Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
skręciłem wszystko i stwierdziłem ze zaprowadzę samochód do mechanika może on coś na to zaradzi, może wie na co zwrócić uwagę bardziej niż ja
Opublikowano

I tak jak myślałem! Jak był wyciek to lało sie po obudowie dpf i tam jest takie wyciszenie w środku z jakiegoś żaroodpornego materiału i się nasączyło olejem i sie nie mógł wypalić.

Mechanik rozebrał to i wyczyścił, mówił że aż skorupa sie zrobiła. Mam nadzieje ze problem rozwiązany zobaczymy czy na 100% jak trochę pośmigam.

  • 4 lata później...
Opublikowano

Witam, ponawiam temat ktos sie z tym uporal ? U mnie dym pojawia sie srednio co ok 1000 przejechanych km .

Wymienilam odme , zauwazylam ze w jednym miejscu brakowalo zaciskow ( myslalam ze rozwiazalam problem z tym dymem ) ale niestety to nie powod . Po przejechaniu ok 1000km dym niestety znow sie pojawil :(

  • 1 rok później...
Opublikowano
Odswierzam temat, miałam identyczny problem, auto po remoncie silnika, mechanik twierdzi ze pokrywa zaworów jest nieszczelna, chce potraktować silikonem czy ktos sie orientuje czy pomoże ? Czy nie dziwne jest to ze przed remontem silnika nic takiego sie nie działo a dopiero po oddaniu auta od mechanika ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dał ciała przy montażu i tyle, oczywiście jak stało się to zaraz po. Powiedz mu żeby swój samochód silikonem kleił..ma oczyścić miejsce, dać uszczelniacz w odpowiednie miejsca, uszczelkę i prawidłowo skręcić.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

Chciałbym ponownie poruszyć temat, ponieważ wszelkie podpowiedzi i sugestie z forum ponoć mechanik przejrzał, a wciąż pomimo właściwej pracy samochodu i wszelkich podzespołów problem zadymienia wciąż występuje.

Od poczatku,

Auto posiadam od niecałego roku e91 2009 grudzień 2.0 diesel z dpf 177 KM.

Auto nie wykazywało żadnych problemów, aż w końcu po przeczytaniu informacji o rozrządzie postanowiłem go wymienić z uwagi na przebieg 190kkm oraz 30kkm interwały olejowe stosowane przez pierwszego właściciela. Wymiana rozrządu miała miejsce w okolicy Świąt Bożego Narodzenia. Od tej pory wyczuwalne jest podczas dłuższego postoju z włączonym silnikiem przedostawanie się zapachu spalin z podtopionym plastikiem. To zjawisko występuje sporadycznie ostatnio najczęściej po krótkiej podróży po mieście. Nie są widoczne żadne zapocenia, plamy oleju czy tym podobne. Sprawdzone zostały również wszelkie uszczelnienia i połączenia, które znalazłem na tym forum. W między czasie zlokalizowaliśmy nieprawidłowo działający termostat, który został wymieniony, podejrzewaliśmy, że to dpf się wypala na postoju z racji większej temperatury, ale problem dalej jest. Na komputerze jedyny błąd to czujnik ciśnienia spalin, ale po założeniu innego parametry odczytu są takie same. Czy taki czujnik może się na przykład zawiesić lub mierzyć złe paramtery?

Jeżeli jest ktoś kto może mi pomóc, to proszę o jakąś sugestię. Mija już 3 miesiąc, a strach jest używać auto, aby nie spowodować jakiś usterek.

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam, mi tez dymi, po wymianie oleju jakby bardziej (wyzszy stan na bagnecie) od strony pasazera jakby z tyłu silnika lub od spodu, ciezko zdiagnozowac, moze ten kolektor. Daje auto do mechanika zobaczymy w tygodniu.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam. Czy ktoś rozwiązał problem z dymem spod maski bo msm to samo. Wszystko juz sprawdziłem zadnych wycieków nie widać a kopci sie po zatrzymaniu samochodu gdzieś z kolektor albo turbiny. Bardzo proszę o pomoc.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jeśli demontowales turbo / DPF i nie dałeś nowej uszczelki metalowej lub w ogóle jej nie ma to będzie śmierdzieć spalinami na postoju
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

mam to samo.ktos rozwiazal problem ? zero wyciekow a średnio co 800 km ---siwo za samochodem pare minut .Później wszystko wraca do normy.


turbina sprawdzana .dpf wymieniony

Opublikowano
Dodam że nie mam żadnych wycieków. Dodatkowo ,właśnie sprawdzałem wtrysku i są w stanie powiem że bardzo dobrym. Dziwne to wszystko bo u mnie dymi cyklicznie co 2 tygodnie.jezdze po autostradach. Dpf powinien wypalac sie przy odpowiednich procedurach , typu stale obroty silnika , jakas prędkość i odpowiednią temp. Ktoś coś doradzi ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.