w niej jakieś kalamitki do smarowania w E39 -ale warto sprawdzić tuleje w zwronicach.
Opublikowano
To najprawdopodobniej zwrotnica wam trzeszczy,szczerze to wątpię że są w niej jakieś kalamitki do smarowania w E39 -ale warto sprawdzić tuleje w zwronicach.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: BMW miało zwrotnice i do tego ''kalamitki'' czytaj [smarowniczki] no cosik nowego :mrgreen: poczytajcie, zajrzyjcie tu; http://www.realoem.com/bmw/select.do tam wszystko jest namalowane.

Opublikowano
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/m/n/9.png Narysowane wszystko jak na dłonii prócz kalamidki.Wiec nic to nie dało póki co.Jeżeli kolego spotkałes sie tam z kalamidką opisz mi prosze co i jak.Pozdr
Opublikowano

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: BMW miało zwrotnice i do tego ''kalamitki'' czytaj [smarowniczki] no cosik nowego :mrgreen: poczytajcie, zajrzyjcie tu; http://www.realoem.com/bmw/select.do tam wszystko jest namalowane.

A co kolega taki zdziwiony? :shock: Każde BMW i każdy samochó ma zwrotnice w układzie kierowniczym - niektórzy nazywają je 'klamry' albo jeszcze inaczej,(kumaci na pewno zrozumieli o co mi chodzi),co do smarowniczek to napisałem że ich nie ma ,ale w starych modelach były. Poszukaj na alegro ile jest ofert sprzedaży zwrotnic do BMW.Może wyraziłem się niezbyt jasno ale chodziło mi o sworzeń zwrotnicy, on nieraz się wyrabia i może piszczeć.

Opublikowano
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/m/n/9.png Narysowane wszystko jak na dłonii prócz kalamidki.Wiec nic to nie dało póki co.Jeżeli kolego spotkałes sie tam z kalamidką opisz mi prosze co i jak.Pozdr

Co wy z tymi kalamitkami,ja tylko wspomniałem że kiedyś w starych samochodach były,-teraz nie ma,trzeba rozebrać i wymienić swożeń w zwrotnicy, ewętualnie zwrotnice.Nieda się tego określić bez rozebrania.Poszukaj na forum, gdzieś to ktoś opisał ze zdjęciami. :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.