Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Prawda jest taka, że ORI też nic nie brakuje.....................oprócz ledów :wink:
  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Bardzo ladnie wyglada przy tym bialym kolorze, ale szybki mogly by byc przyciemnione. ORI, tez probowalem przyciemniac specjalna farba do przyciemniania ale...powiedzmy, ze mi nie wyszlo :oops: , wiec pozostalo tylko kupic LED'ki.
Opublikowano
Z drugiej strony, jak na klapie jest napis 330xd do ja nie mam więcej pytań :) Może być nawet różowy w białe kropki, wszystko jedno :)
virus by Masters - 190km, 395Nm
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
dla tych co nie wierza w możliwosc przeszczepienia lamp przod i tyl z wersji po lifcie, do przedliftingowej bety :)

 

nota bene pieknie prezentuje się!

 

http://www.moto.allegro.pl/item1141845904_bmw_320d_m_individual_lifting_2009.html

 

fakt...ładnie się prezentują ...........

jak by któryś z kolegów miał auto przedliftowe z poliftowymi lampami i doszedłby do wniosku, że sprzedając furke nie odzyska kasy w to wsadzonej to prosze o info. Chętnie wezmę dla Żonki poliftowe lampy. Oczywiście dopłata z mojej strony :D zaznaczam, że części z mojej strony to nie "ulepy" bo auto z 06 z polskiego salonu bez zbędnych przejśc.... :P

Opublikowano
dla tych co nie wierza w możliwosc przeszczepienia lamp przod i tyl z wersji po lifcie, do przedliftingowej bety :)

 

nota bene pieknie prezentuje się!

 

http://www.moto.allegro.pl/item1141845904_bmw_320d_m_individual_lifting_2009.html

 

Jesli chodzi o lampy to owszem mozna przelozyc (przy czym tyl razem z klapa), zaprogramowac i beda smigac.

Jesli chodzi o to konkretne auto to jest to rocznik 2005 a ma wszystko z modelu po lifcie. Dotyczy sie to lamp wszystkich, klapy, maski, wnetrza (zobaczcie na iDrive i navi) itd itd. Zalecana bylaby ostroznosc przy tym wozie.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

akurat idrive ma z wersji przed liftem ( nie ma przycisków do bezpośrednieogo dostępu do radia, cd, navi, setup, phone,... wszystko? :wink: ).

 

Podejrzewam, ze gosc dostał strzał w tył i komuś poprawił przodem, czyli częsta stłuczka przed skrzyżowaniamia. Teraz zrobił ładnie buma i opyla go jako polifta :wink:

 

Albo....mój kolega mając wersje Vectry C przed liftem wymienił wszystko co było potrzebne do polifta bo.....miał taki kaprys :)

 

Swoją drogą interesuje mnie, czy montaż kierownicy z łopatkami jest bezproblemowy, czytać wymaga tylko programowania. Mnie się łopatki podobają :P

Opublikowano

DZIĘKI WIELKIE za zamieszczenie zdjęć- samochód wygląda zupełnie inaczej (zdecydowanie lepiej!) z takimi światłami ;)

 

Zgodnie z obietnicami zamieszczam fotki. Jesli ktoś ma życzenie to w nocy tez zrobie. Błędów spalonej żarówki niema. Co do opóźnienia między stopem centralnym a diodami to minimalne występuje. Mi sie podobają, ale sami musicie ocenic.

 

To ja w takim razie miałbym życzenie- gdybyś znalazł chwilkę, to pstryknąłbyś kilka fotek w nocy ;-)?

 

dla tych co nie wierza w możliwosc przeszczepienia lamp przod i tyl z wersji po lifcie, do przedliftingowej bety :)

 

nota bene pieknie prezentuje się!

 

http://www.moto.allegro.pl/item1141845904_bmw_320d_m_individual_lifting_2009.html

 

A jak to wygląda w E90 (sedanie)?? Też trzeba klapy (przednią i tylną) zmieniać, żeby założyć poliftingowe światła?

 

Pozdrawiam,

Przemek.

