Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Temat katalizatorów jest szeroko opisany na forum jednak chcę być pewny co zrobić:

wiem,że w starszych silnikach na poj. vanosie wycięcie katalizatora nie pwoduje komplikacji typu wywalanie błędów ale czy tak jest w moim modelu: 523 na podwójnym vanosie bo cos mi się obilo o uszy że może być taki problem? Mam kompletnie zapchany katalizator i wolałbym uniknąć kupowania nowego- co radzicie, może ktoś jezdzi bez i nie ma problemów?

Opublikowano
Wiem,że najlepiej wstawić nowy ale chciałbym otrzymać odpowiedz : czy wycięcie/wybebeszenie katalizatora w moim silniku nie spowoduje problemów?
Opublikowano
Twój silnik ma dwa katy i cztery sondy lambda przed katem i za katem. Wycięcie kata nie wchodzi raczej w gre bo będą błędy a moze nawet silnik przejdzie w tryb awaryjny. Poszukaj zamiennika lub ostatecznie jakąś używke z angola z małym przebiegiem.
Opublikowano
Dzięki o taką odpowiedz mi chodziło- czytałem o wycięciu kata ale w pojedyńczym vanosie a co do mojego nie byłem pewny. Będę musiał znaleść coś w rozsądnej cenie bo nie ma jazdy- wiekszość koni gdzieś pognała.
Opublikowano
Przy M54 w E39 nie ma praktycznie żadnej rzeźby, poza tym że sondy przed katem nie są wpięte w swoje oryginalne uchwyty (angole mają dłuższe przewody). Wszystkie mocowania do silnika i reszty układu wydechowego pasują P&P.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.