Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem i proszę o pomoc.

Sprawa wygląda tak, mam Bmw e39 520 z 97r. 2.0 benzyna+lpg na sekwencji. Auto samo przełącza się na gaz.

Ostatnio rozładował mi się akumulator w samochodzie i próbując go odpalić padł mi rozrusznik, wymieniłem na oryginalny używany bmw (przedtem był jakiś zamiennik)

Podłączone jest wszystko gra tylko przy odpalaniu czasami zapali tak jak przedtem czyli prawie na dotyk a czasami rozrusznik kręci z 5sekund zanim silnik ruszy. Co może być przyczyną tego problemu? Silniczek krokowy wyczyszczony. Proszę o pomoc bo mi specjalnie nie przeszkadza to ale ojciec do którego auto należy non stop wbija we mnie zęby. Jeśli temat gdzieś już był to proszę wskazać gdzie bo nie znalazłem.

Opublikowano

Dodam jeszcze że auto było podpinane pod komputer i usunięto wszystkie błędy, lecz nic to nie zmieniło. No i jeszcze skrzynie w automacie mam.

Pomocy

Opublikowano

czy to długie kręcenie jest po dłuższym postoju? czy nie ma reguły?

miałem w micrze coś podobnego. Jak auto postało pare godzin tomusialem kręcić pare sekund. Winą był elektrozawór przy parowniku (nie zamykał się) i przez niego ciśnienie gazu dostawało się do cylindrów i po paru godzinach były problemy z odpaleniem.

Fiat 126p --> Vw polo 1.4D --> Opel Vectra B V6 --> BMW 540iA + Nissan Micra k12 --> vauxhall meriva (chwilowo) --> BMW 520d auto F11 --> BMW 545i E60
Opublikowano
na 95% to bedzie ten elektrozawór. Odkręć go, wyczyść w środku i ustaw jeszcze raz. Albo daj to gazownikowi.
Fiat 126p --> Vw polo 1.4D --> Opel Vectra B V6 --> BMW 540iA + Nissan Micra k12 --> vauxhall meriva (chwilowo) --> BMW 520d auto F11 --> BMW 545i E60
Opublikowano
ok tak zrobię, a mógłbyś mi powiedzieć gdzie ten elektro zawór jest? może to być głupie pytanie ale to pierwsze auto z gazem jakie mamy no i pierwsze bmw.:)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odłacz gaz na próbę ale to nie musi byc wcale to.

Pompa paliwa

czujnik połozenia wałka lub wału

Nieszczelnośc w dolocie

I może adaptacja do skasowania.

 

Piszesz , że na kompie skasowane wszystkie błędy ale szkoda , że nie piszesz co to były za błędy?

Kolejny raz wspomnę , że skasowanie błędów na kompie to nie jest żadna naprawa.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

1 Paliwo wraca do zbiornika. Poszukaj nieszczelności. Przewody są na szybkozłączki.

2 Zawór ciśnienia paliwa na listwie paliwowej od strony przegrody taki okrągły przedmiot średnica 5 cm. Nie trzyma ciśnienia.

3 Pompa paliwa. Po przekręceniu kluczyka poczekaj ok. 5 sekund niech paliwo dojdzie do wtryskiwaczy.

Mówisz że błędy wykasowane więc nic więcej na razie nie przychodzi Mi do głowy

Pozdrawiam Paweł

Opublikowano
spróbuj zakręcić butle w bagażniku, wyjeździj gaz do konca i spróbuj czy coś sie zmieni
Fiat 126p --> Vw polo 1.4D --> Opel Vectra B V6 --> BMW 540iA + Nissan Micra k12 --> vauxhall meriva (chwilowo) --> BMW 520d auto F11 --> BMW 545i E60
Opublikowano

bez gazu pali tak samo, czyli jak mu się chce, czasami lepiej czasami gorzej.

W serwisie gazu powiedzieli mi że to nie będzie wina gazu bo auto odpala na benzynie a dopiero później łączy się gaz.

Pomocy!

Opublikowano

nie mają racji w serwisie gazu.

 

no ale jeśli próbwałes z zakręceniem gazu i dalej to samo, to problem gdzieindziej.

jeśli nie próbowałeś to spróbuj

Fiat 126p --> Vw polo 1.4D --> Opel Vectra B V6 --> BMW 540iA + Nissan Micra k12 --> vauxhall meriva (chwilowo) --> BMW 520d auto F11 --> BMW 545i E60

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.