Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymieniłem dzisiaj klocki z przodu i z tyłu, czujniki oczywiście też nowe.

Majstry jednak zapomnieli zresetować inspekcję. No to sobie sam zresetowałem...

No i na tyle pokazało się 70.000 km, a na przodzie... 22.000 !?

Podejrzanie duża różnica...

To tak ma być? Ktoś tak miał już?

Dodam, że na obecnym komplecie zrobiłem ponad 48kkm (fabryczny komplet).

Tarcze zostały, są jeszcze ok...

Pozdroofka

TT

Opublikowano
Powinno być niecałe 50k, z tego co pamietam 48 i 46 tysięcy (po wymianie)-70 to zdecydowanie za dużo,22 to zdecydowanie za mało. Zresztą na zdrowy rozum-komp oblicza na podstawie dotychczasowego sposobu użytkowania a sam stwierdziłeś,że na nowym komplecie przejechałeś 48 tys. :)

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano

To musiałem bardzo agresywnie ostatnio śmigać... :lol:

A poważnie... Kiedyś, dawno, przy jakiś 40kkm, może 30, bawiłem się tymi inspekcjami i skasowałem

ispekcje dla przodu. Wtedy wskoczyło 60kkm... Potem długo się nie zmieniało aż zaczęło spadać bardzo

gwałtownie... Przed sama wymiana znikała z licznika stówka co... 20-30 km...

Tak sobie myślę, może komputerek liczy jakoś od ostatniego kasowania?

Pozdroofka

TT

Opublikowano
witam , podczepię się pod temat hamulców. Już od pewnego czasu dokładnie od ostatnich upałów (tydzień temu) zaczęła mi się świecić kontrolka hamulca ręcznego i autko na podnośniku wszystko na czerwono - co zgodnie z instrukcją obsługi te kontrolki oznaczają: 1) brak płynu hamulcowego, 2) zużyte klocki hamulcowe. Żadne z tych opcji się nie sprawdza, są klocki i jest płyn ( namacalnie sprawdzone) według kompa klocki też są ok wiec nie wiem za bardzo o co chodzi. Miał ktoś może taki problem? Czyżby było spowodowane to upałem? pozdro
Opublikowano
Mam pytanko :
czy ten film tyczy się też jedynki?Chce sobie samemu skasować inspekcje przodu i tyłu,tylko sie musze upewnic:)
Kubica GO!
Opublikowano
Ja po wymianie tylnych tarcz i klocków (+czujnik oczywiście) zresetowałem inspekcję i miałem 100 tys. Po przejechaniu 5 tys. pokazuje mi już 70tys.
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano

ehh ale lipa...

wczoraj próbowałem skasować inspekcję klocków z przodu bo mi już świeciło na żółto (1400km do końca) i chyba się nie udało :mrgreen: bo wyskoczyła ikonka "auto na podnośniku" i świeci się cały czas hamulec ręczny :shock: ale jak patrzę na inne inspekcję między innymi samochód na podnośniku to jest ok na pomarańczowo. Ma ktoś jakiś pomysł, jak to zlikwidować? troche słabo bo jak kupiłem auto rok temu to wymieniłem tarcze, klocki i czujniki i już by się kończyły...?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ehh ale lipa...

wczoraj próbowałem skasować inspekcję klocków z przodu bo mi już świeciło na żółto (1400km do końca) i chyba się nie udało :mrgreen: bo wyskoczyła ikonka "auto na podnośniku" i świeci się cały czas hamulec ręczny :shock: ale jak patrzę na inne inspekcję między innymi samochód na podnośniku to jest ok na pomarańczowo. Ma ktoś jakiś pomysł, jak to zlikwidować? troche słabo bo jak kupiłem auto rok temu to wymieniłem tarcze, klocki i czujniki i już by się kończyły...?