Opublikowano
Z przodu bedzie pasowac. Z tylu trzeba wymienic pokrywe bagaznika, gdyz jest inny ksztalt trojkacikow w klapie.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Opublikowano

Ok, czyli rozumiem, że 'właściwa część' tylnych świateł będzie pasować, natomiast kłopot jest z trójkątami- trzeba wymienić klapę... Z przodu- nie ma zadnego problemu.

 

DZIĘKI WIELKIE za info ;)

 

Pozdrawiam,

Przemek.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Powiem krótko i na temat...: WYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS !!! :D

 

Pozdrawiam,

Przemek.

Opublikowano

A jak jest z tym dodatkowym światłem STOP przy nagłym hamowaniu? Czy w tych 'ledowych' lampach też jest to uwzględnione?

 

Pzdr,

Opublikowano
A jak jest z tym dodatkowym światłem STOP przy nagłym hamowaniu? Czy w tych 'ledowych' lampach też jest to uwzględnione?

 

Pzdr,

 

Jakim dodatkowym światłem stop? Mozesz mi to wytłumaczyć bo nie bardzo rozumiem.

Opublikowano
eXiDe chodzi o system II stopniowego hamowania (normalne hamowanie -zapala się tylko jedna żarówka w lampie, hamowanie awaryjne- zapala się druga żarówka). Te lampy ledowe też ten system uwzględniają i dlatego theszakal zmostkował przewody aby świeciły wszystkie diody nawet przy delikatnym hamowaniu.
Opublikowano
Nawet nie wiedziałem ze jest coś takiego tylko się dziwilem ze połowa ledow mi świeci. Ale ja ten mostek zostawie bo tak fajniej wyglada.

Pozdro

:duh: niezly numer z tym dwustopniowym stopem. Ja bym też zostawił ten mostek :cool2:

dobrze ze nikt nie wieszał psów na producencie ze fuszerke odstawia z tymi ledami :lol:

Opublikowano
Ja wlasnie pomyslalem jak zobaczylem , ze kolega zmostkowal, o fuszerce. Nigdy bym sie nie spodziewal dziwnych, dwustopniowych swiatel stopu. Czlowiek codziennie sie czegos uczy :)
  • Moderatorzy
Opublikowano
W instrukcji o tym jest napisane :D Nowe 5 GT i nowe 5-ki mają awaryjne stopy jak F1 czyli szybko miga czerwony stop - to wygląda fajniej i znacząco wyraźniej.

Pozdrawiam,



Trzastek

BMW Klub Polska

Opublikowano
Wydaje mi się ze system spotykany w innych autach czyli światła awaryjne podczas nagłego hamowania to lepsze rozwiazanie. Ale to tylko moje zdanie

system z awaryjnymi jest raczej "słaby". Jechalem za kolega ktory lecial 307. Fakt, poruszalismy sie raczej dosyc "sprawnie" po Mazurskich drogach, ale system jest zbyt czuly. Efekt byl taki, ze co chwile lecial na awariach. Ale to takze tylko moje zdanie :lol:

Opublikowano
Wydaje mi się ze system spotykany w innych autach czyli światła awaryjne podczas nagłego hamowania to lepsze rozwiazanie. Ale to tylko moje zdanie

system z awaryjnymi jest raczej "słaby". Jechalem za kolega ktory lecial 307. Fakt, poruszalismy sie raczej dosyc "sprawnie" po Mazurskich drogach, ale system jest zbyt czuly. Efekt byl taki, ze co chwile lecial na awariach. Ale to takze tylko moje zdanie :lol:

 

W audi działa to dużo lepiej. Raz mi się tylko włączyły jak dałem hamulec całkowicie w podłogę. Ale miałem na myśli głownie to ze awaryjne są bardziej widoczne niż dodatkowa zarowka swiecaca jednostajnie i z taka sama mocą jak standardowy stop.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

myślałem, myślałem i kupiłem lampy takie jak theszakal paczka dotarła i tu :mad2: w paczce jedna lampa biało-czerwona a druga smoked (lub jak kto woli blackline). jakiś pech mnie prześladuje bo jak zamówiłem podświetlenie tablicy rejestracyjnej to jedna lampka przyszła spalona

 

a tak przy okazji to czy też mieliście przy tych lampach jakieś takie boxy przez które się je podłącza :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.