Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie Forumowiczow,

Moje autko to E46 320D 136hp

Borykam sie od pewnego czasu z ubytkami plynu chlodniczego, narazie wykluczam uszczelke pod glowica badz tez glowice, plynu ubywa roznie nie raz zrobie 1000km i nie doleje nic nie raz na 1000km potrafie dolac okolo 0,5 do 1 l. autko jezdzi normalnie nie przegrzewa sie temp. caly czas w normie,nie ma sladow oleju w plynie ani plynu w oleju, olej od wymiany do wymiany co 15000km caly czas ten sam stan. w zwiazku z tym probowalem zlokalizowac przeciek niestety nie udalo sie, chodz moze jednak ale o tym pozniej, w 2 - ej kolejnosci odlaczylem chlodniczke spalin w ukladzie EGR badz AGR jak kto woli, i tu pojawia sie pierwsze pytanie chlodniczka po zamknieciu obiegu nagrzewa sie bardzo mocno, co tez jest normalne, lecz czy to jest bezpieczne czy nie spowoduje jakiegos pozaru, tego sie obawiam czy po zamknieciu obiego powinienem zrobic cos jeszcze??

 

a teraz najwazniejsze, skoro nie ubywa mi oleju a jedynie plynu zauwazlylem po rozebraniu autka dosc wilgotne miejsce na bloku silnika

 

 

http://img580.imageshack.us/img580/5851/silnikx.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

wilgotne miejsce a raczej jego okolice zaznaczylem na obrazku czerwnonym okregem, ( sorki za jakosc zdjecia ale tylko takowe znalazlem na szybko )

jakis plyn w tym miejscu jest wymieszany z kurzem wiec ciezko mi powiedziec czy to napewno plyn chlodniczy, chcialbym was zapytac czy w tym miejscu moze on wystepowac jesli tak to prosilbym bym o jakies podpowiedzi skad sie on tam bierze

 

Z gory dziekuje za wszelkie podpowiedzi

Pozdrawiam

Marcin

Opublikowano
tak jest tam uszczelka .... jak zakładałem nową pompę znajomym to ta uszczelka była tekturowa i niestety po złożeniu ciekło po krawędzi pompy także trzeba to składać raczej na silikon!! ściągnij pompę i sprawdź czy ma wszystkie łopatki bo ona jest plastykowa i te łopatki lubią odpadać oraz sprawdź czy nie ma luzu na wałku pompy .... aha będzie tam też oring który jest na plastykowym króćcu który wchodzi do pompy jego też trzeba wymienić!

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Ja też u siebie mam ubytek... UBYTEK i to poważny! Po 4 minutach jazdy włącza się kontrolka płynu, zaglądam do zbiorniczka a tam nic nie ma!!! Czy u mnie też może siedzieć uszczelnienie pompy????

najłatwiej jak nie ma osłon na silniku z dołu i z góry i jak wyciągnięty jest wentylator klimy z żaluzjami .... wtedy łatwo dojrzeć .. ja oglądałem z małym lustereczkiem....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.