Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano
GR

 

Cytuję siebie:

wystartuje dwóch takich samych kierowców, w tym samym czasie, na tym samym torze, spełniając te same parametry

 

Teoria a zgadza się .... ale gdzie tutaj jest napisane że w innym czasie/miejscu ?

Gdybyś zacytował sam siebie trochę dłużej, to byś zauważył, lub nie ;) że piszesz o o innym czasie i miejscu

 

nawet TEORETYCZNIE jeśli wystartuje dwóch takich samych kierowców, w tym samym czasie, na tym samym torze, spełniając te same parametry to różnica w dotarciu do mety (osiągnięcie 100km/h) to będzie ile na długości auta (mówimy o przyspieszeniach na poziomie 4,5-4,8) ??

Meta dla obu samochodów znajduje się w innym czasie (różnica czasów osiągnięcia 100km\h) i miejscu (droga potrzebna na osiągnięcie 100km\h).

Błędne założenie ;)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

  • Odpowiedzi 68
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Weber odpisuje na pytanie nadal poszukuje auta wyłącznie benzyna nawet przez myśl mi przechodzi 525i wiem ze nie 545i ale czym człowiek dłużej szuka tym bardziej zdesperowany się robi

A co do tematu widzicie 545i czy dobry wybór?

 

A co tu teraz się dzieje 4.5do setki a 5.0 do setki jakie odczucia kto czym się poruszał i inne śmieszne wypowiedzi i dyskusje nie na temat

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wybor doskonały, tylko musisz brac pod uwage, ze jak juz wsiadziesz to Cie wessa i potem jest problem - co dalej.

 

Jeździłem ostatnio kilkoma autami (BMW i innych marek) z silnikami 2.0d, gdzie modele nowe czy prawie-nowe sa w jeszcze znosnej cenie dzieki niskiej akcyzie i wszystko fajnie - auto nowe, wyglada fajnie, tylko ze po przesiadce z V8 to - parafrazując mojego dziadka - jakbym przesiadł sie z konia na krowe.

 

V8 uzależnia.

Opublikowano
Wybor doskonały, tylko musisz brac pod uwage, ze jak juz wsiadziesz to Cie wessa i potem jest problem - co dalej.

 

Jeździłem ostatnio kilkoma autami (BMW i innych marek) z silnikami 2.0d, gdzie modele nowe czy prawie-nowe sa w jeszcze znosnej cenie dzieki niskiej akcyzie i wszystko fajnie - auto nowe, wyglada fajnie, tylko ze po przesiadce z V8 to - parafrazując mojego dziadka - jakbym przesiadł sie z konia na krowe.

 

V8 uzależnia.

 

Święte słowa. Ja mam jeszcze parę kroków do wykorzystania 550i lub 335i lub M3 ... Pagani :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko czasami warto się zastanowić czy nie lepiej mieć komfortowe ale ekonomiczno-ekologiczne (i tańsze) auto do smęcenia się po mieście na co dzień (jak np 520d, które wolne też nie jest) a do tego drugie zwinne, szybkie do zabawy (np E46 330i) niż wlec się 300 konnym V8 w korkach po mieście spalając 20 litrów benzyny na 100 km i w żaden sposób nie mogąc wykorzystać jego mocy i osiągów. Podkreślam, że napisałem "warto się zastanowić" a nie, że to lepsze i ludzie sprzedawajcie 550i, 545i, 745i i wszystko co dużo pali. ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
..., a do tego robi 9000 km rocznie :mrgreen:

 

Na takie trasy to najlepszy jest rower :D

 

Ja wyskalowalem profil auta dla mnie na 40-60 tys rocznie, a może się zdarzyć że będzie więcej. Jak sobie przeliczysz różnice w okresie 4-5 lat na paliwie pomiędzy takim 750i a 520d to ta różnica bedzie wielkości nowego 520d w salonie. I tu lezy sedno - iść za głosem zdrowego rozsądku, czy serca :D

Opublikowano
..., a do tego robi 9000 km rocznie :mrgreen:

 

Na takie trasy to najlepszy jest rower :D

 

