Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jakim sposobem uznać,że silnik jest już rozgrzany?.Sprawa druga,do czego służą wewnętrzne światła te obok ksenonów nie mogę ich w żaden sposób zapalić. Instrukcja,też nic na ten temat nie mówi.Z góry dziękuję za pomoc.
Opublikowano

Ad.1 Odnośnie osiągnięcia temp. roboczej - nie ma na to złotego patentu - można uznać że latem po ok. 5 km silnik jest rozgrzany, natomiast zimą myślę że potrzeba na to ok. 10 km

 

Ad. 2 Jeśli masz "zwykły" bixenon tj. nie skrętny to wewnętrzne lampy nie służą do niczego :D (w przypadku lamp dynamic - wewnętrzne soczewki służą do doświetlania kierunku skrętu)

 

Miłego użytkowania !

Modyfikacje mojego E60:

Czarna podsufitka; sportowa kierownica; listwy wewn. alu z lekkim szlifem; nagłośnienie Logic7; sportowe pedały BMW; lusterka zewn. fotochrom el. składane; felgi BMW 246 (18"); przyciemnione szyby; ledowe podświetlenie tablicy rej.; wygłuszanie drzwi

Opublikowano
Dziękuję za odpowiedz.Dodam tylko,że doradca serwisowy Inchcape Motor stwierdził z rozbrajającą szczerością,ze nie ma pojęcia do czego służą te lampy,natomiast temp.motoru kazał mi szukać w menu.
Opublikowano
Temperaturę a właściwie poziom nagrzania pokazuje obwódka wokół obrotomierza, taka z kreseczkami. Im bliżej czerwonego pola kreseczki, tym bardziej silnik jest rozgrzany. Jeżeli masz furę po lifcie, to prawdopodobnie to wtedy nie działa - ten typ tak ma :duh:
Opublikowano
Raczej na pewno nie działa bo u mnie czy jest zimny czy "rozgrzany do czerwoności" mam zawsze tyle samo kresek. W sumie z ta temperaturą silnika to lipa jakaś ze nie wiadomo jaka jest. No i po co te kreski w wersjach po lifie skoro nie działają :-(
  • Moderatorzy
Opublikowano
:duh: :duh: :duh: :duh: :duh:
Opublikowano
Raczej na pewno nie działa bo u mnie czy jest zimny czy "rozgrzany do czerwoności" mam zawsze tyle samo kresek. W sumie z ta temperaturą silnika to lipa jakaś ze nie wiadomo jaka jest. No i po co te kreski w wersjach po lifie skoro nie działają :-(

 

Nie daj się robić w konia :mad2: :mad2: :mad2:

Opublikowano
Potwierdzam,te kreski na obrotomierzu na pewno nie mają nic wspólnego z temp.silnika.Dla mnie brak wskazania temp.silnika do tej pory najbardziej mnie wkurza,ten kto to wymyślił powinien uderzyć się w czoło.
Opublikowano

brak wskaźnika temperatury silnika nie jest aż tak uciążliwy, ale to moje zdanie.

Kreseczki nad obrotomierzem wskazują górną granicę obrotów silnika do jakiej osiągniecie nie powinno powodować usterki podzespołów oczywiście zdrowy rozsądek powinien nakazywać aby po odpaleniu silnika nie wciskać "pedała na maxa" bo takie wyczyny wiadomo czym skutkują na zimnym silniku.

Opublikowano

Instrukcja E60 strona 62:

 

"Pole zakreskowane na biało, strzałka 1, zmienia

się w zależności o temperatury silnika. Wraz ze

wzrastającą temperaturą silnika zmniejsza się

odpowiednio pole ostrzegawcze.

Należy w miarę możliwości unikać prędkości

obrotowych w polu ostrzegawczym.

Należy koniecznie unikać prędkości obrotowych

w czerwonym polu ostrzegawczym, strzałka 2.

W tym zakresie w celu ochrony silnika odcinany

jest dopływ paliwa do silnika."

 

Dla kolegów mających zawsze swoje zdanie polecam dokładniejszą lekture instrukcji BMW.

  • Moderatorzy
Opublikowano

I Ty uważasz że to wskaźnik temperatury??

Czytaj ze zrozumieniem.

Opublikowano
I Ty uważasz że to wskaźnik temperatury??

Czytaj ze zrozumieniem.

 

Tak masz calkowita racje, co prawda ilosc tych kreseczki maleje wraz e wzrostem temperatury silnika, ale to nie wskazuje czy silnik jest rozgrzany czy zimny. To jest jak mowi znany polski mysliciel oczywista oczywistosc.

Ja w piekarniku mam tez kreseczki i teraz zastanawiam sie co tak naprawde one wskazuja?

Opublikowano
Jakim sposobem uznać,że silnik jest już rozgrzany?.Sprawa druga,do czego służą wewnętrzne światła te obok ksenonów nie mogę ich w żaden sposób zapalić. Instrukcja,też nic na ten temat nie mówi.Z góry dziękuję za pomoc.

 

Test nr 7 na komputerze i masz temperaturę silnika co do stopnia. Elektronicznie. To jest złoty środek. Widzę, że niektórzy wypowiadają się nie mając o tym pojęcia.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Opublikowano
A możesz przybliżyć jak uruchomić ten test?

 

Przytrzymujesz przycisk od resetu kilometrów tak długo aż pojawią się testy. Jak już się to pojawi to wciskasz reset tak długo aż pojawi się test 19, chwilę odczekasz i wprowadzasz sumę ostatnich 5 cyfr swojego nr VIN. Później ponownie stukasz przycisk, aż dojdziesz do testu 7.

_____________________

Sprzedam nowy filtr powietrza MANN C31143 BMW E60 E61 E63 E64 - 90 zł z wysyłką

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.