Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanie koledzy i prosbe o odpowiedz.

 

przed 3 tygodniami zakupilem swoje 1 BMW, w niemczech od niemca. nie bede owijal w bawelne tylko przejde odrazu do rzeczy. na miejscu juz podczas minionych upalow auto zagrzalo sie do niebezpiecznego poziomu. Po diagnozie u mechanika:

1. wisko do wymiany - auto nadal sie zagrzewalo,

2. termostat - zmieniony - auto nadal sie zagrzewalo,

3. stwierdzil ze mogla sie zjechac uszczelka pog glowica, naszczescie uszczelka byla cala, glowica lekko wykrzywiona (0,2mm), ale naprawili.

4. pompa wody byla przyczyna problemu, nie zmieniana od nowosci zajechana jak kon po westernie.

po skreceniu wszystkiego do kupy okazuje sie ze lapie powietrze na 4 i 6 cylindrze, w wyniku czego trzesie calym autem przy ruszaniu i spokojnej jezdzie. mechanik twierdzi ze jest to wina kolektora ktory w wyniku przegrzania nie pasuje rowno do glowicy i stad lapie lewe powietrze. uszczelki kolektora znienil jednak nie przynioslo to poprawy. powyzej 4tys obrotow pracuje idealnie.

 

najlepsze jest to ze zanim zabral sie do wymiany uszczelki pod glowica silnik cykal jak zegarek nie mozna sie bylo do niczego przyczepic, procz przegrzewania :) sa jakies ciekawe i dobre pomysly?

 

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach.

Coś mi się wydaje , ze remont nie poszedł do końca tak jak powinien.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.