 

 

To nie był dobry pomysł oszukiwać auto, że dostało coś nowego - no i masz karę. Temat był już opisywany. Poszukaj na forum E90 tam było wałkowane kilka razy.

Opublikowano

Nie miałem takiego przypadku. Jakiś błąd musiał wskoczyć, może da się to wykasować przez ODB. Przynajmniej będziesz widział OCB.

 

Czeka mnie też za jakieś 2tyś km wymiana klocków, co polecacie?

Nie wiem co miałem teraz, raczej oryginalne BMW, jestem zadowolony, nic nie piszczało i nie hałasowało itd. jedyny minus to sporo pyłu się na felgach w lecie zbierało.

Opublikowano

sprawa zakończyła sie wymiana klocków i czujnika..

ale! błąd z ręcznym i samochodem na podnośniku pozostał...

Jak wyświetlał sie komunikat z samochodem na podnośniku trzeba było dłużej przytrzymać przycisk na manetce "BC" i wyświetlił się komunikat "CC id71" po wyłączeniu zaplonu błąd zniknął i wszystko jest ok i Hubert dalej ma uśmiech na swojej twarzy :mrgreen:

  • 3 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czyli rozumie że jak swieci się ręczny to już czujnik do wymiany? reset nie pomoże?
Opublikowano
pył był bo miękkie klocki - nie piszczało bo miękkie klocki :)

polecam "coś" z ATE

 

Hipek, "coś" czyli - co? dowolny model? jakie tarcze do tego? faktycznie BMW nic nie piszczy, czy dobrze rozumiem, że miękkie klocki = złe klocki?

Opublikowano

Ja ostatnio wymieniłem klocki z przodu, z tyłu i czujniki na ATE, jestem bardzo zadowolony. I nie pylą felg tak jak poprzednie, nie piszczą i dobrze hamują.

Cenowo wyszło OK całość równe 400zł, można taniej, ale nie chciałem eksperymentowac z tańszymi TRW czy Bosch.

Opublikowano
sprawa zakończyła sie wymiana klocków i czujnika..

ale! błąd z ręcznym i samochodem na podnośniku pozostał...

Jak wyświetlał sie komunikat z samochodem na podnośniku trzeba było dłużej przytrzymać przycisk na manetce "BC" i wyświetlił się komunikat "CC id71" po wyłączeniu zaplonu błąd zniknął i wszystko jest ok i Hubert dalej ma uśmiech na swojej twarzy :mrgreen:

 

elo, Hipo dosłownie po wyłączeniu zapłonu ta kontrolka zgasła ? mam tę samą sytuacje z ręcznym i autkiem na podnośniku, jest po wymianie klocków i czujnika i lipa dalej to samo, wyskakuje ten sam komunikat CC id 71 ale po wyłączeniu zapłonu nie chce zniknąć, może kliknąłeś jakąś magiczną kombinacje przyciskiem BC ?

Opublikowano
Ile +/- robicie od wymiany do wymiany klocków? Ja mam w aucie przebieg dopiero niecałe 6 tyś km i komputer pokazuje wymianę klocków z przodu za 14tys a tylnych za 22tys km? Wydaje mi się że dość mało jak na nowe auto, jak to u Was wygląda?
Opublikowano

SzybkiKupa, to sie wszystko w czasie zmienia. Komputer sobie wylicza i na bieząco koryguje. Polatasz po długich trasach to Ci wzrośnie.

Ja na swoich zrobiłem prawie 50kkm... Chociaż przy Twoim 123d... :mrgreen:

Pozdroofka

TT

Opublikowano
u mnie tył zmieniłem przed 40 tys , a przód hmmm ponad 70 tys przejeździłem :shock:

 

Witam,

 

Prawdopodobnie dlatego wcześniej zmieniałeś tył, ponieważ w jeździe np. w mieście system sam dohamowuje koła szczególnie na jakiś nierównościach plus do tego dochodzi napęd na tył i jazda bokiem :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.