Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem z inspekcją hamulców. Mianowicie, wymieniłem komplet z przodu razem z czujnikiem. Po skończonej wymianie chciałem zresetować klocki, zamotałem się i zresetowałem tył, po zorientowaniu się skasowałem przód. Wyjechałem z garażu i cały czas świeciła mi się kontrolka od ręcznego i auto na podnośniku przy włączaniu zapłonu i wyjmowaniu kluczyka. W menu zarówno dla hamulców przednich i tylnych w przebiegu do wymiany mam kreski :/ Przy zmianie opon na zimowe wypiąłem czujnik i wpiąłem ponownie, niestety nie dało to żadnego efektu. Od wymiany przejeździłem już około 400 km. Czy ktoś ma jakiś pomysł jak sobie z tym poradzić ? Czy podłączenie do komputera tu pomoże ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pomoże, bo wtedy skasuje się co trzeba i będzie ok.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
A co ma to, że nie mogę zresetować inspekcji do tego, że klocki będą "nieciekawe". Jestem pewien, że zarówno klocki jak i czujnik założyłem poprawnie, więc raczej klocki i czujnik są w normalnym stanie.
Opublikowano
Ok, rozumiem. Klocki z tyłu rzeczywiście są już na wykończeniu, na dniach będę je wymieniał. Ale dalej nie wiem co jest nie tak z przodem :mad2: Nie mogę skasować inspekcji, podejrzewam, że jak wymienię zestaw tył to będzie to samo. Czy jest jakaś różnica między kasowaniem inspekcji "manetką" a komputerem ? Bo też gdzieś widziałem, że czasem przy próbie kasowania inspekcji hamulców "manetką" mogą wystąpić problemy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem jaka jest różnica, ale zdarzają się problemy ze skasowaniem bez komputera.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Ja miałem podobnie. Wymień z tyłu klocki i czujnik, zresetuj i powinno ustawić "przebieg" i z tyłu i z przodu.

Samochód podczas resetu sprawdza odczyt z obu czujników, dlatego nie możesz w tym momencie ustawić tylko przodu.

Idę o zakład że czujnik z tyłu będzie przytarty i będzie widać miedź. Ja to nawet miernikiem go sprawdzałem i miał 8ohm rezystancji. Nowy ma podobno 22ohm.

  • 1 miesiąc temu...
  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)
Witam. Czytałem ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem. Wymieniłem klocki z tył wraz z czujnikiem zużycia. Podczas kasowania inspekcji (kontrolka ręcznego i podnośnik) zgodnie z procedurą wszystko przebiegło ok jeśli chodzi o kilometry z tego co pamiętam tył 90 tys. km przód 20 tys. km ale błędy pozostały tj. zapalona kontrolka ręcznego i podnośnik, błąd oczywiście dotyczy klocków. Czy pozostaje wyłącznie skasowanie błędu przez OBD czy coś nie tak robię z manetką. Kasowałem wyłącznie tylne klocki te które były wymieniane, płyn hamulcowy jest w normie wszystkie kontrolki w menu palą się na pomarańczowo nie mniej błędy wciąż wyrzuca. Edytowane przez Gino71
Opublikowano
Problem rozwiązany, uszkodzony był czujnik klocków przedniej osi, po założeniu nowego czujnika kontrolki zgasły taki to zbieg okoliczności... :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.