Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szukam przedniej górnej rozpórki do E36 318is

mozecie zapodac mi jakies linki na allegro albo namiery kto chce sprzedac?

niałem rozpórke z 318 i była za wysoka i maska sie nie domykała z tego co wiem to z 325 jest nizsza ale niewiem czy pasuje?

pomozecie?

_________

Poprawiłem tytuł. Proszę zapoznać się z formatem tytułowania wątków!! Następnym razem dostaniesz ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
Karoseria byla taka sama w 318 i 325 a rozporki sa rozne zeby ominac silnik :D

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

Opublikowano
Karoseria byla taka sama w 318 i 325 a rozporki sa rozne zeby ominac silnik :D

tak ale rozpórka z 325 moze byc za niska i bedzie chaczyc o silnik

Opublikowano
Mialem na mysli ze ta z 318 nie moze chaczyc o maske :wink:

W związku ze złym stanem zdrowia nie prowadze już napraw BMW !!!!

A i od forum zacząłem leczenie :D

  • 1 rok później...
Opublikowano
Rozpórka stabilizuje pracę kielichów, ale by działało to jak powinno profil powinien być zamknięty czyli góra+dół. Górna rozpórka głównie pracuje na komfort psychiczny, no chyba że komuś już amory wychodzą z kielicha od rdzy to spoko można zakładać. Stosuje się je głównie do twardego zawieszenia, sportowego, budy BMW są dość sztywne same w sobie (oprócz egzemplarzy z alle po 1800). Auto robi się stabilniejsze jak masz komplet - góra/dół + przód/tył. Te gufniane rozpórki z alle są tyle warte co aluminiowe klatki skręcane do aut - działają na wyobraźnie jedynie.
tel. 514.99.46.99
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Bizon, nie do końca się zgodzę. Na dole co chciałbyś z przodu usztywnić?? Jest belka pod silnikim któ łączy podłużnice wiec nie za bardzo jest tam co usztywniać. Ewntualnie można kupić sztywne tukeja wahacz i tyle. No chyba ze jest tam co usztywniaćna dole a ja o tym nie wiem...

 

PZDR>

Opublikowano

Dolna spina kołyskę przednią z karoserią, zabezpiecza też miskę. Po za tym w autach nie obspawanych (drift,kjs itp.) pojawiają się pęknięcia.

Kiedy zawias jest twardy to jego rolę przejmuje też karoseria, nie mówię o cywilnych autach.

x-brace było montowane seryjnie w cabrio ze względu na małą sztywność budy.

Ja osobiście większą różnice odczułem po zamontowaniu rozpórki tylnej niż przedniej.

Dzisiaj odbieram swoje nowe/stare sprężyny dałem do rozhartowania/utwardzenia/zahartowania zobaczymy jak będzie.

tel. 514.99.46.99
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A daj jakieś zdjecia tej rozpurki do e36 bo jakoś nie mogę sobie tego wyobrażić. coś takiego widziałem z hondach, ael w BMW...

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

u mnie w compact są poprzeczki z przodu i z tyłu nr 7 schematu a w Z3 seryjnie z przodu jest x-breace, szkoda że x-breace eliminuje (tak mi się wydaje) założenie oryginalnych osłon pod silnik, bo tak to założyłbym też "x" w compakcie ?

 

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CG71&mospid=47455&btnr=41_0936&hg=41&fg=10

Opublikowano
dziękuje za info, a podejdzie na tego "x" oryginalna osłona, przednia to na pewno ale czy ta druga dłuższa też, tak czy inaczej szukam tego elementu :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.