Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pozwolę sobie odświeżyć 30 stronicowy wątek o kolektorze ssącym i klapkach i zadać pytanie do wszytkich użytkowników 530D.

Ilu z Was jeździ z usuniętymi klapkami i czy macie doświadczenia po dłuższych przebiegach z usuniętymi klapkami? Sam już nie wiem czy usunąć czy wymieniać.

  • Odpowiedzi 120
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

usunac klapki, czyli oszukać inżynierów z Monachium ? Niby silnik chodzi... ale niektórzy mowia ze dól sie slaby robi... roznie... Jakie zadanie musza miec ;)

 

Ja kiedys usunalem te klapki w e46 3.0d 204KM i niby jezdzilo dalej... a co teraz to nie wiem bo nie mam juz tego auta...

Opublikowano
Jeździć bez łopatek się da mam kilku znajomych co w 3.0d jeżdżą bez klapek. Podstawowy problem to jak wyciąć łopatki bo podobno są gdzieś w środku kolektora, powoli gromadzę szczegóły dotyczące usunięcia klapek choć mam nowy kolektor :). Znajomy mechanik powiedział mi że dużo z tym jest roboty, co prawda po wycieciu łopatek jest już tych problemów dużo mnie.
Opublikowano
Ja jezdze bez lopatek od 15000. Zero roznicy w jezdzie- kosztowalo mnie to godzine roboty + kilka srubek + sylicon (warte w anglii £8) Sciagaj- po co ryzykwac! a jak poczytasz angielskie forum to zobaczysz ze srednio 2x na miesiac komus wpadaja :(
Opublikowano
Pozwolę sobie odświeżyć 30 stronicowy wątek o kolektorze ssącym i klapkach i zadać pytanie do wszytkich użytkowników 530D.

Ilu z Was jeździ z usuniętymi klapkami i czy macie doświadczenia po dłuższych przebiegach z usuniętymi klapkami? Sam już nie wiem czy usunąć czy wymieniać.

 

wywalic mozna, w sumie wsystko mozna; ciekawe jednak jak to wplynie np.na dpf....

poniżej mowia ze awaryjne te nasze e60

pozdrawiam Konrad
Opublikowano

Ja od przed chwilką , jak na razie na dole minimalnie gorzej a reszta ok , troszkę ciszej chodzi poza tym , co do dpf to go nie mam ( rury w dół )

Ale pod odłączeniu akumulatora mam ciekawostkę do rozwiązania ,

Ja swoje zaślepiłem gotowcami od angielskich fachowców

A co dalej to powiem ...

 

Pewnie dostanę lincz od niektórych ale co mi tam :)

Opublikowano
Ja od przed chwilką , jak na razie na dole minimalnie gorzej a reszta ok , troszkę ciszej chodzi poza tym , co do dpf to go nie mam ( rury w dół )

 

Ja swoje zaślepiłem gotowcami od angielskich fachowców

 

Pewnie dostanę lincz od niektórych ale co mi tam :)

 

 

kolego, mozna wiedziec gdzie kupiles te zaslepki dokladnie ??? Mozesz podac jakiegos linka ?

Opublikowano

Mówisz i masz :

http://cgi.ebay.co.uk/BMW-Swirl-Flap-replacements-/250639378903?cmd=ViewItem&pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a5b4569d7

 

6 funtów za sztukę - i wychodzi cię nowy kolektor bez klapek za 36 funciaków :D

 

Tylko przed zakupem sprawdź które masz u siebie czy te duże które ja najpierw zamówiłem i się okazało że mam te malutkie więc musiałem ponownie wymieniać ,

Opublikowano
chyba są dwie szkoły usuwania... angielska z zaślepkami i polska z odkręceniem/urwaniem klapek i pozostawieniem całego systemu na miejscu...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
Witam jeździłem ok 2 miesięcy bez klapek wyrwałem je nie odkręciłem ale to bez różnicy Też sie szczypalem z wydaniem takiej kwoty .Auto bardzo słabe na dole mimo 218 koni ,Po zamontowaniu nowego kolektora różnica jest bardzo odczuwalna nie ma co się oszukiwać Dlatego mogę z całą odpowiedzialnością powiedzieć że warto wydać te 1500 zł na nowy kolektor Ale decyzja należy do was Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a gdzie tak tanio kupiłeś, jakies 2 m-ce temu w ASO pytałem o cene - 1900 zł
Opublikowano

No to mnie zmartwiłeś umówiłem się na przyszłty tydzień na usunięcie klapek - a piszesz, że to nie ma sensu, że tak słabo z tym dołem... W ASO jeszcze mnie nastraszyli że większe zużycie paliwa będzie...

