Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ehhhh no to lipa, samemu się za to zabierać to może być ciężko zwłaszcza jak się nie ma swojego kanału :/. Chyba że robić to razem z wymiana poduszek pod silnikiem ??
BMW E46 320D 2000r.
  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
dla jednego głupiego zaworka trzeba poświęcić cały dzień, bo rozbierania jest od cholery :? Do tego dochodzą koszty uszczelnienia misy olejowej. Bez kanału i wieszaka nie da rady.
Opublikowano
o co chodzi mojej buni też tak macie??

balu tutaj nic innego nie pomoże jak tylko i wyłącznie czyszczenie/WYMIANA zaworu dławiącego w pompie olejowej. W czasie eksploatacji ulega wypracowaniu i zanieczyszczeniu przez co traci szczelność i brak podtrzymania oleju. Ten spływa do misy i zanim pompa nabije ciśnienie [olej do popychaczy] mijają 3 sekundy pracy "na sucho"... a właśnie tutaj zawór powinien spełniać swoją rolę i utrzymywać zapas oleju do ponownego "miękkiego" uruchomienia silnika. To jest zespół części:5,6,7,8,9.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2103&hg=11&fg=30

pozdr,

 

dzieki wielkie za odp :cool2: szkoda tylko ze tyle roboty przy tym aj... przy wymianie oleju którą planuje za ok 2 miesiące zastosuje płukanke LM i zobaczymy jak efekt bo szczerze nie chce mi sie pół samochodu rozbierac :(

Opublikowano
Pam identycznie, od jakiegos czasu przy starcie silnika zapala sie na jakies 15 sek. zolta kontrolka cisnienia oleju.

Przy okazji pojawiła się również żółta kontrolka CHECK ENGINE. Na szczescie to byl tylko blad, ktory przy okazji wykasowalem podlaczajac sie do komputera.

... ale ta osoba, ktora mi go wykasowywala (a sie zna:)) stwierdzila, ze nie powinienem za duzo jezdzic i jak najszybciej sprawdzic cisnienie oleju, bo jest prawdopodobienstwo, ze nawala pompa i bedzie konieczna jej wymiana.

To bylo dzisiaj, wiec jutro jade sprawdzic cisnienie oleju.

 

c.d.n.

 

pzdr

 

Jeżeli pali się czerwona to na pewno masz problem i polecam bardzo szybką wizytę w warsztacie , to może być pompa oleju , jeżeli natomiast pali się na żółto to jest to czujnik poziomu oleju, sprawdź poziom oleju , jeżeli jest ok to odpuść sobie , wymiana czujnika to kosztowna sprawa a wystarczy raz na jakiś czas sprawdzić olej , jest to częsta wada w tym silniku , kontroluj olej i bedzie w porządku

pozdrawiam

Opublikowano
Jeżeli pali się czerwona to na pewno masz problem i polecam bardzo szybką wizytę w warsztacie , to może być pompa oleju

aż tak radykalnie od razu podejrzewać pompę [??] Na początku naciąg paska, drożność "smoka" itd.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jeżeli pali się czerwona to na pewno masz problem i polecam bardzo szybką wizytę w warsztacie , to może być pompa oleju

aż tak radykalnie od razu podejrzewać pompę [??] Na początku naciąg paska, drożność "smoka" itd.

 

kolego bardzo wyraźnie napisałem "to może być pompa oleju " naciąg paska nie ma tu nic do tego , drożność smoka oczywiście , ale wiąże się to z wizytą w warsztacie , bynajmniej tak bym doradził , pozdrawiam :8)

  • 9 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.