Ja wyskalowalem profil auta dla mnie na 40-60 tys rocznie, a może się zdarzyć że będzie więcej. Jak sobie przeliczysz różnice w okresie 4-5 lat na paliwie pomiędzy takim 750i a 520d to ta różnica bedzie wielkości nowego 520d w salonie. I tu lezy sedno - iść za głosem zdrowego rozsądku, czy serca :D

 

W byłej 745i też tyle robiłeś kilometrów?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tak, 35-40 tys na rok wychodziło. Sporo, a 30% z tego po miejscu kiedy o spalaniu w 745i na poziomie 14 możesz pomarzyć :wink:

 

Dziś widze opcje tego typu jako auto drugie na trasy, bo w takim zastosowaniu 7mka sprawdza się idealnie. Na codzień jakieś E46 do taniego jeżdżenia po kilka km.

Opublikowano
Dla mnie idealnym połączeniem byłoby na trasy Dobrze doposażone F10 530d w automacie a do szybszej jazdy E90 M3 Cabrio w manualu, ale niestety nie stać mnie na taki zestaw :(

BMW to jest to co lubię najbardziej! Freude am Fahren!

http://img.userbars.pl/120/23959.gif

http://img153.imageshack.us/img153/6728/aaad.jpg

Opublikowano

Jarek nawiązując do wspomnianego F10 - nie wiem co to za "Bonzo" przyjechał dzisiaj do Krakowa (byłem rekreacyjnie ;) ) ale na Berlińskich blachach zajechały trzy czarne BMW (w samym centrum)

1. F10 - 550i

2. F01 - 750Li lub 760Li (tutaj już nie dopatrzyłem się precyzyjnie gdyż auta ruszyły ze skrzyżowania) a były obstawiane przez

3. Czarne X5 (bez oznaczeń ostatni model)

 

Takie stadko by się przydało ;) gdyż moje E60 w tym towarzystwie wyglądało conajmniej dziwnie ;)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Jarek nawiązując do wspomnianego F10 - nie wiem co to za "Bonzo" przyjechał dzisiaj do Krakowa (byłem rekreacyjnie ;) ) ale na Berlińskich blachach zajechały trzy czarne BMW (w samym centrum)

1. F10 - 550i

2. F01 - 750Li lub 760Li (tutaj już nie dopatrzyłem się precyzyjnie gdyż auta ruszyły ze skrzyżowania) a były obstawiane przez

3. Czarne X5 (bez oznaczeń ostatni model)

 

Takie stadko by się przydało ;) gdyż moje E60 w tym towarzystwie wyglądało conajmniej dziwnie ;)

Dziwnie to by wyglądało 530d, ale 530i?:) Bardzo moim zdaniem pasuje :D

Opublikowano

Tak Webber brylowałem jedynie oznaczeniem 530i na klapie ;) ale za nic się z kolorem i rozmiarem felg nie pokrywałem :)

Przyznam szczerze że raz miałem okazję F01 jechać jako pasażer (740d) .... ale dzisiejsze zestawienie robiło wrażenie

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano
Panowie temat trochę zbacza z kursu więc pozwolę trochę go prostować - w końcu jak to jest z tym 545? warto czy nie? Jestem na etapie szukania auta i w grę wchodzą mocne benzyny 545/530. Jezdziłem 545 i dla mnie to mega jazda, czy warto patrzeć na 530, bo spalanie nie jest za wiele mniejsze?
Opublikowano
Panowie temat trochę zbacza z kursu więc pozwolę trochę go prostować - w końcu jak to jest z tym 545? warto czy nie? Jestem na etapie szukania auta i w grę wchodzą mocne benzyny 545/530. Jezdziłem 545 i dla mnie to mega jazda, czy warto patrzeć na 530, bo spalanie nie jest za wiele mniejsze?

Sam sobie odpowiedziałeś :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko, że 530i to jednak znacznie mniejsze koszty serwisu i jak koledze wystarczy ciąg silnika 3.0 to nie ma sensu się rzucać na V8. Trzeba po prostu porównać oba auto i wybrać. Życie w końcu to sztuka wyboru. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.