 

Sam już nie wiem czy odwoływać tą operację usuwania i płacić za kolektor...

 

Ma ktoś jeszcze jakieś doświadczenia z tym?

Opublikowano
No to mnie zmartwiłeś umówiłem się na przyszłty tydzień na usunięcie klapek - a piszesz, że to nie ma sensu, że tak słabo z tym dołem... W ASO jeszcze mnie nastraszyli że większe zużycie paliwa będzie...

 

Sam już nie wiem czy odwoływać tą operację usuwania i płacić za kolektor...

 

Ma ktoś jeszcze jakieś doświadczenia z tym?

 

Ja takze nad tym myslalem... Wymienialem ostatnio swiece zarowe i poogladalem te klapki ktore wypadaja! Po oczyszczeniu okazalo sie ze sa prawie jak nowe. Zadnych pekniec, luzow lub innych tam. Samochod ma 98 tys. nabite. Wiec zostawiam tak jak jest. A jak bedzie potrzeba to kupie nowy kolektor!

Opublikowano

hmmm...też już nie wiem jak to jest...ostatnio jak byłem u mechanika to powiedział mi ze niektórzy usuwaja i ,że podobno jest ciut mocniejszy.

jest jeszcze opcja aby kupić zaślepki na ebayu żeby nie zostawiać dziur ,może to ma wpływ

Opublikowano
kupisz zaślepki + robocizna zaoszczędzisz 1000zł a auto i tak nie będzie jechało jak powinno szkoda wydawać pieniądze. A ten kto ci opowiada głupoty ze auto jest mocniejsze to totalny id....a
Opublikowano
Wywalać te durne klapki.Usunąłem je już w 3 beemkach.W ostatniej miałem taką sytuację,że przy przebiegu 87 tys zdjąłem kolektor by go skontrolować .Wszystko było umyte i wyczyszczone na błysk, a klapki były w stanie idealnym (zero luzów ).Od razu wymieniłem olej i wszystkie filtry.Po pewnym czasie przyjechał do mnie znajomy swoją E46 3,0d i zaczął panikować bo właśnie dowiedział się o klapkach i mu silnikiem rzuca(u niego był to nieszczelny kolektor).Stwierdziliśmy że najlepiej będzie jak zweryfikujemy wszystko jak wrzucimy mój kolektor do niego i jakie było moje zdziwienie jak zdjąłem kolektor a tu jedna klapka stoi inaczej jak wszystkie. Okazało się że pękła ośka i w sumie klapka nie wpadła( zaklinowała się w kolektorze) ale jedna ze śrubek pewnie zwiedziła silnik od środka.A było to przy przebiegu 94 tys .Po tej sytuacji wolę wyrzucić klapki i spać spokojnie niż wymieniać kolektory i nie znać dnia ani godziny :cry2: .A co do słabszego dołu dla mnie to trochę bzdura którą to rzucił ktoś na forum i teraz każdy kto się pozbędzie klapek sprawdza dół, a jeśli nawet tak jest to wolę mieć min słabszy dół niż podziabaną klapkami "górę" :D
Opublikowano
To wcale nie bzdura z tym dołem tak samo myslalem pojeździłe chwile bez klapek i zobaczyłem różnice Ty tez do tego dojdziesz i gwarantuje że wymienisz kolektor na nowy
Opublikowano
Panowie ja pozbyłem się u mechanika klapek w ciągu godziny, a prześwit przez kanały w których są klapki był dosłownie średnicy 1 cm2 a oryginalnie ok. 3 cm2. Przejechałem już bez nich ok. 10 000 i nie widze żadnej ale to żadnej róznicy. Za granica na autostradach jechałem przez dłuższy czas z prędkością ok 200 km/h i też nic się nie stało. Polecam po wyjęciu już człowiek przestaje myśleć o tym pronblemie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.