Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

Proszę o pomoc, mam problem z BMW E60 530D z roku 2006.

Po przejechaniu 300/400km stan oleju z max pokazuje minimum.

Olej pokazuje się między interculerem z jednej i z drugiej strony na łączeniach rur, dostaje się do kolektora ssącego.

Wymieniłem turbinę na nową, myślałem ze problem zginie ale jest dalej.

Diagnoza komputerowa nie wykrywa żadnego błędu. I jeszcze malutki problem : nie mogę wejść w opcje serwis na kontrolerze idrive, jest pokazana na ciemny szary kolor i jest niedostępna.

Czy ktoś miał kiedyś taki problem?

Proszę o pomoc , bo nie mam już pomysłu co zrobić.

 

Z góry dziękuje za informacje.

Pozdrawiam klubowiczów.

Opublikowano

jesli rury do turbo mokre sprawdz czy przypadkiem olej nie leci z odmy;jesli wylatuja duze ilosci to nie wrozy nic dobrego niestety

ps ktos zalecil ci wymiane turbo?imo w twoim przypadku potrzebny jest db mechanik

jesli problemu nie rozw.poleci Ci od tego takze druga turbina...

sprawdz czy nie masz zwiekszonego cisnienia po odkreceniu korka wlewu oleju.

jesli jest to mozesz sprobowac wymienic filtr odmy

 

ps jaki masz przebieg?

pozdrawiam Konrad
Opublikowano
To jest po prostu niemożliwe, żeby przy takim przebiegu przy normalnej eksploatacji w 530d coś takiego się stało. :cry:

 

 

pytanie tylko czy przebieg prawdziwy...

pozdrawiam Konrad
Opublikowano
To jest po prostu niemożliwe, żeby przy takim przebiegu przy normalnej eksploatacji w 530d coś takiego się stało. :cry:

 

Polska to jest kraj nieograniczonych możliwości...

 

ale tak naprawdę nie ma to przecież znaczenia jaki przebieg, ważne że jest usterka i trzeba coś z tym zrobić. niestety merytorycznie nie pomogę... najpierw trzeba sprawdzić trop odmy...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
ludzie pomozcie prosze bo nie wiem juz co mam robic pomocy

 

napisz co ustaliles w kwestii cisnienia/odmy.trzeba miec jakis trop.

jesli silnik nie bedzie mial dobrego odpowietrzenia to ci turbo bedzie "wyciagac" olej z silnika

w Twoim przypadku oprocz forum potrzebny db specjalista, ktory ogladnie furke;

turbo potrafi pasc nie tylko przez nieumiejetna obsluge ale takze przez inne niesprawne elementy silnika.

nic nie piszesz o historii auta-czy przebieg prawdziwy,czy prawidlowo obslugiwany(np.aso)

bmw to jedna z tych marek, ktore nie lubia nieprofesjonalnej obslugi-msci sie strasznie; szczegolnie po kieszeni...

pozdrawiam Konrad
Opublikowano
panowie zamowilem odme w serwisie ale z tego co mi powiedziano sa wersje z filtrem i bez i ja najprawdopodobniej mam wersje bez filtra przebieg 100% orginalny sprawdzany w aso jestem wlascicielem od roku wczesniej autko mialo 2 wlascicieli podejrzewam ze nie bardzo dbali o autko sprawdzilem to cisnienie pod korkiem ale po odkreceniu i zostawieniu ani drgnie wiec nie jest to cisnienie
Opublikowano
panowie zamowilem odme w serwisie ale z tego co mi powiedziano sa wersje z filtrem i bez i ja najprawdopodobniej mam wersje bez filtra przebieg 100% orginalny sprawdzany w aso jestem wlascicielem od roku wczesniej autko mialo 2 wlascicieli podejrzewam ze nie bardzo dbali o autko sprawdzilem to cisnienie pod korkiem ale po odkreceniu i zostawieniu ani drgnie wiec nie jest to cisnienie

 

 

wiec nie wiem czy jest sens wyminay filtra odmy. podjedz do serwisu na diagnoze; bedzie taniej niz wymiana czesci po omacku ...

pozdrawiam Konrad
  • Moderatorzy
Opublikowano
Witam serdecznie,

Proszę o pomoc, mam problem z BMW E60 530D z roku 2006.

