Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich i mam prosbe o pomoc otóż dzisiaj jechałem sobie autostradą ok 180-200 km/h

i nagle musiałem przychamowac bo zjechał na mój pas inny samochód i po hamowaniu wytraciłem predkosc do ok. 130km/h , nastepnie but w podłoge a auto doszło do 140 km/h i koniec ani km więcej

Przejechałem taką predkoscia ok 5 km i potem wszystko wróciło do normy :D

Moje pytanie co to było???

Z góry dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam :D

Opublikowano

1. Zaworek turbo

2. Zaworek ERG

3. Problemy z przeplywka

 

W tej kolejnosci bym sprawdzal.

Opublikowano

Zaworek nr. 1 -> http://static.bmwfans.info/images/epc/NDk3ODZfcA==.png

Przeczyscic nalezy -> http://img247.imageshack.us/img247/3761/elektrozaworls8.jpg siatke na zaworku, uwazaj na piny mocujace obudowe bo odpadaja

 

Jak sie nie chcesz w to bawic to -> http://www.allegro.pl/item1090404768_zawor_czujnik_turbiny_egr_bmw_e46_e39_e38_diesel.html

Mozna kupic za 120 zl poszukaj na allegro taki sam nowy ale za 120.

 

Mozesz tez zamienic zaworek turbo i erg. Choc u Ciebie problem wystapil tylko raz wiec trudno bedzie stwierdzic czy jest nadal czy nie.

Opublikowano
ja mial cos takiego i poprostu zaworek padl mi 116€ w ASO

-----------------------------------------------------




F06 640i Xdrive

-----------------------------------------------------

Opublikowano
moze zmienna geo lopatek turbiny?:>

co masz dokładnie na myśli??

mialem na mysli zmienna geometrie lopatek turbiny, jezeli silownik jest padniety albo zatarty, turbawka bdzie miala niedoladowanie albo przeladowanie;) ale bardziej wygalda mi to na zaworki:) zamiana miejscami elektrozaworu egr z turbo, nie zaszkodzilaby:) jak i samo wyczyszczenie egr, moznaby tez nasmarowac silownik turbiny smarem miedzianym, co tez nie zaszkodzi:)
Opublikowano

A wiec jak panowie myslicie przeczyscic zaworki i jezdzic dalej i obserwowac czy problem sie powtórzy??

Czy ten problem bedzie tez mógł się powtarzac przy mniejszych prędkosciach lub innych sytuacjach???

Dziekuje wszystkim za pomoc i pozdrawiam :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z czarnym kołnierzem to oryginalny BMW a srebrny ma Pierburg.
Opublikowano

Witam i odrazu dziekuje za wszystkie sugestie ale nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz, koledzy powyżej pisza o zamianie tego zaworu czyli mam rozumiec obydwa są takie same czyli turbo i erg

Czy powinienem wymienić obydwa???

Aha i czy ten zawór nie nazywa sie egr a nie jak pisza koledzy erg??? czy to pomyłka???

Pozdrawiam :)

Opublikowano
Nazywa sie EGR = exhaust gas recirculation. Oba sa takie same. Jak beda oba zanieczyszcozna podmiana to nie rozwiazanie. A jesli jedne to drugi musisz tez czyszczic albo kupic bo bedzie dlugo domykal zawor egr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.