Skocz do zawartości

Rozrusznik długo kręci 520


jamajka25

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem i proszę o pomoc.

Sprawa wygląda tak, mam Bmw e39 520 z 97r. 2.0 benzyna+lpg na sekwencji. Auto samo przełącza się na gaz.

Ostatnio rozładował mi się akumulator w samochodzie i próbując go odpalić padł mi rozrusznik, wymieniłem na oryginalny używany bmw (przedtem był jakiś zamiennik)

Podłączone jest wszystko gra tylko przy odpalaniu czasami zapali tak jak przedtem czyli prawie na dotyk a czasami rozrusznik kręci z 5sekund zanim silnik ruszy. Co może być przyczyną tego problemu? Silniczek krokowy wyczyszczony. Proszę o pomoc bo mi specjalnie nie przeszkadza to ale ojciec do którego auto należy non stop wbija we mnie zęby. Jeśli temat gdzieś już był to proszę wskazać gdzie bo nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy to długie kręcenie jest po dłuższym postoju? czy nie ma reguły?

miałem w micrze coś podobnego. Jak auto postało pare godzin tomusialem kręcić pare sekund. Winą był elektrozawór przy parowniku (nie zamykał się) i przez niego ciśnienie gazu dostawało się do cylindrów i po paru godzinach były problemy z odpaleniem.

Fiat 126p --> Vw polo 1.4D --> Opel Vectra B V6 --> BMW 540iA + Nissan Micra k12 --> vauxhall meriva (chwilowo) --> BMW 520d auto F11 --> BMW 545i E60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 95% to bedzie ten elektrozawór. Odkręć go, wyczyść w środku i ustaw jeszcze raz. Albo daj to gazownikowi.
Fiat 126p --> Vw polo 1.4D --> Opel Vectra B V6 --> BMW 540iA + Nissan Micra k12 --> vauxhall meriva (chwilowo) --> BMW 520d auto F11 --> BMW 545i E60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Odłacz gaz na próbę ale to nie musi byc wcale to.

Pompa paliwa

czujnik połozenia wałka lub wału

Nieszczelnośc w dolocie

I może adaptacja do skasowania.

 

Piszesz , że na kompie skasowane wszystkie błędy ale szkoda , że nie piszesz co to były za błędy?

Kolejny raz wspomnę , że skasowanie błędów na kompie to nie jest żadna naprawa.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 Paliwo wraca do zbiornika. Poszukaj nieszczelności. Przewody są na szybkozłączki.

2 Zawór ciśnienia paliwa na listwie paliwowej od strony przegrody taki okrągły przedmiot średnica 5 cm. Nie trzyma ciśnienia.

3 Pompa paliwa. Po przekręceniu kluczyka poczekaj ok. 5 sekund niech paliwo dojdzie do wtryskiwaczy.

Mówisz że błędy wykasowane więc nic więcej na razie nie przychodzi Mi do głowy

Pozdrawiam Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spróbuj zakręcić butle w bagażniku, wyjeździj gaz do konca i spróbuj czy coś sie zmieni
Fiat 126p --> Vw polo 1.4D --> Opel Vectra B V6 --> BMW 540iA + Nissan Micra k12 --> vauxhall meriva (chwilowo) --> BMW 520d auto F11 --> BMW 545i E60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mają racji w serwisie gazu.

 

no ale jeśli próbwałes z zakręceniem gazu i dalej to samo, to problem gdzieindziej.

jeśli nie próbowałeś to spróbuj

Fiat 126p --> Vw polo 1.4D --> Opel Vectra B V6 --> BMW 540iA + Nissan Micra k12 --> vauxhall meriva (chwilowo) --> BMW 520d auto F11 --> BMW 545i E60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.