 

Diagnoza komputerowa nie wykrywa żadnego błędu. I jeszcze malutki problem : nie mogę wejść w opcje serwis na kontrolerze idrive, jest pokazana na ciemny szary kolor i jest niedostępna.

Czy ktoś miał kiedyś taki problem?

Proszę o pomoc , bo nie mam już pomysłu co zrobić.

 

Z góry dziękuje za informacje.

Pozdrawiam klubowiczów.

 

Ja miałem problem z serwisem w meny tzn. tak ja u Ciebie było nie aktywne.

Konieczna była wymiana softu w CCC, po wymianie wszystko ok.

Ponoć dzieje sie to przy "nie umiejętnym "grzebaniu" kompem w aucie.

Opublikowano
serwis mam juz aktywny kolega mi zrobil . sprawdzil mi wszystkie bledy pokasowal ale to nie ma nic wspolnego z wyciekajacym olejem moze jeszcze jakies podpowiedzi panowie jak usunac problem
  • Moderatorzy
Opublikowano
Pamiętaj że olej w niewielkich ilościach zawsze będzie po stronie ssania silnika ze względu na recylkulację spalin.Może to silnik zużywa olej, może jednak jest dojechany?
Opublikowano
powiem tak jak polatam troche tak jak pisalem na wstepie zostawie auto na noc rano jak przychodze po stronie kierowcy pod intercolerem jest plama oleju i na dodatek olej dostaje sie do kolektora ssacego i scieka sobie po calym silniku z prawej strony
  • Moderatorzy
Opublikowano
Turbo wymienione na nowe?Układ czyszczony z oleju?
Opublikowano
turbo wymienione na nowe uklad nie czyszczony ale powinno samo przedmuchac i byc sucho a poza tym wyciaga olej z silnika po jezdzie tak jak pisalem
  • Moderatorzy
Opublikowano
Specjalnie nie ma alternatywy.Turbina bądź odma lub zjechany silnik.
Opublikowano
Kolego,sprawdż sobie uszczelki w rurach które wchodzą do intercolera i te które wychodzą z intercolera.Jeżeli piszesz że cieknie spod kolektora,tzn że kolektor cieknie.
Opublikowano

zapewne ciśniesz swoje auto...

nie przejmuj sie, jeżeli to odma to nie ma strachu...

odma jest podłączona do rury od filtra powietrza, która idzie do turbo, jak cisniesz to rzecz jasna, że ciągnie powietrze i przy okazji zaciaga olej z odmy!

Miałem tak samo, ale w 2.0d - problem usunięty!

Przeczytaj proszę poniższy wątek i moją wypowiedź.

viewtopic.php?f=70&t=120696

 

pozdrawiam,

Hubert

  • 2 lata później...
Opublikowano
turbo wymienione na nowe uklad nie czyszczony ale powinno samo przedmuchac i byc sucho a poza tym wyciaga olej z silnika po jezdzie tak jak pisalem

 

 

hej...ja mam to samo, cieknie olej z IC, wymieniłem małe turbo i odme i dalej cieknie..., już mam zapchany DPF od tego oleju, auto bardzo słabe...nie przyspiesza;

jak rozwiązaliście problem oleju w IC ?

Opublikowano
panowie - problem rozwiązany !!! dobra rada kolegi ! wymieniłem dosłownie wszystkie wężyki od podciśnienia, wymieniłem dwa elektrozawory N75 i N18, wyczyściłem zawór EGR i pomogło ... auto gubi opony (275 tył) do 120 km/h !!! ekstra ! przyspiesza jak rakieta pozdrawiam;

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.